Yardım Cepport ürününe sahip çıkmıyor!!!

yvz21

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Yavuz
Cihazım
Redmi note6
Yaş
35
Konum
Kırıkkale
Katılım
16 Şubat 2019
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Cepport tan 1 ay önce aldığım Xiaomi mi piston basic kulaklığımın tekinde ses azalışı oldu ve ürünü gönderdim.bana verdikleri cevabı aşağıya ekliyorum.ürünlerine sahip çıkmak yerine dalga geçer gibi aynı bedeli benden istiyolar.gerçek yüzlerini görün arkadaşlar.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2019-02-16-23-19-59-402_com.whatsapp.png
    Screenshot_2019-02-16-23-19-59-402_com.whatsapp.png
    524,1 KB · Görüntüleme: 261

herkül67

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Selçuk
Cihazım
Mi max2
Yaş
40
Konum
Zonguldak
Katılım
11 Ocak 2018
Konular
1
Mesajlar
33
Tepkime puanı
27
Puanları
18
Bu foruma üyeyîm öyle etliye sütlüye karışmam birşey lazım olursa bakar çıkarım ama bu konuda fikrimi beyan etmek istiyorum cepport hakikaten ayıp etmiş mı Max 2 kullanıyorum redmi note 7 bekliyorum çıksın ilk tercihim cepport olurdu ama bundan sonra düşünürüm (kimse tehdit olarak algilamasin ben alışveriş yapmayınca iflas edecek halleri yok onu biliyorum) hemde çok düşünürüm saygılar.
 
Oyla:

yvz21

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Yavuz
Cihazım
Redmi note6
Yaş
35
Konum
Kırıkkale
Katılım
16 Şubat 2019
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Aslında taraf görünmemek için yazmak istemedim ama yazmadan edemeyeceğim. Bu yazacaklarım tamamen kendi şahsi fikirlerimdir.
Bunu yazmaya da şunun için karar verdim. Bazı arkadaşlar böyle bir sorunun olabileceğine pek inanmamışlar. Bir gün ziyarete gittiğimde ki 1 sene falan olmuştur, teknik servise gelen bir paketi açtıklarında ve bilgi notunda kulaklıktan az ses geldiğini görmüştüm. Kulaklığın içindeki kiri anlatmam mümkün değil. Hayatımda ilk defa böyle birşey görmüştüm ve o kulaklıktan ses çıkması bile bana göre bir mucize olurdu. İnşallah Cepport yetkilileri o resimleri buradan paylaşmazlar, öyle bir görüntü hiç te iç açıcı bir görüntü değil çünkü. Bu nedenle arkadaşımızın cihazında da böyle bir sorunun olabileceğine kesinlikle inanıyorum. Aynı durumu kendi gözlerimle gördüm.

Biz tüketiciler her zaman kendi çıkarlarımızı düşünüyoruz. Ben de dahil diye özellikle yazayım. Nasıl olursa, ne olursa olsun arızalı olan cihazımızın yerine hemen yenisini isteriz, tamir edilmesini, hele hele ücret çıkarılmasını hiç istemeyiz. Ama maalesef bu her zaman mümkün olmuyor. Bazen tamir için gereken süre, onu yapacak teknisyenin şirkete maliyeti nedeniyle astarı yüzünden pahalıya çıkıyor, bazen tamir için gereken parçaların maliyetleri cihazın parasına yakın çıkıyor.
Tabiki her şirketin politikası her zaman aynı olmuyor. Mesela genel olarak Apple servislerinin en iyi servisler olduklarını söylüyoruz değil mi? Niye? Çünkü koşulsuz olarak en ufak bir sorunda genelde tamiri yerine hemen yenisi veriliyor. Burada unuttuğumuz nokta 200-300$'a mal ettikleri cihazları 1000$'lara sattıkları. Yüksek kar marjları nedeniyle böyle müşteriyi memnun edecek hareketleri çok rahat yapabiliyorlar.
Şimdi arkadaşımız demiş ki 40TL'lık kulaklık. Hangi kulaklık olduğunu göremedim bu yüzden kesin ve net olarak fiyat yazamayacağım ama yurtdışından alabileceğimiz en ucuz kulaklık 5$ falandır. Bu da 26-27TL yapar. Bunun nakliyesi, gümrüğü, vergisi, KDV'si, kargosu (anlaşmalı kargolarda bile en ucuz kargo maliyeti 5TL falan diye biliyorum), derken zaten maliyeti neredeyse 40TL'yi bulacak. Nerede kâr? Zaten kâr marjı minimumda olan bir ürün için firmanın koşulsuz değişim yapmasını beklemek bence biraz bencillik oluyor. Elbette müşteri memnuniyeti açısından değişmesi çok güzel olurdu. Ama yapmadı diye de böyle acımasızca eleştirmeyi doğru bulmuyorum. Garanti şartları açık.
40TL ile ne Cepport batar ne de müşteri zengin olur. Ama taviz tavizi getirir mi orada bir düşünmek lazım. İyilik yap görevin olsun sözü her zaman doğruluğunu gördüğüm, yaşadığım bir sözdür. Umarım hem müşteriyi hem firmayı memnun edecek bir yol bulunur.
Böyle uzun yazınca bazı konuları atlamışım. "Firmanın fatura bedelini öderseniz yerine yenisini göndeririz" cümlesi. Aşağı tükürseniz sakal, yukarı yukarı tükürseniz bıyık hesabı bu. Fiyat verilmese, fiyat bile vermiyorlar, ürünün arkasında durmuyorlar oluyor, verilse böyle eleştiriler. Benim yine şahsi fikrim, fiyat verilmemesi, "cihazınızın onarımı mümkün değildir, tarafınıza iade edilecektir" şeklinde bir cevap verilmesi olurdu. Müşteri fiyat konusunda ayrıca bilgi istediği takdirde fiyat verilmesi sanki daha hoş olur.
Kardesim soylediklerin o kadar sacma sapan seylerki yani, gorduklerini herkesle bir tutmussun ve benim kulakligimida gormus gibi KESİN'mis gibi yorum yapmissin. Heralde kendimiz pis pis, kirli tozlu gezmiyoruz, heleki evimizin icinde. Masallah cepportu cok guzel korumus ve avukatlığını yapmissin. Ben cihazi alali daha 1 ay olmusken bu sıkıntı oluyo. 1 ayda bi cihaz nasil olurda toz, kir diye bozulabilir ben bunun anlamiyorum, millet yillarca kullaniyor hicbisi olmuyor. Philipsin kulakligini kullaniyodum bunu almadan once, tami tamina 8 yildir kullandim. Xiaomi redmi note 6 pro aldim ve garanti konularinda hassas oldugum icin cepportu ve 100 lira daha fazla vererek kvk garantili sini aldim. Kulaklik icinde ayni şekilde cepport u seçtim. Ama bi daha asla yani.
 
Oyla:

zaferturk

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
zafer
Cihazım
mi max 3
Meslek
işçi
Yaş
49
Konum
istanbul
Katılım
28 Ağustos 2018
Konular
11
Mesajlar
502
Tepkime puanı
785
Puanları
108
Kulaklığin ses çıkış kısmı , ızgara telinin olduğu kısmın iç tarafında kulak kiri ve toz girdiği tespit edilmiştir. Ses kısıklığına bu sebep olmaktadır.

Bu durum kullanıcı kaynaklı olduğu için garanti kapsamına girmemektedir.

Ücretli onarımın mümkün olamayacağı için yeni ürün için fiyat bedeli talep edilmiştir.

Saygılarımızla
Vatandaş 1 aylık diyor bu değinize siz inanıyormusunuz açıkça biz senle uğraşmaktansa paramızla bakarız deseniz daha doğru bir cevap olur
Ayrıca koruma ızgarısının arkasını görmek için açmış olmanız gerekir buda demekki cihazı sökmüş testinizi yapmışsınız sonra aynı şekilde mi kapattınız
Anca bir filin kulağına takarsan dediğiniz olur
5 yıldır hiç temizlemeden cantam da çekmecede durur denizde de kullandım yağmurlu havada da yağlı ellerimle de çıkarıp taktım pis topraklı da kullandım ne ses kaybı var nede ses gelmemesi
 
Oyla:

andersin

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ersin
Cihazım
Redmi 5 Plus
Katılım
1 Ocak 2015
Konular
4
Mesajlar
450
Tepkime puanı
186
Puanları
58
Mi5s telefonu cepport firmasından gitti gidiyor üzerinden aldım ve üründe belli bir süre sonra hayalet ekran denilen şey oldu. Cepport u Miui Türkiye formu sayesinde tanıdım keşke o telefonun şöyle sorunları var diyip satmasalardı. (farklı bir model önerilebilir.) daha da o firmadan iğne iplik dahi almam redmi 5 Plus farklı firmadan aldım çokta memnunum teknik servise gitti sorunsuz geldi.
 
Oyla:

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.981
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.705
Puanları
338
Kardesim soylediklerin o kadar sacma sapan seylerki yani, gorduklerini herkesle bir tutmussun ve benim kulakligimida gormus gibi KESİN'mis gibi yorum yapmissin. Heralde kendimiz pis pis, kirli tozlu gezmiyoruz, heleki evimizin icinde. Masallah cepportu cok guzel korumus ve avukatlığını yapmissin. Ben cihazi alali daha 1 ay olmusken bu sıkıntı oluyo. 1 ayda bi cihaz nasil olurda toz, kir diye bozulabilir ben bunun anlamiyorum, millet yillarca kullaniyor hicbisi olmuyor. Philipsin kulakligini kullaniyodum bunu almadan once, tami tamina 8 yildir kullandim. Xiaomi redmi note 6 pro aldim ve garanti konularinda hassas oldugum icin cepportu ve 100 lira daha fazla vererek kvk garantili sini aldim. Kulaklik icinde ayni şekilde cepport u seçtim. Ama bi daha asla yani.
Sizin bu şekilde düşünmeniz gayet normal. Çünkü burada mağdur görünümünde olan sizsiniz ve durum sizin başınıza gelmiş. Yazdıklarınıza katılmasam da saygı duymam gerekir. Bana göre ya da ben olsaydım diye yazmak daha doğru olacak, yapmam gereken şey, cihazın fotoğraflarını istemek ve kendi gözlerimle görmekti. Eğer bu beni tatmin etmezse THH'ye başvurmak olmalıydı. Eğer THH lehime karar verirse de o kararla birlikte burada konu açıp paylaşırdım. Elbette ki bu şekildeki bir paylaşıma kimse birşey diyemezdi.

Mi MIX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

_CeKoCu_

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aptal Adam
Cihazım
Mİ 5 , Mİ9 SE
Meslek
Danışman
Yaş
33
Konum
Denizli Merkez
Katılım
14 Mart 2016
Konular
33
Mesajlar
388
Tepkime puanı
81
Puanları
43
Kulaklığin ses çıkış kısmı , ızgara telinin olduğu kısmın iç tarafında kulak kiri ve toz girdiği tespit edilmiştir. Ses kısıklığına bu sebep olmaktadır.

Bu durum kullanıcı kaynaklı olduğu için garanti kapsamına girmemektedir.

Ücretli onarımın mümkün olamayacağı için yeni ürün için fiyat bedeli talep edilmiştir.

Saygılarımızla
Aynı şeyi bana da yaptılar. Konusunuda açmıştım. Qc 3.0 sarj cihazı ışığı yanıp sönuyordu. Cihazı acmadan oylece geriye gonderildi ne teknik servis raporu nede başka sey olmadan "sade fatura üstüne fazla akım dan dolayı bozulmuştur gibi yazmışlar Garanti dışı yazmışlar " cepport yerine başka firma üzerinden aldırıyorum artık.
 
Oyla:

yvz21

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Yavuz
Cihazım
Redmi note6
Yaş
35
Konum
Kırıkkale
Katılım
16 Şubat 2019
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Sizin bu şekilde düşünmeniz gayet normal. Çünkü burada mağdur görünümünde olan sizsiniz ve durum sizin başınıza gelmiş. Yazdıklarınıza katılmasam da saygı duymam gerekir. Bana göre ya da ben olsaydım diye yazmak daha doğru olacak, yapmam gereken şey, cihazın fotoğraflarını istemek ve kendi gözlerimle görmekti. Eğer bu beni tatmin etmezse THH'ye başvurmak olmalıydı. Eğer THH lehime karar verirse de o kararla birlikte burada konu açıp paylaşırdım. Elbette ki bu şekildeki bir paylaşıma kimse birşey diyemezdi.

Mi MIX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yazdiklarima katilmaman cepport taraftarligindan dolayi zaten. Benim burdaki magduriyetim, kaliteli diye dusundugum bi firmadan alisverisi tercih ediyo olmam. Yoksa disaridan 10 liraya kulaklik alsam bana daha uzun sure kullanim saglardi. Uzun sure kullansamda bozulsa zaten pesine dusmezdim bunun, 1 aylik surede bozulmasi bemim canımı sıkan.
 
Oyla:

kacaksevgilim

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hakan
Cihazım
Poco F4 pro
Yaş
35
Konum
null
Katılım
2 Mayıs 2016
Konular
21
Mesajlar
841
Tepkime puanı
321
Puanları
78
Kulaklığin ses çıkış kısmı , ızgara telinin olduğu kısmın iç tarafında kulak kiri ve toz girdiği tespit edilmiştir. Ses kısıklığına bu sebep olmaktadır.

Bu durum kullanıcı kaynaklı olduğu için garanti kapsamına girmemektedir.

Ücretli onarımın mümkün olamayacağı için yeni ürün için fiyat bedeli talep edilmiştir.

Saygılarımızla
Bu nasil savunma?
Çinden alinan 1$ lik urunlerde bile toz ve kir vs ile bu soruna neden olmaz,ses kisiklikligi muhtemelen kulaklik bobini veya zar yada bu islevi yerine getiren ses aygitindan meydana gelmistir muhtemelen


Cin olmadam adam çarpmak deyimini uygulamasi bu durum
Hakikatan ben sinirlendim su mesajdan sonra
Son telefonumu iyiki sizden almamisim
 
Oyla:

veliazak

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Veli
Cihazım
Redmi Note 4X
Yaş
50
Konum
Aydın-Merkez
Katılım
6 Aralık 2016
Konular
10
Mesajlar
2.789
Tepkime puanı
5.081
Puanları
188
Daha önce benzer konuda, doğruları yazdığım için, at gözlüğü olanlar "Cepport çalışanısın" demişti... :D

Çalışanı Olmadığıma göre, at gözlüklüler iftira atmış veya yalan yazmış olmadı mı? 8-|Neyse o mevzuyu buraya taşıma niyetinde değilim, niyetim; her zaman olduğu gibi doğruları yazmak... sun~~

Her iki taraf haklı olduğunu yazıyor bu haklılığın da ortaya çıkması için oluşturulmuş kurumlar var... Düşük tutarlarda, hakem heyeti, yüksek miktarlarda hukuk mahkemeleri bu gibi uyuşmazlıklara bakıyor...

Yukarılarda da yazdım, servis raporu, garanti belgesi, fatura ile hakem heyetine başvurulur ve kimin haklı olduğu netleşir... Burada sabahtan akşama yazmanın sonuca etkisi yok maalesef. Sonucu tayin edecek kurum belli...

;)
 
Oyla:

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.981
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.705
Puanları
338
Yazdiklarima katilmaman cepport taraftarligindan dolayi zaten. Benim burdaki magduriyetim, kaliteli diye dusundugum bi firmadan alisverisi tercih ediyo olmam. Yoksa disaridan 10 liraya kulaklik alsam bana daha uzun sure kullanim saglardi. Uzun sure kullansamda bozulsa zaten pesine dusmezdim bunun, 1 aylik surede bozulmasi bemim canımı sıkan.
Zaten onca şey yazdım bunu böyle görmemeniz için ama nafile. Bizler ne yazarsak yazalım, maalesef önyargılarınız ile sizlerin gözünden Cepport taraftarı gibi görünmemizi değiştirmemiz mümkün olmayacak. Neyse bunu geçelim artık.

Elmayla armudu birbirinden ayırmak lazım. Buradaki konu cihazın kalitesizliği mi yoksa Cepport'un ilgisizliği mi? Öncelikle ona bir karar vermeniz gerekiyor. İkisi çok ama çok farklı konular. Ben Cepport ilgisizliği üzerine yorumlarımı yapıyorum. Cihazları üreten firma Cepport değil. Cihazların kalitelerine, bozulup bozulmamasına en ufak bir etkileri yok. Bu yüzden bu yazdıklarınızın Cepport ile hiçbir ilgisi yok. Cihazın bu kadar çabuk bozulmasını Cepport'a bağlamanız otomatikman sizi haksız konuma düşürüyor zaten. Lütfen bunu yapmayın artık isterseniz. Sizin haklı çıkabileceğiniz tek nokta ve yol var, onu da yukarıdaki son mesajımda yazdım. Bu nedenle haklıyken haksız durumuna düşmemek için biraz daha dikkatli olmanızı, yazdıklarınıza biraz daha dikkat etmenizi tavsiye ederim.



Mi MIX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:
Üst Alt