Yardım Cepport ürününe sahip çıkmıyor!!!

yvz21

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Yavuz
Cihazım
Redmi note6
Yaş
35
Konum
Kırıkkale
Katılım
16 Şubat 2019
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Cepport tan 1 ay önce aldığım Xiaomi mi piston basic kulaklığımın tekinde ses azalışı oldu ve ürünü gönderdim.bana verdikleri cevabı aşağıya ekliyorum.ürünlerine sahip çıkmak yerine dalga geçer gibi aynı bedeli benden istiyolar.gerçek yüzlerini görün arkadaşlar.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2019-02-16-23-19-59-402_com.whatsapp.png
    Screenshot_2019-02-16-23-19-59-402_com.whatsapp.png
    524,1 KB · Görüntüleme: 261

suleymanyalcin

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
süleyman
Cihazım
POCO F2 PRO
Meslek
SMMM
Yaş
36
Konum
istanbul
Katılım
26 Nisan 2017
Konular
33
Mesajlar
794
Tepkime puanı
555
Puanları
108
Hijyen ve sağlık koşulları nedeniyle teknik ekibin hiçbir şekilde müdahale edemeyeceğini yazdığı yazıyı okuduktan sonra söylenecek söz bulamıyorum. Bu ne saçma bir savunmadir.
Bu teknik servis ekipleri otobüsle metrobüs tramvayla yolculuk felan yaparken de tuttukları yerleri önceden kesin ıslak mendil ile felan siliyor olmalılar.
 
Oyla:

Ökkeş Kökleyen

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
Ökkeş
Cihazım
Redmi Note 4
Yaş
49
Konum
Adana
Katılım
17 Aralık 2018
Konular
0
Mesajlar
134
Tepkime puanı
85
Puanları
28
Cepport tan 1 ay önce aldığım Xiaomi mi piston basic kulaklığımın tekinde ses azalışı oldu ve ürünü gönderdim.bana verdikleri cevabı aşağıya ekliyorum.ürünlerine sahip çıkmak yerine dalga geçer gibi aynı bedeli benden istiyolar.gerçek yüzlerini görün arkadaşlar.
Anlaşılan bütçede kısıntıya gitmeleri gerekmiş. Ben ortada bir rezalet görmüyorum, şirket politikasıdır değiştirebilirler.
Sorunun kulağınızın kirinden dolayı oluşmadığını düşünüyorsanız THH'ye başvurabilirsiniz.
Benim esas takıldığım nokta ürün bozuksa ve tamir edilemiyorsa ne zamandır teknik servisler ilgili ürünün yerine yeni ürün satmaya başlar oldular ?
Resmen bak bunu gidip sağdan soldan alacağına bizden al tüm para bize kalsın gibisinden bir çakallık yapmak istemişler, ayıp etmişler.
 
Oyla:

veliazak

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Veli
Cihazım
Redmi Note 4X
Yaş
50
Konum
Aydın-Merkez
Katılım
6 Aralık 2016
Konular
10
Mesajlar
2.789
Tepkime puanı
5.081
Puanları
188
Garanti şartlarını okuyun ve size yapılan açıklama ile örtüşüp örtüşmediğine bakın, haklı olduğunuz konusunda ısrarcı iseniz, teknik servis raporu ile tüketici hakem heyetine başvurun. İzlenilecek yol bu gibi görünüyor...
 
Oyla:

yasintasdemir

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yasin
Cihazım
Xiaomi Mi 8
Yaş
33
Konum
İstanbul
Katılım
1 Şubat 2019
Konular
1
Mesajlar
70
Tepkime puanı
49
Puanları
18
Kulaklığın içinde toz olduğunu tespit ettikleri için hijyen ve sağlık koşulları nedeniyle kulaklarına takıp test edemediklerini mi yoksa kulaklarına takıp gerçekten üründe hata olduğunu fark ettiklerinde size kendi kulaklarına taktıkları için hijyen açısından gönderemediklerini mi anlamalıyız?

En nihayetinde siz kulaklığı teslim etmeden önce kaba kirini almışsınızdır diye düşünüyorum. Ve kulaklık problemlerinde tamir edilemediği için yenisi verilir.

Bundan belki 11-12 sene önce Gold bilgisayardan creative ep-630 almıştım modeli yanlış hatırlamıyorsam ve bir tarafı bozuldu ve götürdüm. 15 gün kadar sonra tekrar gittiğimde bana ücretsiz olarak alt modeli olan ve daha ucuz, iem değil, daha büyük ve benim kulağımda ağrı yapan modeli vermek istemişlerdi. Ben de kulağıma sığmadığını ve benim satın aldığım kulaklığın daha değerli ve pahalı olduğunu ayrıca çocuk gördüğünüz için beni mi kandırıyorsunuz diye çıkıştığımda (16-17 idim sanırım) benim kulaklığımın ücret iadesini yaptılar ve farklı renginin o günkü satış fiyatı için üstüne az bir miktar ödeyip yeni bir garantiye başlamıştım.

Garanti konularında maalesef koşulsuz şartsız müşteri memnuniyeti sağlayan firmaların sayısı parmakla gösterilecek kadar az. Mümkün olduğunca ikna edici konuşmaya çalışın. Teslim ettiğiniz teknik servis ile aynı şehirde ikamet ediyorsanız, gidip yüzyüze görüşün.
 
Oyla:

cepport

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cepport
Cihazım
Xiaomi
Yaş
48
Konum
istanbul
Katılım
27 Aralık 2016
Konular
6
Mesajlar
92
Tepkime puanı
195
Puanları
33
Kulaklığin ses çıkış kısmı , ızgara telinin olduğu kısmın iç tarafında kulak kiri ve toz girdiği tespit edilmiştir. Ses kısıklığına bu sebep olmaktadır.

Bu durum kullanıcı kaynaklı olduğu için garanti kapsamına girmemektedir.

Ücretli onarımın mümkün olamayacağı için yeni ürün için fiyat bedeli talep edilmiştir.

Saygılarımızla
 
Oyla:

yvz21

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Yavuz
Cihazım
Redmi note6
Yaş
35
Konum
Kırıkkale
Katılım
16 Şubat 2019
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Kulaklığin ses çıkış kısmı , ızgara telinin olduğu kısmın iç tarafında kulak kiri ve toz girdiği tespit edilmiştir. Ses kısıklığına bu sebep olmaktadır.

Bu durum kullanıcı kaynaklı olduğu için garanti kapsamına girmemektedir.

Ücretli onarımın mümkün olamayacağı için yeni ürün için fiyat bedeli talep edilmiştir.

Saygılarımızla
Ürünü alali 1 ay olmasina rağmen, kullanimi 5-6 seferi gecmemis urun nasil toz, kir vs. olusuyoda sesi kisiliyor. Nasil hassas bir urun satiyonuz. Bide bizi saf yerine koyup FİYATINI ODERSENİZ yeniskni göndeririz diyorsunuz, cokmu akillisiniz yani milleti saf yerkne koyuyorsunuz. 1 ayda bozulcak mali niye 40 tl ye satiyonuz.
 
Oyla:

fasakasa

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
fasakasa
Cihazım
Mi8
Yaş
34
Konum
TÜRKİYE
Katılım
18 Ocak 2019
Konular
31
Mesajlar
239
Tepkime puanı
66
Puanları
43
Kulaklığin ses çıkış kısmı , ızgara telinin olduğu kısmın iç tarafında kulak kiri ve toz girdiği tespit edilmiştir. Ses kısıklığına bu sebep olmaktadır.

Bu durum kullanıcı kaynaklı olduğu için garanti kapsamına girmemektedir.

Ücretli onarımın mümkün olamayacağı için yeni ürün için fiyat bedeli talep edilmiştir.

Saygılarımızla

Kulaklığı gazlı beze sarıp öyle mi takacağız kulağımıza bu nasıl açıklama ?
 
Oyla:

KASIMM

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammet
Cihazım
Mi 8
Meslek
Tekniker
Yaş
28
Konum
İstanbul
Katılım
19 Temmuz 2018
Konular
42
Mesajlar
643
Çözümler
1
Tepkime puanı
230
Puanları
58
Kulaklığin ses çıkış kısmı , ızgara telinin olduğu kısmın iç tarafında kulak kiri ve toz girdiği tespit edilmiştir. Ses kısıklığına bu sebep olmaktadır.

Bu durum kullanıcı kaynaklı olduğu için garanti kapsamına girmemektedir.

Ücretli onarımın mümkün olamayacağı için yeni ürün için fiyat bedeli talep edilmiştir.

Saygılarımızla
Yanlış anlamayın ama sizin dediğiniz şekilde olabilmesi için kocaman bir tabaka olması gerek ki ses azalsın, kulaklığı görmedim ama arkadaşın ürünü garantiye temizlemeden yolladığını sanmam. Kısaca böyle basit ve saçma bahaneler altına sığınmayın derim sizden hiç ürün almayanlar için kötü bir örnek.. Ayrıca dalga geçer gibi para yollayın tekrar satalım dedikten sonra gerçekten dediğiniz gibi bir şey varsa bile bunu yazdıktan sonra niyetinizi çok açık belli etmişsiniz zaten.
 
Oyla:

shuj

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kuzey
Cihazım
Xiaomi Mi6
Meslek
Fotoğrafçı
Konum
Adana
Katılım
30 Aralık 2014
Konular
26
Mesajlar
1.813
Tepkime puanı
1.158
Puanları
138
Yorum yok tek diyebileceğim PES şaşkınım
 
Oyla:
Üst Alt