Kulaklığın içinde toz olduğunu tespit ettikleri için hijyen ve sağlık koşulları nedeniyle kulaklarına takıp test edemediklerini mi yoksa kulaklarına takıp gerçekten üründe hata olduğunu fark ettiklerinde size kendi kulaklarına taktıkları için hijyen açısından gönderemediklerini mi anlamalıyız?
En nihayetinde siz kulaklığı teslim etmeden önce kaba kirini almışsınızdır diye düşünüyorum. Ve kulaklık problemlerinde tamir edilemediği için yenisi verilir.
Bundan belki 11-12 sene önce Gold bilgisayardan creative ep-630 almıştım modeli yanlış hatırlamıyorsam ve bir tarafı bozuldu ve götürdüm. 15 gün kadar sonra tekrar gittiğimde bana ücretsiz olarak alt modeli olan ve daha ucuz, iem değil, daha büyük ve benim kulağımda ağrı yapan modeli vermek istemişlerdi. Ben de kulağıma sığmadığını ve benim satın aldığım kulaklığın daha değerli ve pahalı olduğunu ayrıca çocuk gördüğünüz için beni mi kandırıyorsunuz diye çıkıştığımda (16-17 idim sanırım) benim kulaklığımın ücret iadesini yaptılar ve farklı renginin o günkü satış fiyatı için üstüne az bir miktar ödeyip yeni bir garantiye başlamıştım.
Garanti konularında maalesef koşulsuz şartsız müşteri memnuniyeti sağlayan firmaların sayısı parmakla gösterilecek kadar az. Mümkün olduğunca ikna edici konuşmaya çalışın. Teslim ettiğiniz teknik servis ile aynı şehirde ikamet ediyorsanız, gidip yüzyüze görüşün.