Yardım Cepport ürününe sahip çıkmıyor!!!

yvz21

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Yavuz
Cihazım
Redmi note6
Yaş
36
Konum
Kırıkkale
Katılım
16 Şubat 2019
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Cepport tan 1 ay önce aldığım Xiaomi mi piston basic kulaklığımın tekinde ses azalışı oldu ve ürünü gönderdim.bana verdikleri cevabı aşağıya ekliyorum.ürünlerine sahip çıkmak yerine dalga geçer gibi aynı bedeli benden istiyolar.gerçek yüzlerini görün arkadaşlar.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2019-02-16-23-19-59-402_com.whatsapp.png
    Screenshot_2019-02-16-23-19-59-402_com.whatsapp.png
    524,1 KB · Görüntüleme: 261

yasintasdemir

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yasin
Cihazım
Xiaomi Mi 8
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
1 Şubat 2019
Konular
1
Mesajlar
70
Tepkime puanı
49
Puanları
18
Kulaklığin ses çıkış kısmı , ızgara telinin olduğu kısmın iç tarafında kulak kiri ve toz girdiği tespit edilmiştir. Ses kısıklığına bu sebep olmaktadır.

Bu durum kullanıcı kaynaklı olduğu için garanti kapsamına girmemektedir.

Ücretli onarımın mümkün olamayacağı için yeni ürün için fiyat bedeli talep edilmiştir.

Saygılarımızla

Avukatlık yapmak istemiyorum fakat ben 2010 yılında aldığım kulaklığı hala kullanıyorum. Yani 9 senedir. Konuyu açan arkadaşımızın 1 aylık kullanımda -hatta 30 gün boyunca çıkarıp takarak kullanmış olsa bile- benim 9 senedir kullandığım kulaklığın içine giren toz ve kirden daha fazla girmesi imkansız. Özellikle içine kil, çamur tıkayıp iğne ucuyla özellikle içine bastırması gerekir. Benim kulaklığımda da ses azalması gerekirdi. Fakat öyle bir sorun olmadı.

35-40 liralık ürün için bu ve diğer forumlarda sizden ürün alıp, gönderim sürecinde memnun kaldığını belirten diğer kullanıcılar da varken, satış sonrası destek konusunda böyle basit bir teknik hata için faturayı müşteriye kesip, daha fazla müşteri kaybetmemelisiniz.
 
Oyla:

Ökkeş Kökleyen

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
Ökkeş
Cihazım
Redmi Note 4
Yaş
50
Konum
Adana
Katılım
17 Aralık 2018
Konular
0
Mesajlar
134
Tepkime puanı
85
Puanları
28
Kulaklığin ses çıkış kısmı , ızgara telinin olduğu kısmın iç tarafında kulak kiri ve toz girdiği tespit edilmiştir. Ses kısıklığına bu sebep olmaktadır.

Bu durum kullanıcı kaynaklı olduğu için garanti kapsamına girmemektedir.

Ücretli onarımın mümkün olamayacağı için yeni ürün için fiyat bedeli talep edilmiştir.

Saygılarımızla
Yav ben dandik bluetooth kulaklıkla spor yapıyorum terden imanım gevriyor ancak ıslak mendille siliyorum güzelce hiçbirşeyi kalmıyor.
Siz çözüm üretmek yerine bahane üretiyorsunuz kanımca. Sizden de birşey alınmayacağını görmüş olduk bu vesileyle.
Anlaşılan zorlaşan ekonomik koşulların acısını siz de diğer kıytırık firmalar gibi müşteriden çıkarmaya başlamışsınız.

İtibarınız kalmadı şu olayda 40TL için böyle bir itibar yönetimi..
 
Oyla:

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.986
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.725
Puanları
338
Aslında taraf görünmemek için yazmak istemedim ama yazmadan edemeyeceğim. Bu yazacaklarım tamamen kendi şahsi fikirlerimdir.
Bunu yazmaya da şunun için karar verdim. Bazı arkadaşlar böyle bir sorunun olabileceğine pek inanmamışlar. Bir gün ziyarete gittiğimde ki 1 sene falan olmuştur, teknik servise gelen bir paketi açtıklarında ve bilgi notunda kulaklıktan az ses geldiğini görmüştüm. Kulaklığın içindeki kiri anlatmam mümkün değil. Hayatımda ilk defa böyle birşey görmüştüm ve o kulaklıktan ses çıkması bile bana göre bir mucize olurdu. İnşallah Cepport yetkilileri o resimleri buradan paylaşmazlar, öyle bir görüntü hiç te iç açıcı bir görüntü değil çünkü. Bu nedenle arkadaşımızın cihazında da böyle bir sorunun olabileceğine kesinlikle inanıyorum. Aynı durumu kendi gözlerimle gördüm.

Biz tüketiciler her zaman kendi çıkarlarımızı düşünüyoruz. Ben de dahil diye özellikle yazayım. Nasıl olursa, ne olursa olsun arızalı olan cihazımızın yerine hemen yenisini isteriz, tamir edilmesini, hele hele ücret çıkarılmasını hiç istemeyiz. Ama maalesef bu her zaman mümkün olmuyor. Bazen tamir için gereken süre, onu yapacak teknisyenin şirkete maliyeti nedeniyle astarı yüzünden pahalıya çıkıyor, bazen tamir için gereken parçaların maliyetleri cihazın parasına yakın çıkıyor.
Tabiki her şirketin politikası her zaman aynı olmuyor. Mesela genel olarak Apple servislerinin en iyi servisler olduklarını söylüyoruz değil mi? Niye? Çünkü koşulsuz olarak en ufak bir sorunda genelde tamiri yerine hemen yenisi veriliyor. Burada unuttuğumuz nokta 200-300$'a mal ettikleri cihazları 1000$'lara sattıkları. Yüksek kar marjları nedeniyle böyle müşteriyi memnun edecek hareketleri çok rahat yapabiliyorlar.
Şimdi arkadaşımız demiş ki 40TL'lık kulaklık. Hangi kulaklık olduğunu göremedim bu yüzden kesin ve net olarak fiyat yazamayacağım ama yurtdışından alabileceğimiz en ucuz kulaklık 5$ falandır. Bu da 26-27TL yapar. Bunun nakliyesi, gümrüğü, vergisi, KDV'si, kargosu (anlaşmalı kargolarda bile en ucuz kargo maliyeti 5TL falan diye biliyorum), derken zaten maliyeti neredeyse 40TL'yi bulacak. Nerede kâr? Zaten kâr marjı minimumda olan bir ürün için firmanın koşulsuz değişim yapmasını beklemek bence biraz bencillik oluyor. Elbette müşteri memnuniyeti açısından değişmesi çok güzel olurdu. Ama yapmadı diye de böyle acımasızca eleştirmeyi doğru bulmuyorum. Garanti şartları açık.
40TL ile ne Cepport batar ne de müşteri zengin olur. Ama taviz tavizi getirir mi orada bir düşünmek lazım. İyilik yap görevin olsun sözü her zaman doğruluğunu gördüğüm, yaşadığım bir sözdür. Umarım hem müşteriyi hem firmayı memnun edecek bir yol bulunur.
Böyle uzun yazınca bazı konuları atlamışım. "Firmanın fatura bedelini öderseniz yerine yenisini göndeririz" cümlesi. Aşağı tükürseniz sakal, yukarı yukarı tükürseniz bıyık hesabı bu. Fiyat verilmese, fiyat bile vermiyorlar, ürünün arkasında durmuyorlar oluyor, verilse böyle eleştiriler. Benim yine şahsi fikrim, fiyat verilmemesi, "cihazınızın onarımı mümkün değildir, tarafınıza iade edilecektir" şeklinde bir cevap verilmesi olurdu. Müşteri fiyat konusunda ayrıca bilgi istediği takdirde fiyat verilmesi sanki daha hoş olur.
 
Son düzenleme:
Oyla:

yasintasdemir

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yasin
Cihazım
Xiaomi Mi 8
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
1 Şubat 2019
Konular
1
Mesajlar
70
Tepkime puanı
49
Puanları
18
Bunu yazmaya da şunun için karar verdim. Bazı arkadaşlar böyle bir sorunun olabileceğine pek inanmamışlar. Bu nedenle arkadaşımızın cihazında da böyle bir sorunun olabileceğine kesinlikle inanıyorum. Aynı durumu kendi gözlerimle gördüm.

Bunları bana ithafen yazdığınızı düşünüyorum fakat ben de konuyu açan arkadaşın samimiyetine güvenerek söyledim. 1 ayda 5-6 kere kullanımda 2-3 saat dinlenmiş olsa maksimum 18 saat kulakta kalmış olur ve kişi bu süre zarfında hiç duş almamış ya da kulağını temizlememiş olma ihtimalini de göz önünde bulundurmak istemedim açıkçası. Sağlık probleminden dolayı kulakta akmış olsa bile kulaktan kir değil sıvı akardı böyle de düşünebiliriz. Burada takıldığımız olay esasında son sözlerinizi bitirdiğiniz firmanın 40TL ile zengin olmayacağıydı. Pek suistimal edilecek bir durum olduğunu da düşünmüyorum. Kişi kulaklığı çalışırken ve ses alabilirken zorla kir sokup ses gelmiyor diye göndermek istemez.
 
Oyla:

sahdalaman

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Doğan Can
Cihazım
Mi 5
Yaş
34
Konum
Hatay
Katılım
28 Ocak 2017
Konular
5
Mesajlar
89
Tepkime puanı
44
Puanları
18
Aslında taraf görünmemek için yazmak istemedim ama yazmadan edemeyeceğim. Bu yazacaklarım tamamen kendi şahsi fikirlerimdir.
Bunu yazmaya da şunun için karar verdim. Bazı arkadaşlar böyle bir sorunun olabileceğine pek inanmamışlar. Bir gün ziyarete gittiğimde ki 1 sene falan olmuştur, teknik servise gelen bir paketi açtıklarında ve bilgi notunda kulaklıktan az ses geldiğini görmüştüm. Kulaklığın içindeki kiri anlatmam mümkün değil. Hayatımda ilk defa böyle birşey görmüştüm ve o kulaklıktan ses çıkması bile bana göre bir mucize olurdu. İnşallah Cepport yetkilileri o resimleri buradan paylaşmazlar, öyle bir görüntü hiç te iç açıcı bir görüntü değil çünkü. Bu nedenle arkadaşımızın cihazında da böyle bir sorunun olabileceğine kesinlikle inanıyorum. Aynı durumu kendi gözlerimle gördüm.

Biz tüketiciler her zaman kendi çıkarlarımızı düşünüyoruz. Ben de dahil diye özellikle yazayım. Nasıl olursa, ne olursa olsun arızalı olan cihazımızın yerine hemen yenisini isteriz, tamir edilmesini, hele hele ücret çıkarılmasını hiç istemeyiz. Ama maalesef bu her zaman mümkün olmuyor. Bazen tamir için gereken süre, onu yapacak teknisyenin şirkete maliyeti nedeniyle astarı yüzünden pahalıya çıkıyor, bazen tamir için gereken parçaların maliyetleri cihazın parasına yakın çıkıyor.
Tabiki her şirketin politikası her zaman aynı olmuyor. Mesela genel olarak Apple servislerinin en iyi servisler olduklarını söylüyoruz değil mi? Niye? Çünkü koşulsuz olarak en ufak bir sorunda genelde tamiri yerine hemen yenisi veriliyor. Burada unuttuğumuz nokta 200-300$'a mal ettikleri cihazları 1000$'lara sattıkları. Yüksek kar marjları nedeniyle böyle müşteriyi memnun edecek hareketleri çok rahat yapabiliyorlar.
Şimdi arkadaşımız demiş ki 40TL'lık kulaklık. Hangi kulaklık olduğunu göremedim bu yüzden kesin ve net olarak fiyat yazamayacağım ama yurtdışından alabileceğimiz en ucuz kulaklık 5$ falandır. Bu da 26-27TL yapar. Bunun nakliyesi, gümrüğü, vergisi, KDV'si, kargosu (anlaşmalı kargolarda bile en ucuz kargo maliyeti 5TL falan diye biliyorum), derken zaten maliyeti neredeyse 40TL'yi bulacak. Nerede kâr? Zaten kâr marjı minimumda olan bir ürün için firmanın koşulsuz değişim yapmasını beklemek bence biraz bencillik oluyor. Elbette müşteri memnuniyeti açısından değişmesi çok güzel olurdu. Ama yapmadı diye de böyle acımasızca eleştirmeyi doğru bulmuyorum. Garanti şartları açık.
40TL ile ne Cepport batar ne de müşteri zengin olur. Ama taviz tavizi getirir mi orada bir düşünmek lazım. İyilik yap görevin olsun sözü her zaman doğruluğunu gördüğüm, yaşadığım bir sözdür. Umarım hem müşteriyi hem firmayı memnun edecek bir yol bulunur.

Bende yazmayım yazmayım diyordum ama sizin mesajınızı görünce yazmak hasıl oldu. Hemen firma korumacılığına başlamışsınız yönetici bey. Hangi gümrük 22 dolar altına vergi alıyor acaba ? Ya da sitelerin tümü kargo parası alarak mı yolluyor ? Bırakın bu duyar kasmaları lütfen. Sizlerden yüz bularak bunları yapıyor bu firmalar. Belki de en başından arızalı ürün yolladılar alan arkadaşta son ses açmadığı için fark etmedi, emin misiniz tüm bunlardan ? Hemen kulaklıkların kirli resimlerine girmişsiniz. Paylaşsın cepport arkadaşın kulaklığına ait resimleri seri numarası ve faturasıyla beraber. Görelim bakalım kim haklı, kim haksız. 40 TL size az olabilir ama bu forumda olan bir sürü insana değerli bir miktar. Yanlı değerlendirmelerle korumacılıkla bu işler çözülmez, cepportun açıklamasına göre kulaklığı cam kavanozda muhafaza edip kullanmayacağız. Olması gereken bu mu yani ? Bunlar toz var der garantiye almaz, delta telefonda çizik var der ekran yanığını değiştirmez. Oh ne ala memleket. Herkes birilerine bir şekilde diş geçiriyor, olanda bize vatandaşa oluyor.
 
Oyla:

Apsintex

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çınar
Cihazım
Xaomi Redmi 9S
Meslek
Mağaza Müdürü
Yaş
38
Konum
Adana
Katılım
11 Ocak 2019
Konular
21
Mesajlar
163
Tepkime puanı
82
Puanları
28
K.bakmayın ama; taraf görünmeseniz bile, belirttiğiniz ve yazdığınız eylemler pek sonuç odaklı değil.

Elbette kullanıcı hatası olacak bir çok sebep var. Ve bence kulaklığın her şekilde bozulması öyle olmasa bile kullanıcı hatası denilebilir. Çünkü kulaklıklar yapısı gereği bu savunmaya mahal vermektedir. Fakat, firmanın bunu koz olarak kullanması hiç etik değildir. Zaten bir firmayı diğerinden ayıran bu etik davranışın niteliğidir. Ayrıca garanti ve satış sonrası destek de bu olumsuzlukları ortadan kaldırmak için vardır.. Diyelim ki; kulaklıkta kirden dolayı bu durum meydana geldi.. Tamam bunu kabul ettik. Ama ''Fatura bedeli ödendiği takdirde'' gibi bir ibare profesyonellik çerçevesinde değil. Çünkü; satış tanımına uyan ve satış sonrası desteği vereceğini belirli platformlarda söyleyen her firma, bu ilkeleri yerine getirmekle yükümlüdür. Bu zamana kadar büyük veya küçük çaplı her firmanın kendi ürünlerinden kaynaklı olup 'kullanıcı hatası' demesi ise.. ülkemizde ki tüketiciye verilmeyen değerin ve kanuni hakların tam manası ile uygalanmaması sonucudur.

( Mesela genel olarak Apple servislerinin en iyi servisler olduklarını söylüyoruz değil mi? Niye? Çünkü koşulsuz olarak en ufak bir sorunda genelde tamiri yerine hemen yenisi veriliyor. Burada unuttuğumuz nokta 200-300$'a mal ettikleri cihazları 1000$'lara sattıkları. Yüksek kar marjları nedeniyle böyle müşteriyi memnun edecek hareketleri çok rahat yapabiliyorlar. )

Bu cümlenizin bu konunun içeriğinde örnek olarak verilmesi çok yanlış. Eğer ki; CEPPORT ''satış,dağıtım,garanti'' olarak yüklenici konumunu üstleniyor ve bunu kabul ediyor ise, bu tarz problemler olduğu zaman bu şekilde lakayt ve pire için yorgan yakacak davranışlarda bulunmamalıdır.

Ayrıca maliyet kısmında külfet meydana geliyorsa bu fiyatlara yansıtılmalıdır. Ama bu yapılırken vizyon çok önemlidir. Bu duruş bozulmamalıdır. Böylece müşteri 3 kuruş fazlaya bakmaz. Misal 5 TL demişsiniz kimse 5 TL için elini taşın altına sokmaz. O yüzden burada olması gereken 1 sefere mahsus da olsa kulaklığın ücretsiz değişimidir. Giden 1 kişi olsun derler ise, maalesef giden 1 kişi olmaz...
 
Oyla:

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.986
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.725
Puanları
338
Bende yazmayım yazmayım diyordum ama sizin mesajınızı görünce yazmak hasıl oldu. Hemen firma korumacılığına başlamışsınız yönetici bey. Hangi gümrük 22 dolar altına vergi alıyor acaba ? Ya da sitelerin tümü kargo parası alarak mı yolluyor ? Bırakın bu duyar kasmaları lütfen. Sizlerden yüz bularak bunları yapıyor bu firmalar. Belki de en başından arızalı ürün yolladılar alan arkadaşta son ses açmadığı için fark etmedi, emin misiniz tüm bunlardan ? Hemen kulaklıkların kirli resimlerine girmişsiniz. Paylaşsın cepport arkadaşın kulaklığına ait resimleri seri numarası ve faturasıyla beraber. Görelim bakalım kim haklı, kim haksız. 40 TL size az olabilir ama bu forumda olan bir sürü insana değerli bir miktar. Yanlı değerlendirmelerle korumacılıkla bu işler çözülmez, cepportun açıklamasına göre kulaklığı cam kavanozda muhafaza edip kullanmayacağız. Olması gereken bu mu yani ? Bunlar toz var der garantiye almaz, delta telefonda çizik var der ekran yanığını değiştirmez. Oh ne ala memleket. Herkes birilerine bir şekilde diş geçiriyor, olanda bize vatandaşa oluyor.
Bunları bana ithafen yazdığınızı düşünüyorum fakat ben de konuyu açan arkadaşın samimiyetine güvenerek söyledim. 1 ayda 5-6 kere kullanımda 2-3 saat dinlenmiş olsa maksimum 18 saat kulakta kalmış olur ve kişi bu süre zarfında hiç duş almamış ya da kulağını temizlememiş olma ihtimalini de göz önünde bulundurmak istemedim açıkçası. Sağlık probleminden dolayı kulakta akmış olsa bile kulaktan kir değil sıvı akardı böyle de düşünebiliriz. Burada takıldığımız olay esasında son sözlerinizi bitirdiğiniz firmanın 40TL ile zengin olmayacağıydı. Pek suistimal edilecek bir durum olduğunu da düşünmüyorum. Kişi kulaklığı çalışırken ve ses alabilirken zorla kir sokup ses gelmiyor diye göndermek istemez.
İşte yazmasını bilen, düşünebilen, okuduğunu anlayan ile bilmeyen, düşünemeyen, okuduğunu kendi anlamak istediği gibi anlayan arasındaki fark.

@yasintasdemir Yazdıklarımı kimseye ithaf etmedim. Birkaç mesajda böyle bir intiba edindiğim için yazmak istedim. Yazanların kim olduklarına bakmadım yani. Yine de düşündüklerinizi yazdığınız için teşekkür ederim. Evet belki ben de o duruma şahit olmasaydım sizinle aynı düşünüyor olurdum.

@sahdalaman öncelikle okuduklarınızı saf haliyle, gözlerinizden, beyninize giderken yolda kendi düşünceleriniz ile değiştirmeden okumaya çalışınız. En başında sizin gibiler yüzünden yazmak istemediğimi belirtmişken, adeta beni haklı çıkarmak için bu kadar canla başla uğraşmasaydınız keşke. Zahmet etmişsiniz ama zaten böyle sizin gibi düşünen kişilerin var olduğunu biliyoruz.
Belki 2.defa okuyunca anlarsınız diye yeniden yazayım. Ben yönetici olarak ya da firma adına değil şahsi olarak fikirlerimi belirttim. Zaten firma ile hiçbir bağı olmayan birisi nasıl onun adına yazar ki?

Lütfen şu yönetici sendromundan da kurtulmaya çalışınız. Aramızda hiçbir farkı yok. Siz neyseniz, bizler de oyuz. Yer, içer, uyur, düşünür, gezer, eğlenir, üzülür, ağlar, güleriz. Sizler gibi duygularımız, düşüncelerimiz, fikirlerimiz vardır. Sizlerin sahip olduğu tüm haklara bizler de sahibiz. Kaldı ki, Cepport hakkında da hem haklı gördüğüm hem de haksız diyemem ama kendi düşüncelerimle örtüşmeyen konuları ayrı ayrı yazdığım halde sırf sizin fikirleriniz ile örtüşmeyen fikirlere sahip kişileri firma savunucusu diye adlandırmak sadece ne kadar düşüncesiz olduğunuzu gösterir o kadar. Cepport babamın şirketi değil. Gördüklerimi ve fikirlerimi yazdım. Aynı sizin yaptığınız gibi.

Mi MIX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.986
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.725
Puanları
338
K.bakmayın ama; taraf görünmeseniz bile, belirttiğiniz ve yazdığınız eylemler pek sonuç odaklı değil.

Elbette kullanıcı hatası olacak bir çok sebep var. Ve bence kulaklığın her şekilde bozulması öyle olmasa bile kullanıcı hatası denilebilir. Çünkü kulaklıklar yapısı gereği bu savunmaya mahal vermektedir. Fakat, firmanın bunu koz olarak kullanması hiç etik değildir. Zaten bir firmayı diğerinden ayıran bu etik davranışın niteliğidir. Ayrıca garanti ve satış sonrası destek de bu olumsuzlukları ortadan kaldırmak için vardır.. Diyelim ki; kulaklıkta kirden dolayı bu durum meydana geldi.. Tamam bunu kabul ettik. Ama ''Fatura bedeli ödendiği takdirde'' gibi bir ibare profesyonellik çerçevesinde değil. Çünkü; satış tanımına uyan ve satış sonrası desteği vereceğini belirli platformlarda söyleyen her firma, bu ilkeleri yerine getirmekle yükümlüdür. Bu zamana kadar büyük veya küçük çaplı her firmanın kendi ürünlerinden kaynaklı olup 'kullanıcı hatası' demesi ise.. ülkemizde ki tüketiciye verilmeyen değerin ve kanuni hakların tam manası ile uygalanmaması sonucudur.

( Mesela genel olarak Apple servislerinin en iyi servisler olduklarını söylüyoruz değil mi? Niye? Çünkü koşulsuz olarak en ufak bir sorunda genelde tamiri yerine hemen yenisi veriliyor. Burada unuttuğumuz nokta 200-300$'a mal ettikleri cihazları 1000$'lara sattıkları. Yüksek kar marjları nedeniyle böyle müşteriyi memnun edecek hareketleri çok rahat yapabiliyorlar. )

Bu cümlenizin bu konunun içeriğinde örnek olarak verilmesi çok yanlış. Eğer ki; CEPPORT ''satış,dağıtım,garanti'' olarak yüklenici konumunu üstleniyor ve bunu kabul ediyor ise, bu tarz problemler olduğu zaman bu şekilde lakayt ve pire için yorgan yakacak davranışlarda bulunmamalıdır.

Ayrıca maliyet kısmında külfet meydana geliyorsa bu fiyatlara yansıtılmalıdır. Ama bu yapılırken vizyon çok önemlidir. Bu duruş bozulmamalıdır. Böylece müşteri 3 kuruş fazlaya bakmaz. Misal 5 TL demişsiniz kimse 5 TL için elini taşın altına sokmaz. O yüzden burada olması gereken 1 sefere mahsus da olsa kulaklığın ücretsiz değişimidir. Giden 1 kişi olsun derler ise, maalesef giden 1 kişi olmaz...
Temelde aynı fikirdeyiz. Elbette gönül isterdi ki bu durum hiç yaşanmasın. Ben de fiyat bildirme konusunda sizinle aynı şeyleri yazmıştım.
Benim ayrı olduğum nokta, yapması gerekmediği halde birçok cihazı değiştirdiğini de kendi gözleriyle gören birisi olarak kanuni olarak haklı durumda görünen bir tarafa acımasızca yüklenilmesi. Firmanın bugüne kadar sırf müşteri memnuniyeti diye yaptıklarını gören birisi olarak bu bana yanlış geliyor. Haa dersiniz ki madem bunca şey yapmış, şimdi niye 40TL'lık saçma sapan birşey için bunlar yaşanıyor, bunu ben bilemem. Bu firmanın bildiği birşey. Buradaki mağdur görünen arkadaş için yazmıyorum ama bazen müşterinin tavrı da önemli olabiliyor. 3 kuruşluk birşey aldığında sanki o firmayı ve çalışanlarını da satın aldığını düşünüp onları köleleriymiş gibi gören nice nice insanlar gördüm ben. 11 sene kadar önce ticareti bırakıp, işçi olarak çalışmamın sebeplerinden birisi de budur.

Mi MIX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:
Oyla:

sahdalaman

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Doğan Can
Cihazım
Mi 5
Yaş
34
Konum
Hatay
Katılım
28 Ocak 2017
Konular
5
Mesajlar
89
Tepkime puanı
44
Puanları
18
İşte yazmasını bilen, düşünebilen, okuduğunu anlayan ile bilmeyen, düşünemeyen, okuduğunu kendi anlamak istediği gibi anlayan arasındaki fark.

@yasintasdemir Yazdıklarımı kimseye ithaf etmedim. Birkaç mesajda böyle bir intiba edindiğim için yazmak istedim. Yazanların kim olduklarına bakmadım yani. Yine de düşündüklerinizi yazdığınız için teşekkür ederim. Evet belki ben de o duruma şahit olmasaydım sizinle aynı düşünüyor olurdum.

@sahdalaman öncelikle okuduklarınızı saf haliyle, gözlerinizden, beyninize giderken yolda kendi düşünceleriniz ile değiştirmeden okumaya çalışınız. En başında sizin gibiler yüzünden yazmak istemediğimi belirtmişken, adeta beni haklı çıkarmak için bu kadar canla başla uğraşmasaydınız keşke. Zahmet etmişsiniz ama zaten böyle sizin gibi düşünen kişilerin var olduğunu biliyoruz.
Belki 2.defa okuyunca anlarsınız diye yeniden yazayım. Ben yönetici olarak ya da firma adına değil şahsi olarak fikirlerimi belirttim. Zaten firma ile hiçbir bağı olmayan birisi nasıl onun adına yazar ki?

Lütfen şu yönetici sendromundan da kurtulmaya çalışınız. Aramızda hiçbir farkı yok. Siz neyseniz, bizler de oyuz. Yer, içer, uyur, düşünür, gezer, eğlenir, üzülür, ağlar, güleriz. Sizler gibi duygularımız, düşüncelerimiz, fikirlerimiz vardır. Sizlerin sahip olduğu tüm haklara bizler de sahibiz. Kaldı ki, Cepport hakkında da hem haklı gördüğüm hem de haksız diyemem ama kendi düşüncelerimle örtüşmeyen konuları ayrı ayrı yazdığım halde sırf sizin fikirleriniz ile örtüşmeyen fikirlere sahip kişileri firma savunucusu diye adlandırmak sadece ne kadar düşüncesiz olduğunuzu gösterir o kadar. Cepport babamın şirketi değil. Gördüklerimi ve fikirlerimi yazdım. Aynı sizin yaptığınız gibi.

Mi MIX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Ben sizi yönetici olmadan önce forumdan ve buradan biliyorum ama siz beni bilmiyorsunuz. Yönetici bey dememdeki sebep; yiyip, içip, gezip, uyuyup, yaşadığınızı bilmiyor olmamamdan değil, tam tersine siz yönetici olmadan önce daha tarafsız bakan biri, daha nesnel yaklaşan biriyken yönetici olduktan sonra tüm bunları sanki bir kenara bırakmış, her şeyi ben bilirim edasinda olmanızdan ötürü. Mesajınızın başında verip veriştirmişsiniz de, sorularımın veya eleştiri olanların ( şahsınıza hariç ) hangisine cevap vermişsiniz acaba ? Biz sizi böyle tanımadık sayın chatin_62 hocam.
 
Oyla:

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.986
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.725
Puanları
338
Ben sizi yönetici olmadan önce forumdan ve buradan biliyorum ama siz beni bilmiyorsunuz. Yönetici bey dememdeki sebep; yiyip, içip, gezip, uyuyup, yaşadığınızı bilmiyor olmamamdan değil, tam tersine siz yönetici olmadan önce daha tarafsız bakan biri, daha nesnel yaklaşan biriyken yönetici olduktan sonra tüm bunları sanki bir kenara bırakmış, her şeyi ben bilirim edasinda olmanızdan ötürü. Mesajınızın başında verip veriştirmişsiniz de, sorularımın veya eleştiri olanların ( şahsınıza hariç ) hangisine cevap vermişsiniz acaba ? Biz sizi böyle tanımadık sayın chatin_62 hocam.

Tarafsızlığımı koruduğumu düşünüyorum. Yukarıda nedenini yazdım. Haklı gördüğüm şeyleri de yazdım haksız gördüklerimi de. Hatta haksız görmek te diyemedim, benim fikirlerime ters gelen diye de belirtmek zorunda kaldım. Çünkü kanuni olarak kimse belirtilen sebepten ötürü haksız diyemez, garanti şartları açıktır.

Cevap yazmamışsınız demişsiniz ama zaten bir soru görmemiştim, olan sorular da sizi daha zor durumda bırakacak diye es geçmiştim. Eğer illa cevap istiyorsanız tamam yazalım.

"Hangi gümrük 22 dolar altına vergi alıyor acaba ? Ya da sitelerin tümü kargo parası alarak mı yolluyor ? Bırakın bu duyar kasmaları lütfen."

Bireysel ithalat ile ticari ithalat kavramlarını Google'dan bir araştırın isterseniz. Özel vergi muafiyeti ya da teşviğe tabi ürünler dışında Türkiye'ye giren ticari tek bir vida bile vergiye tabidir. Gümrük vergisi muafiyeti, sadece bireysel ithalatta yani bizlerin yurtdışından satın aldığı, yasak olmayan, tek tük, kendi kullanımımız için olması gereken, ticari olmayan ürünler ürünler içindir.
Tüm siteler/firmalar müşterisinden kargo ücreti almayabilir (ki Cepport olsun MIUI Türkiye market olsun genelde kargo konusunda ücretsiz gönderim yapmaktadır) ancak tüm firmalar kargoya verdikleri her paket için kargo şirketine bir ücret öderler. Kargo firmaları ücretsiz taşıma yapan şirketler değildir. Firma bu kargo maliyetini fiyata yansıtıp ücretsiz kargo gönderimi yapabilir.

Bunların duyar kasma ile alakasını kuramadım.

"Belki de en başından arızalı ürün yolladılar alan arkadaşta son ses açmadığı için fark etmedi, emin misiniz tüm bunlardan ? Hemen kulaklıkların kirli resimlerine girmişsiniz. Paylaşsın cepport arkadaşın kulaklığına ait resimleri seri numarası ve faturasıyla beraber. Görelim bakalım kim haklı, kim haksız."

Bu soruların muhatabı takdir edersiniz ki ben değilim. İhtimallerle konuşursak yazacak o kadar çok şey buluruz ki olay sonsuz döngüye girer. Enes Bey öyle yazdıysa benim için doğru demektir. Yalan şeyler yazacak birisi değildir. Ben onu baz alırım. Kaldı ki resimleri buradan paylaşırsa (ki asla istediğim bir durum değil, özel olarak göndermesini tavsiye ederim) sizin için konu kapanacak diye anlıyorum bu cümlenizi. Gerçi hangi kulaklıkta seri numarası var bilmiyorum, gördüğüm kullandığım hiçbir kulaklıkta görmediğim için bunda da seri numarası yok diye yan çizermisiniz bilemem.



"40 TL size az olabilir ama bu forumda olan bir sürü insana değerli bir miktar. Yanlı değerlendirmelerle korumacılıkla bu işler çözülmez, cepportun açıklamasına göre kulaklığı cam kavanozda muhafaza edip kullanmayacağız. Olması gereken bu mu yani ? Bunlar toz var der garantiye almaz, delta telefonda çizik var der ekran yanığını değiştirmez. Oh ne ala memleket. Herkes birilerine bir şekilde diş geçiriyor, olanda bize vatandaşa oluyor."

5 liranın hatta bazen 1 TL'nın bile ne kadar değerli olduğunu bilen bir insanım. Ama yukarıda da yazdım ya zaten, bizler hep herşeye bedavadan sahip olmaya hevesli insanlarız. Evet oh ne ala memleket derken bunu tek taraflı düşünmek doğru değil. Valla ben de aynı şeyi zamanında ticaret yaparken bazı müşterilerim için ya da tanıdığım, herhangi bir firmaya ziyarete gitmişken orada bulunduğum sırada karşılaştığım müşteriler için birçok defa söylemiştim. Yanlı derken ne demek istediğinizi anlamadım. Zaten konuda 2 taraf var. Sizinle aynı fikirde değilsek sizin taraftan bakıldığında yanlı olmam doğal değil mi? Kaldı ki yanlı olmak ifadesi de doğru değil, yeniden başa sarmayalım şimdi.

Konumuz Delta, KVK v.s. olmadığı için onlar için konuşmak doğru değil. Her firmanın iyi yanları da var, kötü yanları da. Zamanında Telpa'dan yediğim kazıkları şimdi oturup yazmamın konuyla bir alakası da yok, konuya bir katkısı da. Orayı es geçiyorum. Cepport'un da benim korumama ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum. Böyle düşünmek bile abes kaçıyor.

Son olarak keşke şöyle bir kanun çıksa değil mi: Arızalanan tüm ürünler koşulşuz şartsız yenisi ile değiştirilecektir. Müşteri üzerinde tepinse de, makasla, bıçakla, çekiçle zarar verse de, kızgın bir halindeyken cihazı duvara fırlatsa da, cihazı hor kullansa da v.s. v.s. Kısaca alınan her cihaz, garanti süresi boyunca, istendiği an yenisiyle değiştirilecektir. O zaman hiç sorun kalmaz değil mi? Gerçi o cihazları alabilmek için satışını yapacak firma bulurmuyuz ya da fiyatı 3-5 misline çıkacağı için paramız yeter de alabilirmiyiz, orasını düşünmeyelim şimdi.

Mi MIX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:
Oyla:
Üst Alt