Yardım CEPPORT Şikayet!!!!

av_avi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Abay
Cihazım
mi4
Yaş
44
Konum
Giresun
Katılım
30 Ekim 2016
Konular
1
Mesajlar
11
Tepkime puanı
17
Puanları
3
Nisan ayında Cepport mağazasından bir adet mi5s aldım ve ürünün siparişini verirken satıcıya ek mesajla vergi dairesi ve vergi numaramın da faturamda yazmasını istedim.
Amacım hem iyi bir telefon kullanmak hem de ürünün faturasını gider göstermekti.
Ürün geldi ancak faturamda istediğim bilgilerin hiç birisi yok.
Tamam olabilir, hatadır dedim ve satıcıyla iletişimimiz başladıııı.

İlk önceleri 4-5 kişiyle muhattap oldum, hepsine en baştan hikayemi anlattım, en son sorun halloldu faturanız düzeltildi yollandı denildi. Ancak gelen fatura 5. ay tarihli olarak yeniden düzenlemişler ve hiç bir işime yaramadı

Tekrar aradım yine 4-5 kişiye hikayeyi baştan sona anlattım ve en son Ali Osman diye birisi topu aldı. Ona da farklı günlerde 3-4 kere en baştan hikayemi anlattım.

Bu şahıs öncelikle gittigidiyor sistemde bu bilgileriniz yok dedi.
Hemen sistemdeki bilgilerimin resmini çektim attım.

Ama bize gittigidiyor bu bilgileri vermedi suçlu onlar dedi.
Tamam haklısınız ama ben size daha sipariş aşamasında bu bilgilerimi mesajla ilettim ve faturamda mutlaka olsun dedim. Çok şükür her şey gittigidiyorda kayıtlı

En son mi hesabınızı sıfırlayın, ürünü iade alalıma kadar geldi iş.
Aslında bakarsanız üründen bir şikayetimde yok. İstemeye istemeye tamam dedim ve bunun üzerine biz sizi arayacağız denildi ve konuşma sonlandı.

Aradan 1 gün geçti ses seda yok. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
En baştan hikaye, sonuç kısmı, olurdu olmazdı... Biz sizi arayacağız.

Aradan 1 gün geçti ses seda yok. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
En baştan hikaye, sonuç kısmı, olurdu olmazdı... Biz sizi arayacağız.

Bu sefer sabredip 3 gün bekledim. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
Hikayenin kısa özeti kafi geldi ve sonuç kısmına nihayet geldik.

Sayın satıcı gittigidiyor sisteminde olduğu halde ben ekstra bir mesajla size fatura ile ilgili talebimi ilettim mi? EVET

Ürünü iade alacaktınız, arayacaktınız aramadınız....? !!!!

Benim talebim
1-ya faturamı düzeltip ürünü aldığım 4. ay tarihli faturamı gönderin
2-ya ürününüzü geri alın
3-ya da zararımı karşılayın

Satıcı hiçbirini yapamayacağını (daha önceden kullanılmış telefonu iade alıyordu, sorunu çözeriz ama hiç bir yerde şikayet mesajı yazmayacaksınız diyordu haaa) suçlunun benim olduğumu söyleyerek konuşmayı sonlandırdı.

Gelelim neticeye CEPPORT adlı satıcı ve satış sonrası başıma gelenleri eksiksiz olarak siz değerli forum üyeleriyle paylaşıyorum.

İleride ürünle alakalı bir sorunumuz olduğunda muhattap olacağımız insanlar nasıl birileri az çok anlayın istiyorum. Tek sevindiğim nokta üründe sıkıntı olmaması ama satıcının tabiri caizse zorbalıkla bana bu fatura zararını yüklemesi de bir o kadar moral bozucu ve can sıkıcı.

Şimdiki aklım olsa yine mi5s alırdım. Ammaaa CEPPORT a asla bulaşmazdım.

Herkese iyi forumlar.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.612
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.133
Puanları
438
Merhaba hocam,

Şimdi Ali Osman Bey'İ arayarak durumu sordum. Av. U*** Ö*** adına verilen sipariş galiba? (İsminizi sizden izin almadan yazmak istemedim) Kendisinin ilettiği bilgileri aktarayım. Gittigidiyor siparişlerinde yapılan alışverişlerde; her kullanıcı profilinde teslimat için ayrı ve fatura için ayrı bilgiler bulunuyor. Bu bölümlerden teslimat adresi doldurulmaz ise zaten ürün gönderilemiyor, fatura bölümü olmaz ise gönderilecek ürünün teslimat bilgilerinde yer alan isim adına fatura ediliyor. Kendisinden sizin siparişinize ait ekran görüntüsünü istedim. Kişisel bilgiler içerdiği için burada yayınlamıyorum ama anladığım kadarıyla sizin yaşamış olduğunuz sıkıntının nedeni gittigidiyor hesabınıza ait fatura profilinizi doldurmak yerine fatura bilgilerini farklı bir yöntemle iletmeye çalışmanız gibi görünüyor... Fatura profilinizin olmaması nedeniyle de ürününüze ait kesilen faturada vergi numaranız yazılmamış. (Bana gönderilen ekran görüntüsünde de görünmüyor, o bölüm boş) Oysa siz mesajınızda gittigidiyor profil bilgilerinize fatura profili eklediğinizi belirtmişsiniz. Sizden rica etsem siz de siparişinize ait ekran görüntüsünü özel mesaj yolu ile bana gönderebilir misiniz? Öncelikle sıkıntının kaynağını ve sorumlusunu tespit edelim ondan sonra da nasıl bir çözüm üretilebilir beraberce kararlaştıralım, bizler de sıkıntınızın giderilmesi için elimizden geleni yapmaya çalışalım :)
 
Oyla:

av_avi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Abay
Cihazım
mi4
Yaş
44
Konum
Giresun
Katılım
30 Ekim 2016
Konular
1
Mesajlar
11
Tepkime puanı
17
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
:) Bana da aynı şeyi söyledi. Siz fatura bilgilerinizi sisteme girmemişsiniz dedi. Bende hemen ilgili gittigidiyor sayfasının resmini çekip kendisine whatsaptan attım, iddia ettikleri gibi profil bilgilerimde bir eksiklik yok. Zaten onun üzerine iade mevzusu konuşulmaya başlandı. Yoksa bilgilerim gerçekten eksik olsa kestirip atacaktı. Kaldı ki bilgilerim eksik olsa bile ben sana ekstrada mesaj atıp bildirmişim. Online alışverişi sık kullanan birisi olarak ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum. Genelde çok basit kayda değer olmayan hususlarda bile cepten arıyor ulaşıyor satıcılar, ama bura da adam fatura bilgilerin yok, mesajın görülmemiş deyip işin içinden çıkıyor.
Belki şöyle bir savunma içinde bulunabilirler "fatura bilgilerini sisteme sonradan girmiş" eğer böyle bir şeyi ispat ederlerse ben kendilerinden bir adet mi5s daha alır ve forum üyelerinden birine hediye ederim. Sistemdeki fatura bilgilerim olduğu halde, artı olarak mesajla belirttiğim halde bana yollanan faturada TC numaram11111111111 olarak işlenmiş.
Aslına bakarsanız beni en çok rahatsız eden Ali Osman Bey in tutumu oldu. Sizin gösterdiğiniz sağduyu ve ilginin yarısını ondan alabilseydim ilk gün işin peşini bırakırdım. Ama ondaki zihniyet malesef öküz öldü, ortaklık bozuldu zihniyeti. Arayacağım deyip aramaması, her defasında benim Av. U.Ö diye kendimi tanıtmama rağmen beni hatırlayamamış gibi yapması.... ne bileyim komik şeyler bunlar. ilginiz için teşekkür ederim iyi çalışmalar.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.612
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.133
Puanları
438
Hocam bana gelen sipariş ekran görüntüsünü size özel mesajla atıyorum, hatta fatura profili de olan başka bir siparişe ait ekran görüntüsü alıyorum onu da size gönderiyorum. Benim sipariş ekranlarından görebildiğim kadarıyla gittigidiyor siparişinize ait fatura bilgilerini cepport mağazasına iletmemiş. Diğer yandan kullanılan üslup haklısınız, rahatsız edici. Çözüm için nasıl bir şey önerirsiniz? Geçtiğimiz ay ben de yüklü bir miktar KDV ödedim dolayısıyla ne kadar can yaktığını biliyorum :) Geçmiş tarihli bir fatura kesilemiyor, Mayıs ayına ait fatura ise zaten kesilmiş ancak işinizi görmüyor. Telefonunuzu da oldukça severek kullanıyorsunuz ve iade etmek istemiyorsunuz zannediyorum. Siz ne önerirsiniz?
 
Oyla:

av_avi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Abay
Cihazım
mi4
Yaş
44
Konum
Giresun
Katılım
30 Ekim 2016
Konular
1
Mesajlar
11
Tepkime puanı
17
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Aslında mevzu para, telefon iadesi felan değil. İnanın bana iade edin diye arasalardı yine telefonu iade etmeyecektim. Sırf tutumlarından rahatsız olduğum için o zaman iade ederim dedim. Bir hukukçu olarak böyle zorbalıkla laf kalabalığıyla haklı çıkmaya çalışan insanlar irite ediyor beni. İlginiz için tekrar teşekkür ederim. iyi çalışmalar
 
Oyla:

av_avi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Abay
Cihazım
mi4
Yaş
44
Konum
Giresun
Katılım
30 Ekim 2016
Konular
1
Mesajlar
11
Tepkime puanı
17
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Siz kendinizi benim yerime koyun, ne yapsalar içiniz rahat eder.
 
Oyla:

serhatblt

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serhat
Cihazım
YOK
Yaş
25
Konum
İzmir
Katılım
15 Şubat 2017
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Merhaba hocam,

Şimdi Ali Osman Bey'İ arayarak durumu sordum. Av. U*** Ö*** adına verilen sipariş galiba? (İsminizi sizden izin almadan yazmak istemedim) Kendisinin ilettiği bilgileri aktarayım. Gittigidiyor siparişlerinde yapılan alışverişlerde; her kullanıcı profilinde teslimat için ayrı ve fatura için ayrı bilgiler bulunuyor. Bu bölümlerden teslimat adresi doldurulmaz ise zaten ürün gönderilemiyor, fatura bölümü olmaz ise gönderilecek ürünün teslimat bilgilerinde yer alan isim adına fatura ediliyor. Kendisinden sizin siparişinize ait ekran görüntüsünü istedim. Kişisel bilgiler içerdiği için burada yayınlamıyorum ama anladığım kadarıyla sizin yaşamış olduğunuz sıkıntının nedeni gittigidiyor hesabınıza ait fatura profilinizi doldurmak yerine fatura bilgilerini farklı bir yöntemle iletmeye çalışmanız gibi görünüyor... Fatura profilinizin olmaması nedeniyle de ürününüze ait kesilen faturada vergi numaranız yazılmamış. (Bana gönderilen ekran görüntüsünde de görünmüyor, o bölüm boş) Oysa siz mesajınızda gittigidiyor profil bilgilerinize fatura profili eklediğinizi belirtmişsiniz. Sizden rica etsem siz de siparişinize ait ekran görüntüsünü özel mesaj yolu ile bana gönderebilir misiniz? Öncelikle sıkıntının kaynağını ve sorumlusunu tespit edelim ondan sonra da nasıl bir çözüm üretilebilir beraberce kararlaştıralım, bizler de sıkıntınızın giderilmesi için elimizden geleni yapmaya çalışalım :)
şimdi işin diğer kısmına geçmeyeceğim de sizin şu teknik destek kısmınızdan bahsedeceğim. Öncelikle bu üyenin de bahsettiği gibi teknik desteğiniz berbat. Emin olun hiç kimse sizin göstediğiniz ilgiyi göstermiyor. Teknik desteği bir an önce geliştirmeniz gerek. Eğer ki bahsedilen kişi yani Ali Osman bey böyle bir tavır sergilemeseydi av_avi bey hiç bir şekilde ötelemeyecekti bu olayı.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.612
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.133
Puanları
438
şimdi işin diğer kısmına geçmeyeceğim de sizin şu teknik destek kısmınızdan bahsedeceğim. Öncelikle bu üyenin de bahsettiği gibi teknik desteğiniz berbat. Emin olun hiç kimse sizin göstediğiniz ilgiyi göstermiyor. Teknik desteği bir an önce geliştirmeniz gerek. Eğer ki bahsedilen kişi yani Ali Osman bey böyle bir tavır sergilemeseydi av_avi bey hiç bir şekilde ötelemeyecekti bu olayı.

Hocam yapıcı eleştiriniz için teşekkürler. Bu ay içerisinde teknik servis için son derece tecrübeli hatta forum üyelerimizin de pek çoğunun tanıdığı bazı arkadaşlarımız göreve başlayacaklar. Umuyorum çok daha iyiye doğru gideceğiz. :)
 
Oyla:

serhatblt

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serhat
Cihazım
YOK
Yaş
25
Konum
İzmir
Katılım
15 Şubat 2017
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
5
Puanları
3
İnşallah öyle olur. Başarılarınızın devamını dilerim :)
 
Oyla:
Üst Alt