- Adım
- Koray
- Cihazım
- mi6
- Yaş
- 47
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 25 Ocak 2018
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 13
- Tepkime puanı
- 13
- Puanları
- 3
Merhaba 20 Kasım 2017 Tarihinde gittigidiyor dan cepport mağazasından mi 6 128gb seramik model bir telefon aldım. Cihazı aldığım günden beri cihazda sarz tutmama problemi vardı cihazı sarz ettikten sonra 5, 6 saat içinde pili kendi kendine bitiyordu. Aralık ayı başında cihazımi Delta servise yolladım 3 ocak 2018 tarihine kadar cihazım serviste kaldı 3 ocak 2018 tarihinde değişim raporuyla birlikte tarafıma kargoyla yollandı. Cepport mağazasından Cenk beyle yaptığım görüşme sonucu cihazı kendilerine yollamami en kısa sürede değişim yapacaklarini söylediler 4 ocak 2018 tarihinde kargoyla cepport mağazasına cihazı değişim için yolladım. O günden beri her aramada 2. 3 gün içinde sorununuz çözülecek denip oyalayıp duruyorum. Cihazım 1 ay delta serviste kaldı 20 gündür de cepport magazasinda. Her aramamda telefonum alınıyor size dönücez deniyor ama hiç arayan yok. Bilgi veren yok. Cepport tan uzak durun. Malı satana kadar arkasında sattiktan sonra muhatap bulamıyorsunuz. Ne yapacağımı bilmiyorum cihazdan haber yok 2 aydır telefonum yok nezaman geleceği bellidegil. Daha doğrusu geleceği belli değil 2000 TL para verdiğim cihaz 2 aydır ortada yok.