Çözüldü Cepport ilgisizliği

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cilekci

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Koray
Cihazım
mi6
Yaş
46
Konum
istanbul
Katılım
25 Ocak 2018
Konular
1
Mesajlar
13
Tepkime puanı
13
Puanları
3
Merhaba 20 Kasım 2017 Tarihinde gittigidiyor dan cepport mağazasından mi 6 128gb seramik model bir telefon aldım. Cihazı aldığım günden beri cihazda sarz tutmama problemi vardı cihazı sarz ettikten sonra 5, 6 saat içinde pili kendi kendine bitiyordu. Aralık ayı başında cihazımi Delta servise yolladım 3 ocak 2018 tarihine kadar cihazım serviste kaldı 3 ocak 2018 tarihinde değişim raporuyla birlikte tarafıma kargoyla yollandı. Cepport mağazasından Cenk beyle yaptığım görüşme sonucu cihazı kendilerine yollamami en kısa sürede değişim yapacaklarini söylediler 4 ocak 2018 tarihinde kargoyla cepport mağazasına cihazı değişim için yolladım. O günden beri her aramada 2. 3 gün içinde sorununuz çözülecek denip oyalayıp duruyorum. Cihazım 1 ay delta serviste kaldı 20 gündür de cepport magazasinda. Her aramamda telefonum alınıyor size dönücez deniyor ama hiç arayan yok. Bilgi veren yok. Cepport tan uzak durun. Malı satana kadar arkasında sattiktan sonra muhatap bulamıyorsunuz. Ne yapacağımı bilmiyorum cihazdan haber yok 2 aydır telefonum yok nezaman geleceği bellidegil. Daha doğrusu geleceği belli değil 2000 TL para verdiğim cihaz 2 aydır ortada yok.
 

cilekci

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Koray
Cihazım
mi6
Yaş
46
Konum
istanbul
Katılım
25 Ocak 2018
Konular
1
Mesajlar
13
Tepkime puanı
13
Puanları
3
cilekci 'nin cihazı değişim yapılmış halde bugün gönderilecektir, yaşanan problemi giderme ve ufak bir özür mahiyetinde de cihaz yanında hediye göndereceğiz.

Yaşanan problem için tüm MIUI Türkiye ailesinden ve cilekci 'den özür dileriz.
adres bilgilerimi almadınız
 
Oyla:

dekor67

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
tanju
Cihazım
Mi 6
Meslek
Memur
Yaş
37
Konum
Zonguldak
Katılım
15 Mart 2015
Konular
28
Mesajlar
144
Tepkime puanı
18
Puanları
18
Cepport guzel bence isini gercek firma kadar onemsiyor
 
Oyla:

cilekci

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Koray
Cihazım
mi6
Yaş
46
Konum
istanbul
Katılım
25 Ocak 2018
Konular
1
Mesajlar
13
Tepkime puanı
13
Puanları
3
Merhaba. Bugün 50 günlük bir süre sonunda telefonuma kavuşmuş oldum . cantara beye sorunumla ilgilenip kısa sürede çözülmesini sağladığı için çok teşekkür ederim. cepport magazasınada telefonumun yanında gönderdiği hediyeler için teşekkür ederim. İnşallah bir daha bir arıza problemiyle karşılaşmam. Miuitürkiye formuna da ayrıca teşekkür etmek istiyorum. 50 gün boyuna çözülemeyen problemime 24 saat içinde çözülmesine aracı olduğu için. iyi ki varsın miuitürkiye forum...
 
Oyla:

exper26

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Sedat
Cihazım
Xiaomi note4
Yaş
44
Konum
Ankara
Katılım
28 Aralık 2017
Konular
1
Mesajlar
58
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Gerçekten enteresan, foruma yazmayanlar çözüm bulamıyor.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.476
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438
Merhaba. Bugün 50 günlük bir süre sonunda telefonuma kavuşmuş oldum . cantara beye sorunumla ilgilenip kısa sürede çözülmesini sağladığı için çok teşekkür ederim. cepport magazasınada telefonumun yanında gönderdiği hediyeler için teşekkür ederim. İnşallah bir daha bir arıza problemiyle karşılaşmam. Miuitürkiye formuna da ayrıca teşekkür etmek istiyorum. 50 gün boyuna çözülemeyen problemime 24 saat içinde çözülmesine aracı olduğu için. iyi ki varsın miuitürkiye forum...

Rica ederim hocam. Umarım cihazın farklı bir sıkıntısı olmaz artık :)

Gerçekten enteresan, foruma yazmayanlar çözüm bulamıyor.

MIUI Türkiye destekli cihaz farkı diyelim hocam :)
 
Oyla:

cilekci

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Koray
Cihazım
mi6
Yaş
46
Konum
istanbul
Katılım
25 Ocak 2018
Konular
1
Mesajlar
13
Tepkime puanı
13
Puanları
3
Rica ederim hocam. Umarım cihazın farklı bir sıkıntısı olmaz artık :)



MIUI Türkiye destekli cihaz farkı diyelim hocam :)
Merhaba.. Maalesef değişimden gelen cihazdada şarj problemi devam ediyor. gece 12 de % 100 den şarjdan çektigim telefonum sabah 9 da %50 ye düşüyor. degişimden geldigi günden beri yazılım güncellemesi veri kısıtlamaları bu forumda tavsiye edilen tüm yöntemleri kullanmama ragmen bir değişiklik olmadı. mecburen tekrar cihazı servise yollamak zorunda kalacagım. geçen servis deneyiminden dolayı bu kadar süre direndim. ama servise göndermeye mecbur kalacagım :((
 
Oyla:

Zenex

Zirveye Doğru
Onursal Yönetici
Teknisyen
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Baki
Cihazım
OnePlus 7T Pro
Meslek
Öğrenci
Konum
Trabzon
Katılım
15 Ocak 2016
Konular
62
Mesajlar
8.889
Çözümler
9
Tepkime puanı
8.540
Puanları
338
Merhaba.. Maalesef değişimden gelen cihazdada şarj problemi devam ediyor. gece 12 de % 100 den şarjdan çektigim telefonum sabah 9 da %50 ye düşüyor. degişimden geldigi günden beri yazılım güncellemesi veri kısıtlamaları bu forumda tavsiye edilen tüm yöntemleri kullanmama ragmen bir değişiklik olmadı. mecburen tekrar cihazı servise yollamak zorunda kalacagım. geçen servis deneyiminden dolayı bu kadar süre direndim. ama servise göndermeye mecbur kalacagım :((
Pil kullanımı kısmından bir ss atar mısınız?
 
Oyla:

myigitoguz

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet Oğuz
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
35
Konum
İzmir
Katılım
16 Şubat 2018
Konular
27
Mesajlar
665
Tepkime puanı
293
Puanları
78
Hocam geçmiş olsun öncelikle, elektronik genelde şans işidir diye baktım hep ama size çözüm öneren firmalar olduğu sürecede sorun yaşanmayacağını düşünürüm.
Ayrıca forumda görüyorum delta, cepport gibi firmaların yetkilileri var ve bu gerçekten bizim için artı. Zaten cantara hocam gibi arkadaşlarında yardımını çok görüyorum. Benim başıma herhangibirşey gelmedi ama olsa garantim KVK. Forumda yetkilisi mevcut mudur?
 
Oyla:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt