iade

  1. Kingrider

    Soru Bir günde ekranın ghost sceen olması?

    Merhaba arkadaşlar. Telefonu garantiye yolladım kamera modülü ve ekran değişti yazmışlar. Resmi garanti firması evofone. Daha geldi ertesi gün yine ghost sceen oldu. Ya da değiştirdik yazıp değiştirmediler. Böyle birşey nasıl mümkün olabilir? Garantiden gelmiş ürün nasıl oluyor da 1 günde...
  2. asocial

    Haber Epic Games Kısmi İade İmkanı Sunmaya Başladı!

    Bildiğiniz üzere Epic Games son zamanlarda çok büyük kampanyalara imza atıyor. Özellikle Steam ile olan rekabetleri biz kullanıcılara yarıyor tabii ki. Grand Theft Auto 5 gibi büyük bir oyunu kullanıcılarına ücretsiz olarak sunmayı başaran firma bundan hemen sonra yine büyük indirimler yaparak...
  3. jacktron

    Sohbet Market bölümünde kargoya verilmeyen ürün ve kimseye ulaşamamam!

    Merhaba herkese, öncelikle foruma yeni katıldığımı belirtmek ve eğer bir kural hatası yapıyorsam önden özrünü dilemek istiyorum. Sorunuma gelirsek, ben 30 Mart günü 13.42 gibi market.miuiturkiye.net sayfasından Mi Bedside Lamp 2 içeren #36887 numaralı siparişi verdim. Siparişimi verirken 17 adet...
  4. A

    Yardım Delta Servis - N11 - AlGötür (Furkan Teknoloji) - 5 Aydır Telefonum Yok

    Merhaba arkadaşlar. Bu konuyu daha önce hayalet ekran ve kasa soyulması olan cihazımın delta servis tecrübesini aktarmak için açtığım konu çözüldü olarak işaretlendiği için açıyorum. Öncelikle şunu belirtmek isterim 5 aydır telefonum yok ve bir şey çözülmüş değil. Delta servisle maceram Kasım...
  5. kayahan

    Yardım Tüketici Hakem Heyeti Başvuru Süreci

    Öncelikle hayırlı forumlar, 21 Haziran 2019 tarihinde tht'ye başvurdum ilk basamak olan karşı tarafın savunması istenmesi süreci hâlâ devam ediyor (sistemde savunması istendi yazıyor) ancak karşı tarafa bunun için 1 ay süre veriliyor diye duymuştum hali hazırda 1 ayı geçti sistemde bir...
  6. Q

    Sohbet Hepsiburada'nın oyunu

    Hepsiburada aracılığıyla ghost screen sebebiyle evo servise gönderdiğim mi note 2 cihazım 23.iş günü olmasına rağmen ücret iadesi talebim reddedildi. 16. iş gününe kadar ücretsiz onarım için parça bekleyen cihaz para iadesi konusunu açında ücretli onarıma döndü ayrıca daha tamir olmamış cihazı...
  7. B

    Yardım Mi 8 bootloader açık geldi

    Trendyol üzerinden ritzy garantili yeni mi 8 cihaz aldım. Henüz 1 hafta olmadı. Cihazın Global sürümü olduğu söylenmesine rağmen cihaz bootloader açık şekilde geldi. Anladığım kadarıyla global rom ithalatçı firma tarafından yüklenmiş.Bu konuda acemi olduğum için bootloader nedir, açık olması...
  8. C

    Yardım Mi Note 3 Ekran Sorunu

    Herkese merhaba. Hepsiburadadan aldığım mi note 3 telefonumu ilk açtığımda ekranın hatalı olduğunu farkettim. Bu durumla ilgili hemen hepsiburadayı arayarak değişim talep ettim. İlk önce telefonu servise göndermemi oradan hata raporu aldıktan sonra değişim yapacaklarını söylediler. Şu ana kadar...
  9. C

    Hepsiburada redmi pro maceram

    Merhaba Hepsiburada dan redmi pro cihaz aldım. Tabi satıcısı Hepsiburada büyük firma dedik, güvendik neler mi yaşadık 1. Cihazı satın almadan önce Hepsiburada ya yazarak satış sonrası ve garanti hususunda güvence aldım. Hepsiburada biz kefiliz alabilirsiniz dedi güvendik siparişi verdik. 2. Ürün...
Üst Alt