Çözüldü Market bölümünde kargoya verilmeyen ürün ve kimseye ulaşamamam!

jacktron

Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Berke
Cihazım
Galaxy S10
Yaş
24
Konum
İzmir
Katılım
1 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
0
Tepkime puanı
10
Puanları
2
Merhaba herkese, öncelikle foruma yeni katıldığımı belirtmek ve eğer bir kural hatası yapıyorsam önden özrünü dilemek istiyorum. Sorunuma gelirsek, ben 30 Mart günü 13.42 gibi market.miuiturkiye.net sayfasından Mi Bedside Lamp 2 içeren #36887 numaralı siparişi verdim. Siparişimi verirken 17 adet stok gözüküyordu.

Daha sonrasında 31 Mart günü siparişimi kontrol ettim ve hala kargoya verilmemişti. Bu kısmı anormal değil çünkü sipariş sayfasında şu anki durumdan dolayı çalışan sayısını azalttıkları ve kargo süresinin 2-3 gün olacağı belirtiliyordu. Ancak anormal olan kısım şu ki aldığım ürünün sayfasına baktığımda stokta yok olarak gözükmekteydi. Bunun üzerine market müşteri temsilcilerine ulaşmayı denedim ancak telefon hattı kapalıydı pandemiden dolayı. Ben de iletişim kısmından mail ile tedarik sorunu varsa siparişi iptal etmek istediğimi belirttim ancak bir dönüş olmadı. Daha sonrasında market.miuiturkiye.net sayfasına cepport sitesi üzerinden geldiğim için oraya ulaşmayı denedim. Cepport telefon numarasından bir kişiyle konuştum ve bana ürünlerin AVM mağazasında kaldığını ve yarın (01.04.2020) mağazan getirtilip kargolanacağını belirttiler. Ben de tabi ki durumu anlayışla karşıladım ve beklemeye başladım tekrar.

Bugün (01.04.2020) tekrar siparişimi kontrol ettim gün boyunca ve kargoya verilmedi ne yazık ki. Saat 15.00'ten beri cepport telefon numarasından bir kişiye ulaşmaya çalıştım ancak 3 saat boyunca kimse telefona yanıt vermedi. Toplamda 2 saat beklemişimdir telefonda aralıklı olarak. Bunun üzerine bir de cepport sitesinden mail atmayı denedim ancak yine dönüş olmadı. Karşımda herhangi bir muhattap bulamadığım için siparişimi iptal etmek istedim ancak sitede sadece iade seçeneği vardı. Ben de iade seçeneğini seçip iade nedenime "Diğer" kutusunu işaretleyerek ürünün bana ulaşmadığını, kargoya bile verilmediğini ve ücret iadesi istediğimi belirttim. Şu anda kontrol ettiğimde iade durumu "Ürün bekleniyor" olarak gözükmekte. Yani sistem benim ürünü yollamamı istiyor ama ürün bana ulaşmadı bile. Ben eminim ki yarın aradığımda yine kimseye ulaşamayacağım telefonda ve kimse maillerime de dönüş yapmayacak. Bana yardımcı olabilecek kimse var mı acaba? Gerçekten çok yardıma ihtiyacım var ve yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler
 

Ekli dosyalar

  • Annotation 2020-04-01 183507.png
    Annotation 2020-04-01 183507.png
    101,3 KB · Görüntüleme: 30
  • Annotation 2020-04-01 183537.png
    Annotation 2020-04-01 183537.png
    99,9 KB · Görüntüleme: 28

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.476
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438
jacktron

Merhaba hocam.

Öncelikle durumu açıklayayım. Satın aldığınız Bedside lamba AVM içerisinde bulunan depodaydı ancak AVM kapalı olduğu ve AVM yönetimi giriş izni vermediği için depodan alıp size gönderimini sağlayamadık. Sizin konuştuğunuz kişi Ayşe hanımdı. Şimdi kendisiyle konuştum AVM'nin bugün de açılmadığı için kargo yapılamadığını, yarın sabah 10'da açılır açılmaz depodan çıkışı yapılıp size gönderiminin sağlanacağını belirtti.

Ofis kapalı olduğu için iptal ve iade işlemleri bugün tamamlanamadı, site üzerinde ürün bekleniyor olarak görünmesinin nedeni bu. Eğer iptal edilmesini istiyorsanız şu an işlem yapabilirim ya da yarın kargonun gönderilmesini sağlayabilirim?
 

jacktron

Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Berke
Cihazım
Galaxy S10
Yaş
24
Konum
İzmir
Katılım
1 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
0
Tepkime puanı
10
Puanları
2
jacktron

Merhaba hocam.

Öncelikle durumu açıklayayım. Satın aldığınız Bedside lamba AVM içerisinde bulunan depodaydı ancak AVM kapalı olduğu ve AVM yönetimi giriş izni vermediği için depodan alıp size gönderimini sağlayamadık. Sizin konuştuğunuz kişi Ayşe hanımdı. Şimdi kendisiyle konuştum AVM'nin bugün de açılmadığı için kargo yapılamadığını, yarın sabah 10'da açılır açılmaz depodan çıkışı yapılıp size gönderiminin sağlanacağını belirtti.

Ofis kapalı olduğu için iptal ve iade işlemleri bugün tamamlanamadı, site üzerinde ürün bekleniyor olarak görünmesinin nedeni bu. Eğer iptal edilmesini istiyorsanız şu an işlem yapabilirim ya da yarın kargonun gönderilmesini sağlayabilirim?
Merhaba öncelikle,

Bugün gerçekten saat 15.00 ve 18.00 arasında telefonda çok bekledim. Keşke bir kişi çıksaydı telefona belki daha iyi olurdu çünkü ben karşımda bir muhattap bulamayınca tedirgin oldum açıkcası ve bu nedenle iptal etmek istedim siparişi. Eğer yarın kesin olarak kargoya verilecekse iptal etmeyin siparişi. Bir gün daha bekleyebilirim. Sizden tek bir şey daha istiyorum sadece, size hangi kanalla ulaşabilirim bir sorun olursa tekrar. Eğer ulaşabileceğim bir yol varsa herhangi birine ve yarın tamamlanabilecekse süreç, iptalini onaylamayın, bekleyeyim ben. Teşekkür ederim ilgilendiğiniz için.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.476
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438
Merhaba öncelikle,

Bugün gerçekten saat 15.00 ve 18.00 arasında telefonda çok bekledim. Keşke bir kişi çıksaydı telefona belki daha iyi olurdu çünkü ben karşımda bir muhattap bulamayınca tedirgin oldum açıkcası ve bu nedenle iptal etmek istedim siparişi. Eğer yarın kesin olarak kargoya verilecekse iptal etmeyin siparişi. Bir gün daha bekleyebilirim. Sizden tek bir şey daha istiyorum sadece, size hangi kanalla ulaşabilirim bir sorun olursa tekrar. Eğer ulaşabileceğim bir yol varsa herhangi birine ve yarın tamamlanabilecekse süreç, iptalini onaylamayın, bekleyeyim ben. Teşekkür ederim ilgilendiğiniz için.

Cepport'un telefon sisteminde bir sıkıntı var galiba hocam. Oraya erişimim olmadığı için maalesef kontrol edemiyorum. Bu tarz durumlar için olmazsa cepport numarasına cevap verilemeyeceği durumlarda kullanılması için bir açıklama anonsu yaptırmaları tavsiyesini iletelim.

Bana da verilen bilgi yarın kesin olarak çıkışının yapılacağı yönünde, dolayısı ile sıkıntı olmayacaktır tahmin ediyorum. O zaman şu anda siparişinizi iptal etmiyorum, umarım olmaz ama eğer yarın da bir sıkıntı olursa gün içerisinde yeniden haberleşiriz ve iadeyi gerçekleştiririz.

Pandemi nedeniyle telefonlar ve ofislere ulaşım için kesin bir şey söyleyemiyorum maalesef ancak bana buradan, konu altından etiketleyerek ya da özel mesaj göndererek her zaman ulaşabilirsiniz. Talebiniz doğrultusunda en kısa sürede bir çözüm üretmeye çalışırım :)
 

jacktron

Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Berke
Cihazım
Galaxy S10
Yaş
24
Konum
İzmir
Katılım
1 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
0
Tepkime puanı
10
Puanları
2
Cepport'un telefon sisteminde bir sıkıntı var galiba hocam. Oraya erişimim olmadığı için maalesef kontrol edemiyorum. Bu tarz durumlar için olmazsa cepport numarasına cevap verilemeyeceği durumlarda kullanılması için bir açıklama anonsu yaptırmaları tavsiyesini iletelim.

Bana da verilen bilgi yarın kesin olarak çıkışının yapılacağı yönünde, dolayısı ile sıkıntı olmayacaktır tahmin ediyorum. O zaman şu anda siparişinizi iptal etmiyorum, umarım olmaz ama eğer yarın da bir sıkıntı olursa gün içerisinde yeniden haberleşiriz ve iadeyi gerçekleştiririz.

Pandemi nedeniyle telefonlar ve ofislere ulaşım için kesin bir şey söyleyemiyorum maalesef ancak bana buradan, konu altından etiketleyerek ya da özel mesaj göndererek her zaman ulaşabilirsiniz. Talebiniz doğrultusunda en kısa sürede bir çözüm üretmeye çalışırım :)
Gerçekten ilginiz, yardımınız için çok teşekkür ederim hocam. Umarım bir sıkıntı olmaz tekrardan. Çok sağolun.. :)
 

jacktron

Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Berke
Cihazım
Galaxy S10
Yaş
24
Konum
İzmir
Katılım
1 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
0
Tepkime puanı
10
Puanları
2
Cepport'un telefon sisteminde bir sıkıntı var galiba hocam. Oraya erişimim olmadığı için maalesef kontrol edemiyorum. Bu tarz durumlar için olmazsa cepport numarasına cevap verilemeyeceği durumlarda kullanılması için bir açıklama anonsu yaptırmaları tavsiyesini iletelim.

Bana da verilen bilgi yarın kesin olarak çıkışının yapılacağı yönünde, dolayısı ile sıkıntı olmayacaktır tahmin ediyorum. O zaman şu anda siparişinizi iptal etmiyorum, umarım olmaz ama eğer yarın da bir sıkıntı olursa gün içerisinde yeniden haberleşiriz ve iadeyi gerçekleştiririz.

Pandemi nedeniyle telefonlar ve ofislere ulaşım için kesin bir şey söyleyemiyorum maalesef ancak bana buradan, konu altından etiketleyerek ya da özel mesaj göndererek her zaman ulaşabilirsiniz. Talebiniz doğrultusunda en kısa sürede bir çözüm üretmeye çalışırım :)
Hocam, merhaba, iyi günler. Dün sizinle buradan konuşmadan önce bir de bana gelen sipariş mailinde bulduğum iletişim mail adresine eposta göndermiştim siparişin iptaliyle alakalı. Daha sonrasında buradan sizinle iletişime geçince iptalden vazgeçmiş ve bekliyordum. Sandım ki o mail de göz ardı edilir ama şansıma onu gören birileri olmuş ve bu sabah sipariş iptalimin yapıldığına yönelik bir bildirim gelmiş. :/ Aslında sizinle konuşunca beklemeye karar vermiştim, siz de orayla irtibat halinde olduğunuz için mail göz ardı edilir diye düşünmüştüm ancak sizinle konuşmamızdan sonra bekleme kararını bilmeyen birileri vardı ki iptal isteği kabul edildi sanıyorum. Olsun, hayırlısı böyleymiş diyelim artık. :) Bu süreç rahatlayınca gidip, mağazadan almayı planlıyorum artık. Ben tekrar teşekkür ederim yine de dün ilgilendiğiniz için sorunla. :) İyi günler dilerim tekrar..
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.476
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438
Hocam, merhaba, iyi günler. Dün sizinle buradan konuşmadan önce bir de bana gelen sipariş mailinde bulduğum iletişim mail adresine eposta göndermiştim siparişin iptaliyle alakalı. Daha sonrasında buradan sizinle iletişime geçince iptalden vazgeçmiş ve bekliyordum. Sandım ki o mail de göz ardı edilir ama şansıma onu gören birileri olmuş ve bu sabah sipariş iptalimin yapıldığına yönelik bir bildirim gelmiş. :/ Aslında sizinle konuşunca beklemeye karar vermiştim, siz de orayla irtibat halinde olduğunuz için mail göz ardı edilir diye düşünmüştüm ancak sizinle konuşmamızdan sonra bekleme kararını bilmeyen birileri vardı ki iptal isteği kabul edildi sanıyorum. Olsun, hayırlısı böyleymiş diyelim artık. :) Bu süreç rahatlayınca gidip, mağazadan almayı planlıyorum artık. Ben tekrar teşekkür ederim yine de dün ilgilendiğiniz için sorunla. :) İyi günler dilerim tekrar..

Maalesef evet hocam. Bize ulaşın ve site üzerindeki iade bölümünü düzeltmiştim ama iletisim maili ile ilgilenen arkadaşımız mailinizi görünce hemen işleminizi gerçekleştirmiş. Yaşanan aksaklık için çok özür dileriz...
 

jacktron

Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Berke
Cihazım
Galaxy S10
Yaş
24
Konum
İzmir
Katılım
1 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
0
Tepkime puanı
10
Puanları
2
Maalesef evet hocam. Bize ulaşın ve site üzerindeki iade bölümünü düzeltmiştim ama iletisim maili ile ilgilenen arkadaşımız mailinizi görünce hemen işleminizi gerçekleştirmiş. Yaşanan aksaklık için çok özür dileriz...
Yok hocam, ne kusuru. Ben çok fazla kanaldan ulaşmaya çalışınca siz de haliyle hepsini düzeltememişsiniz. :) Kusurluk bir şey yok burada. Ben de erken davrandım belki de bilemiyorum ama olsun. Canınız sağolsun. Hiç sıkıntı yok. Yine de teşekkür derim ilgilendiğiniz için.. :)
 
Üst Alt