- Adım
- Berke
- Cihazım
- Galaxy S10
- Yaş
- 24
- Konum
- İzmir
- Katılım
- 1 Nisan 2020
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 0
- Tepkime puanı
- 10
- Puanları
- 2
Merhaba herkese, öncelikle foruma yeni katıldığımı belirtmek ve eğer bir kural hatası yapıyorsam önden özrünü dilemek istiyorum. Sorunuma gelirsek, ben 30 Mart günü 13.42 gibi market.miuiturkiye.net sayfasından Mi Bedside Lamp 2 içeren #36887 numaralı siparişi verdim. Siparişimi verirken 17 adet stok gözüküyordu.
Daha sonrasında 31 Mart günü siparişimi kontrol ettim ve hala kargoya verilmemişti. Bu kısmı anormal değil çünkü sipariş sayfasında şu anki durumdan dolayı çalışan sayısını azalttıkları ve kargo süresinin 2-3 gün olacağı belirtiliyordu. Ancak anormal olan kısım şu ki aldığım ürünün sayfasına baktığımda stokta yok olarak gözükmekteydi. Bunun üzerine market müşteri temsilcilerine ulaşmayı denedim ancak telefon hattı kapalıydı pandemiden dolayı. Ben de iletişim kısmından mail ile tedarik sorunu varsa siparişi iptal etmek istediğimi belirttim ancak bir dönüş olmadı. Daha sonrasında market.miuiturkiye.net sayfasına cepport sitesi üzerinden geldiğim için oraya ulaşmayı denedim. Cepport telefon numarasından bir kişiyle konuştum ve bana ürünlerin AVM mağazasında kaldığını ve yarın (01.04.2020) mağazan getirtilip kargolanacağını belirttiler. Ben de tabi ki durumu anlayışla karşıladım ve beklemeye başladım tekrar.
Bugün (01.04.2020) tekrar siparişimi kontrol ettim gün boyunca ve kargoya verilmedi ne yazık ki. Saat 15.00'ten beri cepport telefon numarasından bir kişiye ulaşmaya çalıştım ancak 3 saat boyunca kimse telefona yanıt vermedi. Toplamda 2 saat beklemişimdir telefonda aralıklı olarak. Bunun üzerine bir de cepport sitesinden mail atmayı denedim ancak yine dönüş olmadı. Karşımda herhangi bir muhattap bulamadığım için siparişimi iptal etmek istedim ancak sitede sadece iade seçeneği vardı. Ben de iade seçeneğini seçip iade nedenime "Diğer" kutusunu işaretleyerek ürünün bana ulaşmadığını, kargoya bile verilmediğini ve ücret iadesi istediğimi belirttim. Şu anda kontrol ettiğimde iade durumu "Ürün bekleniyor" olarak gözükmekte. Yani sistem benim ürünü yollamamı istiyor ama ürün bana ulaşmadı bile. Ben eminim ki yarın aradığımda yine kimseye ulaşamayacağım telefonda ve kimse maillerime de dönüş yapmayacak. Bana yardımcı olabilecek kimse var mı acaba? Gerçekten çok yardıma ihtiyacım var ve yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler
Daha sonrasında 31 Mart günü siparişimi kontrol ettim ve hala kargoya verilmemişti. Bu kısmı anormal değil çünkü sipariş sayfasında şu anki durumdan dolayı çalışan sayısını azalttıkları ve kargo süresinin 2-3 gün olacağı belirtiliyordu. Ancak anormal olan kısım şu ki aldığım ürünün sayfasına baktığımda stokta yok olarak gözükmekteydi. Bunun üzerine market müşteri temsilcilerine ulaşmayı denedim ancak telefon hattı kapalıydı pandemiden dolayı. Ben de iletişim kısmından mail ile tedarik sorunu varsa siparişi iptal etmek istediğimi belirttim ancak bir dönüş olmadı. Daha sonrasında market.miuiturkiye.net sayfasına cepport sitesi üzerinden geldiğim için oraya ulaşmayı denedim. Cepport telefon numarasından bir kişiyle konuştum ve bana ürünlerin AVM mağazasında kaldığını ve yarın (01.04.2020) mağazan getirtilip kargolanacağını belirttiler. Ben de tabi ki durumu anlayışla karşıladım ve beklemeye başladım tekrar.
Bugün (01.04.2020) tekrar siparişimi kontrol ettim gün boyunca ve kargoya verilmedi ne yazık ki. Saat 15.00'ten beri cepport telefon numarasından bir kişiye ulaşmaya çalıştım ancak 3 saat boyunca kimse telefona yanıt vermedi. Toplamda 2 saat beklemişimdir telefonda aralıklı olarak. Bunun üzerine bir de cepport sitesinden mail atmayı denedim ancak yine dönüş olmadı. Karşımda herhangi bir muhattap bulamadığım için siparişimi iptal etmek istedim ancak sitede sadece iade seçeneği vardı. Ben de iade seçeneğini seçip iade nedenime "Diğer" kutusunu işaretleyerek ürünün bana ulaşmadığını, kargoya bile verilmediğini ve ücret iadesi istediğimi belirttim. Şu anda kontrol ettiğimde iade durumu "Ürün bekleniyor" olarak gözükmekte. Yani sistem benim ürünü yollamamı istiyor ama ürün bana ulaşmadı bile. Ben eminim ki yarın aradığımda yine kimseye ulaşamayacağım telefonda ve kimse maillerime de dönüş yapmayacak. Bana yardımcı olabilecek kimse var mı acaba? Gerçekten çok yardıma ihtiyacım var ve yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler