Yardım Mi Note 3 Ekran Sorunu

cglrcndgn

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Çağlar
Cihazım
Mi Note 3
Yaş
27
Konum
Tokat
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
1
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Herkese merhaba. Hepsiburadadan aldığım mi note 3 telefonumu ilk açtığımda ekranın hatalı olduğunu farkettim. Bu durumla ilgili hemen hepsiburadayı arayarak değişim talep ettim. İlk önce telefonu servise göndermemi oradan hata raporu aldıktan sonra değişim yapacaklarını söylediler. Şu ana kadar bu talepler doğrultusunda 10 günlük bir mağduriyet yaşadım. Telefonum hepsiburadanın hatalarından dolayı hala servise gitmedi. Servise gitse ithalatçı bir servis olduğu için ne zaman hata raporu çıkar bilemiyorum. Bu konuyla ilgili bana tavsiye verebilecekler var mı?
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Image 2018-05-25 at 18.21.05.jpeg
    WhatsApp Image 2018-05-25 at 18.21.05.jpeg
    76,5 KB · Görüntüleme: 23

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
Merhaba, ürününüz hangi garanti firmasına ait acaba. Mi note 3 ler genellikle delta garantili ve böyle bariz bir sorun ile ilgili sorun çıkarmayacaklarını düşünüyorum. Aynı şekilde hepsiburada firması da kullanıcı odaklı bir firma ancak prosedürler gereği "a bu bozukmuş yenisini verelim" diyemiyor servis raporu istiyor. Servise gittiğinde rapor verirler verilmezse mail yolu ve müşteri hizmetleri araması gibi iletişim yolları ile hepsiburadayı biraz sıkıştırın gerekli ilgiyi gösterip yardımcı olacaklarını düşünüyorum.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.476
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438
Bu tarz sıkıntılara karşı hepsiburada yerine gittigidiyor üzerinden alışveriş yapılması çok daha mantıklı geliyor.

Ürün kusurlu gelmiş, muhtemelen satıcıya iletilse o da hemen kabul edip değiştirecek ve hiç bir mağduriyet yaşanmayacak ancak hepsiburada'nın bu "teknik servis" raporu olayı ciddi anlamda sıkıntılı. Servis süreci 20 iş günü sürüyor ki servisin asli var olma amacı rapor vermek değil onarım yapmak. Dolayısıyla ellerine gelen her cihazı öncelikle onarmak, kullanılabilir hale getirmek için çaba sarf ediyorlar. Kullanıcının durumu çok güzel anlatması, sürekli olarak cihazı takip etmesi gerekiyor ki bu da ciddi zaman ve emek istiyor. Aksi halde ekranı değiştirip cihazı geri göndereceklerdir ve değişim yapılmayacaktır. Onarılmış cihazı kullanmak zorunda kalırsınız. Tabii ki THH yolu açık ama o da 3-4 ay sürüyor. Serviste geçen bir ayı da ekleyince hepsiburadadan alınacak bir telefon hatalı gelmesi halinde 4-5 ay kullanılamamış oluyor. Diğer yandan gittigidiyor'dan alınmış ise satıcı ile iletişime geçiyorsunuz, ertesi gün gönderiyorsunuz ve bir sonraki gün yeni cihaz size ulaşmış oluyor. Yani 2 veya 3 gün. Hatta satıcı ile aynı şehirdeyseniz gidip elden de değiştirebilirsiniz.

Bu nedenle tavsiyem telefonları -ve diğer elektronik cihazları- hepsiburada yerine diğer sitelerden alın. Hepsiburada'nın iade/değişim süreci kanuna aykırı şekilde çok sıkıntılı.
 
Üst Alt