Yardım Delta Servis - N11 - AlGötür (Furkan Teknoloji) - 5 Aydır Telefonum Yok

afergan

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
Mi6
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
24 Mayıs 2019
Konular
2
Mesajlar
11
Forum puanı
4
Puanları
3
Form numarası
465836
Merhaba arkadaşlar. Bu konuyu daha önce hayalet ekran ve kasa soyulması olan cihazımın delta servis tecrübesini aktarmak için açtığım konu çözüldü olarak işaretlendiği için açıyorum. Öncelikle şunu belirtmek isterim 5 aydır telefonum yok ve bir şey çözülmüş değil. Delta servisle maceram Kasım 2017 de alınan Mi6 Seramik cihazın kronik sorunlarının ciddi oranda artması ile başladı. Aşağıda ilk konunun linki mevcut.


Kendileri ilk aşamada ilgili görünseler de konu hiçte göründüğü gibi ilerlemedi. Cihazımın ekranını ve kasasını değiştirdiler ancak telefon geldiğinde ışık sensörü ve yakınlık sensörü çalışmıyordu. Arka kapakta yerine tam yapıştırılmamış bölgesel açıklıklar kalmıştı. Taktıkları ekran da iddia ettikleri gibi orjinal değildi sanırım çünkü kullananlar bilirler orjinal ekranda sensör açıklıkları neredeyse gözle görülmeyecek şekildedir takılan ekranda ise bariz sarı ve mor renkte belirgin sensör açıklıkları vardı (Sensörlerin çalışmama sebebi bu ekran bile olabilir bilemiyorum). Bu sensör bölgelerinin belirgin olması ve kasadaka açıklık çok büyük problem değildi ancak 1 günlük kullanımda bile konuşma yaparken ekranın sürekli açık kalması ve otomatik ekran parlaklığının çalışmaması beni hayalet ekran sorunundan daha fazla rahatsız etti.

Durum böyle olunca delta servisle tekrar görüştüm ve cihazı tekrar yollamamı istediler. Cihazı tekrar kendilerine gönderdim. 2 hafta sonra delta servis cihazı tamir edemediğini iade değişim formu düzenleyeceğini söyledi ve benden cihazın kutusunu istedi. Kutusunu göndermeden önce özellikle iade istemediğimi değişim formu düzenlemelerini istediğimi belirtmeme rağmen formu iade olarak düzenlemişler ve işte asıl sıkıntı burada başladı. Şuanda 5 aydır telefonum yok eski telefonla idare etmeye çalışıyorum.

Satıcı N11 AlGötür (Furkan Teknoloji) mağazası form iade olarak düzenlendiği için birebir değişim kabul etmiyor ilk aşamada yerine giriş seviyesi Redmi model bir cihaz teklif ettiler. Haliyle kabul etmedim, o zaman N11 üzerinden iade edin dediler. N11le görüştüğümde bu alışveriş yapılırken 11.11 kuponu kullanıldığı için 952TL iade yaparız diyorlar ücret ödenmiş olan 11.11 kuponunu ne hesaba geri yüklüyorlar ne de kupon için ödenen ücreti iade ediyorlar. Ben bu cihazı problemli halinde satsam bile 952TL den daha fazla fiyata satardım, ki 952TL ye cihazın ikinci el arızalısı bile yok neredeyse kullandığım cihaz sıfır ayarındaydı. Bende cihazımı yerine koyamadığım dan değişim isteğim için THH başvurusunda bulundum. Satıcı AlGötür mağazası THH ye verdiği savunmasında cihaz şirketimiz üzerine alınmış olduğu için nihai kullanıcının ben olmadığımı iddia etmiş ve Maltepe THH bu savunmayı nasıl olduysa kabul etmiş ve Ticari Mahkemeye gidilmesini önermiş.

Şuanda bu 3 şirketten bana önerilen tek çözüm N11den alınacak 952TL iade. Bu konuyu böyle bir durumla karşılaştığınızda bu 3 firmanın yaklaşımını ve işinizin mahkemeye kalacağını bildirme amacı ile açıyorum. İçerisinde bulunduğumuz durumda kanunları yazıldığı gibi uygulayan ve gereğini yapan hiçbir şirket yok. Şuanda bu hizmetin tekrar görülmesi için bu 3 şirkete şirket avukatlarımız tarafından dava açılacak. Kanundaki seçimlik hakkı hiç bir şirket kullandırmıyor.

Gelişmeleri delta servis konuyu çözüldü olarak işaretlemediği sürece buradan aktaracağım. Cihazın servisten geldiği haldeki fotoğrafları elimde olması gerek ancak yanımda değil ekran hakkındaki orijinal olmadığını düşündüren detayları da konuya ekleyeceğim.

Bilgilerinize.
 

Ekli dosyalar

Delta Servis 4

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Zeynep
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
6 Mart 2019
Konular
0
Mesajlar
72
Forum puanı
49
Puanları
18
Merhaba arkadaşlar. Bu konuyu daha önce hayalet ekran ve kasa soyulması olan cihazımın delta servis tecrübesini aktarmak için açtığım konu çözüldü olarak işaretlendiği için açıyorum. Öncelikle şunu belirtmek isterim 5 aydır telefonum yok ve bir şey çözülmüş değil. Delta servisle maceram Kasım 2017 de alınan Mi6 Seramik cihazın kronik sorunlarının ciddi oranda artması ile başladı. Aşağıda ilk konunun linki mevcut.


Kendileri ilk aşamada ilgili görünseler de konu hiçte göründüğü gibi ilerlemedi. Cihazımın ekranını ve kasasını değiştirdiler ancak telefon geldiğinde ışık sensörü ve yakınlık sensörü çalışmıyordu. Arka kapakta yerine tam yapıştırılmamış bölgesel açıklıklar kalmıştı. Taktıkları ekran da iddia ettikleri gibi orjinal değildi sanırım çünkü kullananlar bilirler orjinal ekranda sensör açıklıkları neredeyse gözle görülmeyecek şekildedir takılan ekranda ise bariz sarı ve mor renkte belirgin sensör açıklıkları vardı (Sensörlerin çalışmama sebebi bu ekran bile olabilir bilemiyorum). Bu sensör bölgelerinin belirgin olması ve kasadaka açıklık çok büyük problem değildi ancak 1 günlük kullanımda bile konuşma yaparken ekranın sürekli açık kalması ve otomatik ekran parlaklığının çalışmaması beni hayalet ekran sorunundan daha fazla rahatsız etti.

Durum böyle olunca delta servisle tekrar görüştüm ve cihazı tekrar yollamamı istediler. Cihazı tekrar kendilerine gönderdim. 2 hafta sonra delta servis cihazı tamir edemediğini iade değişim formu düzenleyeceğini söyledi ve benden cihazın kutusunu istedi. Kutusunu göndermeden önce özellikle iade istemediğimi değişim formu düzenlemelerini istediğimi belirtmeme rağmen formu iade olarak düzenlemişler ve işte asıl sıkıntı burada başladı. Şuanda 5 aydır telefonum yok eski telefonla idare etmeye çalışıyorum.

Satıcı N11 AlGötür (Furkan Teknoloji) mağazası form iade olarak düzenlendiği için birebir değişim kabul etmiyor ilk aşamada yerine giriş seviyesi Redmi model bir cihaz teklif ettiler. Haliyle kabul etmedim, o zaman N11 üzerinden iade edin dediler. N11le görüştüğümde bu alışveriş yapılırken 11.11 kuponu kullanıldığı için 952TL iade yaparız diyorlar ücret ödenmiş olan 11.11 kuponunu ne hesaba geri yüklüyorlar ne de kupon için ödenen ücreti iade ediyorlar. Ben bu cihazı problemli halinde satsam bile 952TL den daha fazla fiyata satardım, ki 952TL ye cihazın ikinci el arızalısı bile yok neredeyse kullandığım cihaz sıfır ayarındaydı. Bende cihazımı yerine koyamadığım dan değişim isteğim için THH başvurusunda bulundum. Satıcı AlGötür mağazası THH ye verdiği savunmasında cihaz şirketimiz üzerine alınmış olduğu için nihai kullanıcının ben olmadığımı iddia etmiş ve Maltepe THH bu savunmayı nasıl olduysa kabul etmiş ve Ticari Mahkemeye gidilmesini önermiş.

Şuanda bu 3 şirketten bana önerilen tek çözüm N11den alınacak 952TL iade. Bu konuyu böyle bir durumla karşılaştığınızda bu 3 firmanın yaklaşımını ve işinizin mahkemeye kalacağını bildirme amacı ile açıyorum. İçerisinde bulunduğumuz durumda kanunları yazıldığı gibi uygulayan ve gereğini yapan hiçbir şirket yok. Şuanda bu hizmetin tekrar görülmesi için bu 3 şirkete şirket avukatlarımız tarafından dava açılacak. Kanundaki seçimlik hakkı hiç bir şirket kullandırmıyor.

Gelişmeleri delta servis konuyu çözüldü olarak işaretlemediği sürece buradan aktaracağım. Cihazın servisten geldiği haldeki fotoğrafları elimde olması gerek ancak yanımda değil ekran hakkındaki orijinal olmadığını düşündüren detayları da konuya ekleyeceğim.

Bilgilerinize.
Değerli Müşterimiz ,

Cihazın satıcısı , üreticisi , ithalatçısı firmamız değildir. Yanlızca teknik servis anlamında hizmet vermekteyiz. Cihazınızın onarımı mümkün olmadığı ve iade prosedürüne uygunluğu sebebiyle tarafınıza iade raporu verilmiştir. Vermiş olduğumuz raporla cihazınızı satın almış olduğunuz yerle görüşme sağlamaktasınız. Firmamızdan kaynaklı herhangi bir mağduriyet söz konusu değildir. Dilerseniz N11 aracılığıyla iade işlemlerinizi devam ettirebilirsiniz. Sonuç alamaz iseniz cihazınızı onarımsız olarak size iade edebiliriz.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 

afergan

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
Mi6
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
24 Mayıs 2019
Konular
2
Mesajlar
11
Forum puanı
4
Puanları
3
Değerli Müşterimiz ,

Cihazın satıcısı , üreticisi , ithalatçısı firmamız değildir. Yanlızca teknik servis anlamında hizmet vermekteyiz. Cihazınızın onarımı mümkün olmadığı ve iade prosedürüne uygunluğu sebebiyle tarafınıza iade raporu verilmiştir. Vermiş olduğumuz raporla cihazınızı satın almış olduğunuz yerle görüşme sağlamaktasınız. Firmamızdan kaynaklı herhangi bir mağduriyet söz konusu değildir. Dilerseniz N11 aracılığıyla iade işlemlerinizi devam ettirebilirsiniz. Sonuç alamaz iseniz cihazınızı onarımsız olarak size iade edebiliriz.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
Firmamızdan kaynaklı mağduriyet söz konusu değildir demişsiniz ama mağduriyetin başlangıç sebebi firmanız ne yazık ki. Bu cihazın hayalet ekran ve çerçeve soyulması kronik sorunlarından başka hiçbir problemi yoktu sıfır ayarında cihazdı ki sizde gördünüz cihazı diğer konuda fotoğrafları da var. Sizden kaynaklı olan mağduriyet cihazın sensörlerinin sizin elinizde iken bozulması, bunu onara mamanız ve değişim istememe rağmen raporu iade olarak düzenlemeniz. Rapor değişim olarak verilse idi yeni cihazla değişip sorun çözülmüş olabilirdi.

Teşekkürler.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Mi9
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
358
Mesajlar
12.504
Forum puanı
16.682
Puanları
338
Diğer konunuza çok uzun süre sizin tarafınızdan cevap yazılmadığı ve altına konu ile ilgisiz mesajlar yazıldığı için ilgisiz mesajları temizledikten sonra ben kapatmıştım. Her hangi bir olumsuz geri dönüşünüz de olmadığı için konu önekini çözüldü olarak değiştirmiştim.

Dilerseniz bu konuyu kapatıp o konu üzerinden, dilerseniz de bu konu üzerinden devam edebilirsiniz ancak göründüğü kadarıyla konuyu zaten THH'ye taşımışsınız ve THH bağlayıcı bir karar vermiş. Sizin, benim ya da Delta Servis yetkililerinin bu aşamada THH kararına aykırı bir eylemde bulunması mümkün değil.

THH kararlarına itiraz süreci, şirket adına alınan cihazların iadesi/değişimi, online satış platformlarında kullanılan kuponların iade halindeki durumu ile ilgili bilgi paylaşımlarınız sizden sonra benzer sıkıntı yaşayabilecek kullanıcılarımız için rehber niteliğinde olacaktır.
 

afergan

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
Mi6
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
24 Mayıs 2019
Konular
2
Mesajlar
11
Forum puanı
4
Puanları
3
Diğer konunuza çok uzun süre sizin tarafınızdan cevap yazılmadığı ve altına konu ile ilgisiz mesajlar yazıldığı için ilgisiz mesajları temizledikten sonra ben kapatmıştım. Her hangi bir olumsuz geri dönüşünüz de olmadığı için konu önekini çözüldü olarak değiştirmiştim.

Dilerseniz bu konuyu kapatıp o konu üzerinden, dilerseniz de bu konu üzerinden devam edebilirsiniz ancak göründüğü kadarıyla konuyu zaten THH'ye taşımışsınız ve THH bağlayıcı bir karar vermiş. Sizin, benim ya da Delta Servis yetkililerinin bu aşamada THH kararına aykırı bir eylemde bulunması mümkün değil.

THH kararlarına itiraz süreci, şirket adına alınan cihazların iadesi/değişimi, online satış platformlarında kullanılan kuponların iade halindeki durumu ile ilgili bilgi paylaşımlarınız sizden sonra benzer sıkıntı yaşayabilecek kullanıcılarımız için rehber niteliğinde olacaktır.
Bölüm Delta Servis bölümü olunca çözüldü girişini de onlar yapıyodur diye düşünmüştüm. Konu buradan devam edebilir diğer konuya bu konudan devam ettiği girdisini eklerseniz yeterli olur. Teşekkürler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Değerli Müşterimiz ,

Cihazın satıcısı , üreticisi , ithalatçısı firmamız değildir. Yanlızca teknik servis anlamında hizmet vermekteyiz. Cihazınızın onarımı mümkün olmadığı ve iade prosedürüne uygunluğu sebebiyle tarafınıza iade raporu verilmiştir. Vermiş olduğumuz raporla cihazınızı satın almış olduğunuz yerle görüşme sağlamaktasınız. Firmamızdan kaynaklı herhangi bir mağduriyet söz konusu değildir. Dilerseniz N11 aracılığıyla iade işlemlerinizi devam ettirebilirsiniz. Sonuç alamaz iseniz cihazınızı onarımsız olarak size iade edebiliriz.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
Merhaba,

Bana cihazımın tespit edilen problemini ve onarılamama sebebini fotoğraflayarak açıklayabilirmisiniz.

Teşekkürler.
 

Delta Servis 4

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Zeynep
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
6 Mart 2019
Konular
0
Mesajlar
72
Forum puanı
49
Puanları
18
Bölüm Delta Servis bölümü olunca çözüldü girişini de onlar yapıyodur diye düşünmüştüm. Konu buradan devam edebilir diğer konuya bu konudan devam ettiği girdisini eklerseniz yeterli olur. Teşekkürler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



Merhaba,

Bana cihazımın tespit edilen problemini ve onarılamama sebebini fotoğraflayarak açıklayabilirmisiniz.

Teşekkürler.
Merhaba ,

Cihazınıza yapılan teknik incelemeler neticesinde , ilgili sensörlerin flash entegresinde kaynaklanan kısa devre ve entegre bozulmasından çalışmadığı tespit edilmiştir. Cihazınızda belirtmiş olduğumuz arızaların giderilmesi için anakart değişimi yapılması gerekmektedir.Flash entegresi değişimlerinde ürünün birden fazla arıza çıkardığı ve sağlıklı ve verimli çalışmadığı için anakart değişimi yapılmasına karar verilmiştir.Fakat anakartın ürütiminin durdurulduğu ve yedek parça olarak tedariği sağlanamamış olup , tarafınıza iade raporu verilmiş ve fatura bedelini almanız için rapor düzenlenmiştir. Xiaomi Mi 6 model cihazın üretimi ve sıfır ürün satışı olmamasından kaynaklı , değişim raporu maalesef verilememiştir. Konu bahsi geçen arızaların fotoğraflanması mümkün değildir.Çünkü gözle görülen bir arıza değildir.Anlayışınız için teşekkür eder iyi günler dileriz.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 

afergan

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
Mi6
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
24 Mayıs 2019
Konular
2
Mesajlar
11
Forum puanı
4
Puanları
3
Cihazınıza yapılan teknik incelemeler neticesinde , ilgili sensörlerin flash entegresinde kaynaklanan kısa devre ve entegre bozulmasından çalışmadığı tespit edilmiştir. Cihazınızda belirtmiş olduğumuz arızaların giderilmesi için anakart değişimi yapılması gerekmektedir.Flash entegresi değişimlerinde ürünün birden fazla arıza çıkardığı ve sağlıklı ve verimli çalışmadığı için anakart değişimi yapılmasına karar verilmiştir.Fakat anakartın ürütiminin durdurulduğu ve yedek parça olarak tedariği sağlanamamış olup , tarafınıza iade raporu verilmiş ve fatura bedelini almanız için rapor düzenlenmiştir. Xiaomi Mi 6 model cihazın üretimi ve sıfır ürün satışı olmamasından kaynaklı , değişim raporu maalesef verilememiştir. Konu bahsi geçen arızaların fotoğraflanması mümkün değildir.Çünkü gözle görülen bir arıza değildir.Anlayışınız için teşekkür eder iyi günler dileriz.
Merhaba ,

Cihazınıza yapılan teknik incelemeler neticesinde , ilgili sensörlerin flash entegresinde kaynaklanan kısa devre ve entegre bozulmasından çalışmadığı tespit edilmiştir. Cihazınızda belirtmiş olduğumuz arızaların giderilmesi için anakart değişimi yapılması gerekmektedir.Flash entegresi değişimlerinde ürünün birden fazla arıza çıkardığı ve sağlıklı ve verimli çalışmadığı için anakart değişimi yapılmasına karar verilmiştir.Fakat anakartın ürütiminin durdurulduğu ve yedek parça olarak tedariği sağlanamamış olup , tarafınıza iade raporu verilmiş ve fatura bedelini almanız için rapor düzenlenmiştir. Xiaomi Mi 6 model cihazın üretimi ve sıfır ürün satışı olmamasından kaynaklı , değişim raporu maalesef verilememiştir. Konu bahsi geçen arızaların fotoğraflanması mümkün değildir.Çünkü gözle görülen bir arıza değildir.Anlayışınız için teşekkür eder iyi günler dileriz.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
Merhaba,

Bu sensör arızası flash entegresindeki problemden kaynaklanıyor ise ekran değişmeden önce neden yoktu? Ve flash entegresi arızalı ise neden yalnızca sensörler çalışmıyor da bütün diğer fonksiyonlar sorunsuz çalışıyor. Flash entegresindeki kısa devre sadece sensörleri değil bütün sistemi çalışmaz duruma getirir. Benim cihazımda ekran ve kasa değişiminden sonra sadece yakınlık ve ışık sensörleri çalışmıyordu geri kalan bütün fonksiyonlar problemsiz çalışıyordu. İlgili sensörleri aradığımda da iki sensörün üzerinde olduğu bir flex görseli çıkıyor. Cihazımda yalnızca bu iki sensörün arızalı olması ve donanım olarak aynı flex üzerinde bulunmaları bana flash arızasından çok ekran değişimi sırasında sensor flexi arızası veya flex konnektorünün yanlış montajı sonucu bir board arızası oluşmuş olabileceği izlenimi oluşturuyor. Bu flexin değişimi oldukça kolay olduğu ve sizin durumu onarılamaz olarak nitelendirmenizden de montaj hatası kaynaklı board arızası oluşmuş olabileceği ihtimali ağır basmakta. Verdiğiniz cevap ne yazıkki benim için tatmin edici bir cevap değil.

You must be registered for see images attach


Teşekkürler.

Saygılarımla.
 
Üst Alt