- Adım
- Ahmet
- Cihazım
- Mi6
- Yaş
- 33
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 24 Mayıs 2019
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 11
- Tepkime puanı
- 5
- Puanları
- 3
- Form numarası
- 465836
Merhaba arkadaşlar. Bu konuyu daha önce hayalet ekran ve kasa soyulması olan cihazımın delta servis tecrübesini aktarmak için açtığım konu çözüldü olarak işaretlendiği için açıyorum. Öncelikle şunu belirtmek isterim 5 aydır telefonum yok ve bir şey çözülmüş değil. Delta servisle maceram Kasım 2017 de alınan Mi6 Seramik cihazın kronik sorunlarının ciddi oranda artması ile başladı. Aşağıda ilk konunun linki mevcut.
Kendileri ilk aşamada ilgili görünseler de konu hiçte göründüğü gibi ilerlemedi. Cihazımın ekranını ve kasasını değiştirdiler ancak telefon geldiğinde ışık sensörü ve yakınlık sensörü çalışmıyordu. Arka kapakta yerine tam yapıştırılmamış bölgesel açıklıklar kalmıştı. Taktıkları ekran da iddia ettikleri gibi orjinal değildi sanırım çünkü kullananlar bilirler orjinal ekranda sensör açıklıkları neredeyse gözle görülmeyecek şekildedir takılan ekranda ise bariz sarı ve mor renkte belirgin sensör açıklıkları vardı (Sensörlerin çalışmama sebebi bu ekran bile olabilir bilemiyorum). Bu sensör bölgelerinin belirgin olması ve kasadaka açıklık çok büyük problem değildi ancak 1 günlük kullanımda bile konuşma yaparken ekranın sürekli açık kalması ve otomatik ekran parlaklığının çalışmaması beni hayalet ekran sorunundan daha fazla rahatsız etti.
Durum böyle olunca delta servisle tekrar görüştüm ve cihazı tekrar yollamamı istediler. Cihazı tekrar kendilerine gönderdim. 2 hafta sonra delta servis cihazı tamir edemediğini iade değişim formu düzenleyeceğini söyledi ve benden cihazın kutusunu istedi. Kutusunu göndermeden önce özellikle iade istemediğimi değişim formu düzenlemelerini istediğimi belirtmeme rağmen formu iade olarak düzenlemişler ve işte asıl sıkıntı burada başladı. Şuanda 5 aydır telefonum yok eski telefonla idare etmeye çalışıyorum.
Satıcı N11 AlGötür (Furkan Teknoloji) mağazası form iade olarak düzenlendiği için birebir değişim kabul etmiyor ilk aşamada yerine giriş seviyesi Redmi model bir cihaz teklif ettiler. Haliyle kabul etmedim, o zaman N11 üzerinden iade edin dediler. N11le görüştüğümde bu alışveriş yapılırken 11.11 kuponu kullanıldığı için 952TL iade yaparız diyorlar ücret ödenmiş olan 11.11 kuponunu ne hesaba geri yüklüyorlar ne de kupon için ödenen ücreti iade ediyorlar. Ben bu cihazı problemli halinde satsam bile 952TL den daha fazla fiyata satardım, ki 952TL ye cihazın ikinci el arızalısı bile yok neredeyse kullandığım cihaz sıfır ayarındaydı. Bende cihazımı yerine koyamadığım dan değişim isteğim için THH başvurusunda bulundum. Satıcı AlGötür mağazası THH ye verdiği savunmasında cihaz şirketimiz üzerine alınmış olduğu için nihai kullanıcının ben olmadığımı iddia etmiş ve Maltepe THH bu savunmayı nasıl olduysa kabul etmiş ve Ticari Mahkemeye gidilmesini önermiş.
Şuanda bu 3 şirketten bana önerilen tek çözüm N11den alınacak 952TL iade. Bu konuyu böyle bir durumla karşılaştığınızda bu 3 firmanın yaklaşımını ve işinizin mahkemeye kalacağını bildirme amacı ile açıyorum. İçerisinde bulunduğumuz durumda kanunları yazıldığı gibi uygulayan ve gereğini yapan hiçbir şirket yok. Şuanda bu hizmetin tekrar görülmesi için bu 3 şirkete şirket avukatlarımız tarafından dava açılacak. Kanundaki seçimlik hakkı hiç bir şirket kullandırmıyor.
Gelişmeleri delta servis konuyu çözüldü olarak işaretlemediği sürece buradan aktaracağım. Cihazın servisten geldiği haldeki fotoğrafları elimde olması gerek ancak yanımda değil ekran hakkındaki orijinal olmadığını düşündüren detayları da konuya ekleyeceğim.
Bilgilerinize.
Çözüldü - Mi 6 Ekranda Ghost Screen ve Çerceve Soyulması Sorunu
Arkadaşlar merhaba, Delta garantili Mi 6 128Gb Seramik model telefonumda 1 senedir devam eden ghost screen sorunu son 2 aydır ciddi rahatsızlık vermeye başladı. Ekranda normal parlaklıkta çok kısa süre kalan görüntü bile iz bırakıyor ekran kapanınca bir süre sonra izler kayboluyor ancak...
forum.miuiturkiye.net
Kendileri ilk aşamada ilgili görünseler de konu hiçte göründüğü gibi ilerlemedi. Cihazımın ekranını ve kasasını değiştirdiler ancak telefon geldiğinde ışık sensörü ve yakınlık sensörü çalışmıyordu. Arka kapakta yerine tam yapıştırılmamış bölgesel açıklıklar kalmıştı. Taktıkları ekran da iddia ettikleri gibi orjinal değildi sanırım çünkü kullananlar bilirler orjinal ekranda sensör açıklıkları neredeyse gözle görülmeyecek şekildedir takılan ekranda ise bariz sarı ve mor renkte belirgin sensör açıklıkları vardı (Sensörlerin çalışmama sebebi bu ekran bile olabilir bilemiyorum). Bu sensör bölgelerinin belirgin olması ve kasadaka açıklık çok büyük problem değildi ancak 1 günlük kullanımda bile konuşma yaparken ekranın sürekli açık kalması ve otomatik ekran parlaklığının çalışmaması beni hayalet ekran sorunundan daha fazla rahatsız etti.
Durum böyle olunca delta servisle tekrar görüştüm ve cihazı tekrar yollamamı istediler. Cihazı tekrar kendilerine gönderdim. 2 hafta sonra delta servis cihazı tamir edemediğini iade değişim formu düzenleyeceğini söyledi ve benden cihazın kutusunu istedi. Kutusunu göndermeden önce özellikle iade istemediğimi değişim formu düzenlemelerini istediğimi belirtmeme rağmen formu iade olarak düzenlemişler ve işte asıl sıkıntı burada başladı. Şuanda 5 aydır telefonum yok eski telefonla idare etmeye çalışıyorum.
Satıcı N11 AlGötür (Furkan Teknoloji) mağazası form iade olarak düzenlendiği için birebir değişim kabul etmiyor ilk aşamada yerine giriş seviyesi Redmi model bir cihaz teklif ettiler. Haliyle kabul etmedim, o zaman N11 üzerinden iade edin dediler. N11le görüştüğümde bu alışveriş yapılırken 11.11 kuponu kullanıldığı için 952TL iade yaparız diyorlar ücret ödenmiş olan 11.11 kuponunu ne hesaba geri yüklüyorlar ne de kupon için ödenen ücreti iade ediyorlar. Ben bu cihazı problemli halinde satsam bile 952TL den daha fazla fiyata satardım, ki 952TL ye cihazın ikinci el arızalısı bile yok neredeyse kullandığım cihaz sıfır ayarındaydı. Bende cihazımı yerine koyamadığım dan değişim isteğim için THH başvurusunda bulundum. Satıcı AlGötür mağazası THH ye verdiği savunmasında cihaz şirketimiz üzerine alınmış olduğu için nihai kullanıcının ben olmadığımı iddia etmiş ve Maltepe THH bu savunmayı nasıl olduysa kabul etmiş ve Ticari Mahkemeye gidilmesini önermiş.
Şuanda bu 3 şirketten bana önerilen tek çözüm N11den alınacak 952TL iade. Bu konuyu böyle bir durumla karşılaştığınızda bu 3 firmanın yaklaşımını ve işinizin mahkemeye kalacağını bildirme amacı ile açıyorum. İçerisinde bulunduğumuz durumda kanunları yazıldığı gibi uygulayan ve gereğini yapan hiçbir şirket yok. Şuanda bu hizmetin tekrar görülmesi için bu 3 şirkete şirket avukatlarımız tarafından dava açılacak. Kanundaki seçimlik hakkı hiç bir şirket kullandırmıyor.
Gelişmeleri delta servis konuyu çözüldü olarak işaretlemediği sürece buradan aktaracağım. Cihazın servisten geldiği haldeki fotoğrafları elimde olması gerek ancak yanımda değil ekran hakkındaki orijinal olmadığını düşündüren detayları da konuya ekleyeceğim.
Bilgilerinize.