- Adım
- Baki
- Cihazım
- OnePlus 7T Pro
- Meslek
- Öğrenci
- Konum
- Trabzon
- Katılım
- 15 Ocak 2016
- Konular
- 62
- Mesajlar
- 8.895
- Tepkime puanı
- 8.552
- Puanları
- 338
Hocam getir bakalım dedik bir haftadır bekliyorsunben bilgisayarı bağladığımda ünlem işareti bile çıkmıyor
Hocam getir bakalım dedik bir haftadır bekliyorsunben bilgisayarı bağladığımda ünlem işareti bile çıkmıyor
Hangi sürücüyü kaldıracağım çıkmıyor aygıt yöneticisinde sorun yok hata var diye bişey demiyorsayın trabzoncity
sürücüyü kaldır deyin ünlem işareti çıkıyor sonra buradaki anlatımı uygulayın bende öyle oldu
He doğru diyorsun abim de yeni işe başladım ya pek fırsat bulamıyorumHocam getir bakalım dedik bir haftadır bekliyorsun![]()
Gizli aygıtları göster deyin belki çıkarHe doğru diyorsun abim de yeni işe başladım ya pek fırsat bulamıyorum
Paylaşabilirsiniz bu çözümün farklı kullanıcılara ulaşması güzel olurhocam acaba başka forum sitesinde paylaşma imkanımız var mı emek var o yüzden soruyorum
hocam pc suite çalışmaz zaten hiçbir cihazda çalışmıyor android 6.0 ve üstüValla bende aygıt sürücüleri yüklü görünüyor.. Ama Mi pc suit hala tanımıyor telefonumu.