- Adım
- Hakan
- Cihazım
- Xiaomi mi 9t
- Yaş
- 30
- Konum
- Turkiye
- Katılım
- 3 Kasım 2019
- Konular
- 5
- Mesajlar
- 11
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- Güncel Versiyon
- Telefon Modeli
- Xiaomi mi 9t
- Bootloader Kilidi
- Kapalı
HB üzerinden aldığım Xiaomi Türkiye Garantili diye geçen mi 9t cihazım Kvk garantiliymiş. Telefonu aldığımda sorunlu çıkmasıyla servise yolladım ve bu süreçte durumu farkettim. Cihazımı Kvk teslim alarak Ritzy diye bir teknik servise yollamış. Hepsiburada'ya durumu ilettiğim gibi şikayet kaydı açtılar ve bize sorun kısmından belirtmemi istediler. Benden özür dilediler ve bana yanlış cihazı yolladıklarını söylediler. Cihazımı iade alacaklarını 2 3 iş günü sürecin çözümlenmesi için beklemem gerektiğini ifade ettiler. Yani arkadaşlar Xiaomi Türkiye Garantisi diyerek ithalatçı garantili cihaz tarafıma yollandı. Başka bir mağazadan yine HB üzerinden Note 6 pro aldım. O sorunsuz bir şekilde Xiaomi Türkiye Garantili geldi. Xiaomi Türkiye dediğimizde
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
linkte göreceğiniz firmalardır. Diğer herhangi bir firma Xiaomi Türkiye Garantisi olamaz. Siz de ürünü satın alırken bu şekilde laf cambazlığıyla bilerek ya da istemeyerek yanlış ürün almış olabilirsiniz. Hakkınızı aramanız için bu konuyu açtım. Ben iade sürecim tamamlanınca buradan bilgilendirme yapacağım.