Yardım Xiaomi Türkiye (Evofone) Tarafından Mağdur Edildim!...

Lecter06

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Orkun
Cihazım
mi8
Yaş
35
Konum
Ankara
Katılım
18 Eylül 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
35
Puanları
13
16 Eylül Mağaza açılışında onca izdahama katlanarak fazladan da para ödeyerek Mi 8 aldım. Telefonun içerisinden ne Xiaomi Türkiye ne de Genpa garanti belgesi çıktı. Telefonu açtıktan 2 hafta sonra cihazın titreşim motoru durduk yere arıza verdi. Garanti için Genpa'yı aradığımda mi 8 modeline teknik destek verilmediği cevabıyla karşılaştım ve şok oldum. Evofone'u aradığımda ise hiçbir konuda yardımcı olmayan müşteri temsilcileri sadece telefonu İstanbul teknik servis birimlerine göndermeleri durumunda yardımcı olunabileceğini söyledi. Telefonu servise gönderdim ve hiçbir şekilde müdahale istemediğimi belirttim çünkü ortada resmen bir kandırılma durumu var. Bunun nedeni 2 haftalık cihaza kim tamir ister ki ? Ayrıca firmayla ilgili oldukça kötü yorumlar varken ben bu disbt. olaylarından sonra düzeleceğini sanarak hatrı sayılır miktarda fazla para ödeyerek bu cihazı aldım fakat karşımda müşteriyi dövercesine konuşan, hiçbir konuda da yardımcı olmayan müşteri temsilcileri ile karşılaştım. Asıl bomba konu telefona müdahale istemediğimi belirtmeme rağmen ve haftada bir telefonla durum sormama rağmen hiçbir cevap alamadım sadece beklemem söylendi.

Toplamda 20 gün bekletildikten sonra kimse tarafından bilgilendirilmeden cihaz korumasız bir şekilde kargoyla gönderildiğini kapıma geldiğinde farkettim ki doğal olarak teslim almadım. Bardağı taşıran bu son hareket sonrası söylenecek o kadar fazla laf var ama yine de bir umut aradım ama bu defa da müşteri temsilcisinden azar yedim. Gerekçe ise "TALEPLERİNİZİ ALDIĞINIZ YERE İLETİN!!!!!!". Gerçekten abartmıyorum normalde zor sinirlenirim ki görüştüğüm hiçbir müşteri temsilcisine sesimi bile yükseltmedim kayıtlarda mevcut fakat muhattap olduğunuz insanlar boşver 5 binlira çöpe gitsin yoksa katil olacağım dedirtecek cinsten. Artık anladım ki firma ürünü sattım 2 haftada da bozulsa umrumda olmaz modunda fakat yalan beyanla ürün satıp arkasında durmamanın ayrıca 2 haftalık cihazın arızasına rağmen ne olduğu belli olmayan işlemler yaparak kargoyla tarafıma göndermesi hukuki işlemleri başlatmama neden oldu. Kamuoyunun bilgisine sunarım. Gelişmelerden ayrıca bilgi sunacağım.

Düzenleme: Fatura mesaja eklenmiştir. Diğer gelişmelerden ayrıca bilgi sunulacaktır.
 
Son düzenleme:

Lecter06

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Orkun
Cihazım
mi8
Yaş
35
Konum
Ankara
Katılım
18 Eylül 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
35
Puanları
13
Telefonumla ilgili güzel bir gelişme yaşandı. Çok alakasız bir şekilde durumu paylaştığım bir teknoloji kanalı aracılığıyla evofone sosyal medya yetkilisi benimle iletişime geçti. Süreci anlattığımda o da çok şaşırdı ve bana %100 hak verdi. Değişmekte ve gelişmekte olan firmalarının eksik olduğu ve düzenlemeye çalıştıkları birimlerin hatasından dolayı tarafımdan özür dilendi. Gün içerisinde bana tekrar dönüş sağlayan yetkili taleplerimin en kısa sürede yerine getirileceği sözünü verdi. Ayrıca Mi Shop mağaza yetkilisi de tarafımla irtibat kurarak süreç için özür diledi ve tekrar mağazaya gelirsem görüşmek istediğini belirtti. Açıkcası şaşırdım ama keşke bu süreçleri ilk başta yaşasaydım demeden edemiyorum. Firmanın müşteri hizmetleri ve teknik servis kısmında felaket düzeyde bir problem var ve umarım bu durumu çözerler kendilerine de ilettim bu durumu kabul ediyorlar zaten. Neyse uzun lafın kısası geç olsun güç olmasın diyerek taleplerimin yerine getirilmesi için beklemeye başladım bakalım. Bunlar güzel gelişmeler, sizinle de paylaşmak istedim.
 
Oyla:

ozgrcvdr

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Özgür
Cihazım
Xiaomi mi 6
Yaş
46
Konum
Kocaeli
Katılım
17 Nisan 2017
Konular
23
Mesajlar
3.638
Tepkime puanı
3.452
Puanları
188
Telefonumla ilgili güzel bir gelişme yaşandı. Çok alakasız bir şekilde durumu paylaştığım bir teknoloji kanalı aracılığıyla evofone sosyal medya yetkilisi benimle iletişime geçti. Süreci anlattığımda o da çok şaşırdı ve bana %100 hak verdi. Değişmekte ve gelişmekte olan firmalarının eksik olduğu ve düzenlemeye çalıştıkları birimlerin hatasından dolayı tarafımdan özür dilendi. Gün içerisinde bana tekrar dönüş sağlayan yetkili taleplerimin en kısa sürede yerine getirileceği sözünü verdi. Ayrıca Mi Shop mağaza yetkilisi de tarafımla irtibat kurarak süreç için özür diledi ve tekrar mağazaya gelirsem görüşmek istediğini belirtti. Açıkcası şaşırdım ama keşke bu süreçleri ilk başta yaşasaydım demeden edemiyorum. Firmanın müşteri hizmetleri ve teknik servis kısmında felaket düzeyde bir problem var ve umarım bu durumu çözerler kendilerine de ilettim bu durumu kabul ediyorlar zaten. Neyse uzun lafın kısası geç olsun güç olmasın diyerek taleplerimin yerine getirilmesi için beklemeye başladım bakalım. Bunlar güzel gelişmeler, sizinle de paylaşmak istedim.
Hocam umarım yeni cihaz verirler
 
Oyla:

kimyagERdem

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
36
Konum
Denizli
Katılım
23 Şubat 2017
Konular
24
Mesajlar
1.140
Tepkime puanı
648
Puanları
128
Telefonumla ilgili güzel bir gelişme yaşandı. Çok alakasız bir şekilde durumu paylaştığım bir teknoloji kanalı aracılığıyla evofone sosyal medya yetkilisi benimle iletişime geçti. Süreci anlattığımda o da çok şaşırdı ve bana %100 hak verdi. Değişmekte ve gelişmekte olan firmalarının eksik olduğu ve düzenlemeye çalıştıkları birimlerin hatasından dolayı tarafımdan özür dilendi. Gün içerisinde bana tekrar dönüş sağlayan yetkili taleplerimin en kısa sürede yerine getirileceği sözünü verdi. Ayrıca Mi Shop mağaza yetkilisi de tarafımla irtibat kurarak süreç için özür diledi ve tekrar mağazaya gelirsem görüşmek istediğini belirtti. Açıkcası şaşırdım ama keşke bu süreçleri ilk başta yaşasaydım demeden edemiyorum. Firmanın müşteri hizmetleri ve teknik servis kısmında felaket düzeyde bir problem var ve umarım bu durumu çözerler kendilerine de ilettim bu durumu kabul ediyorlar zaten. Neyse uzun lafın kısası geç olsun güç olmasın diyerek taleplerimin yerine getirilmesi için beklemeye başladım bakalım. Bunlar güzel gelişmeler, sizinle de paylaşmak istedim.
Sonuç ne hocam? Çözüldü mü?
 
Oyla:

halilgurbuz

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Halil
Cihazım
Poco X5 Pro 5G
Meslek
Bilişim ırgatı
Yaş
47
Konum
İstanbul
Katılım
24 Haziran 2017
Konular
216
Mesajlar
3.348
Çözümler
2
Tepkime puanı
6.453
Puanları
238
EVOFONE :D

edit:
yanlış anlaşılmasın EVOFONE rezilliklerine gülüyorum.
 
Son düzenleme:
Oyla:

FuXiN

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin
Cihazım
Mi 9T
Yaş
42
Konum
İstanbul
Katılım
13 Haziran 2017
Konular
19
Mesajlar
1.796
Tepkime puanı
2.308
Puanları
138
Telefonumla ilgili güzel bir gelişme yaşandı. Çok alakasız bir şekilde durumu paylaştığım bir teknoloji kanalı aracılığıyla evofone sosyal medya yetkilisi benimle iletişime geçti. Süreci anlattığımda o da çok şaşırdı ve bana %100 hak verdi. Değişmekte ve gelişmekte olan firmalarının eksik olduğu ve düzenlemeye çalıştıkları birimlerin hatasından dolayı tarafımdan özür dilendi. Gün içerisinde bana tekrar dönüş sağlayan yetkili taleplerimin en kısa sürede yerine getirileceği sözünü verdi. Ayrıca Mi Shop mağaza yetkilisi de tarafımla irtibat kurarak süreç için özür diledi ve tekrar mağazaya gelirsem görüşmek istediğini belirtti. Açıkcası şaşırdım ama keşke bu süreçleri ilk başta yaşasaydım demeden edemiyorum. Firmanın müşteri hizmetleri ve teknik servis kısmında felaket düzeyde bir problem var ve umarım bu durumu çözerler kendilerine de ilettim bu durumu kabul ediyorlar zaten. Neyse uzun lafın kısası geç olsun güç olmasın diyerek taleplerimin yerine getirilmesi için beklemeye başladım bakalım. Bunlar güzel gelişmeler, sizinle de paylaşmak istedim.
Hocam kafalarına vura vura yola getirdiniz ya helal olsun

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

Lecter06

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Orkun
Cihazım
mi8
Yaş
35
Konum
Ankara
Katılım
18 Eylül 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
35
Puanları
13
Sonuç ne hocam? Çözüldü mü?
hocam görüşmelerim devam ediyor sosyal medya yetkilisi arkadaş ve mi shop yetkilisi gayet olumlu yaklaştılar hatta kendi cep telefonları ile aradılar o şekilde görüştüm. Bu hafta içi hallolacak inşallah, şu an süreç çok güzel ilerliyor ama normalde de böyle olsa keşke. Mesela 1 hafta önce mahalle ağzıyla benimle konuşan müşteri temsilcileri bu hafta beni arayıp mail adresi vs isterlerken gayet kibarlar haha--
 
Son düzenleme:
Oyla:

minotefan

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
minotefan
Cihazım
Mi note 3
Yaş
37
Konum
Türkiye
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
1
Mesajlar
84
Tepkime puanı
26
Puanları
18
Ne karalama kampanyası arkadaşlar Xiaomi babanızın oğlu mu bu nasıl fanboyluk. Bende mi note 3 var ahize cizirtisina servis çare bulamadı telefon 6 aylık ne yapayım olur böyle diye sineye mi çekeyim. Konuyu açana teşekkür ederim. Mi 8 bakıyordum şimdi aklımda soru işareti var artık.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Asıl Huawei hariç kime güvenlim :( Huawei gibisi yok şuan ülkede (FixSmart Resmi Huawei noktaları)
Garantide asus ve huawei den memnun kalmayan görmedim ben. Diğerleri leş hele şu ithalatçılara ne desek az
 
Oyla:

Lecter06

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Orkun
Cihazım
mi8
Yaş
35
Konum
Ankara
Katılım
18 Eylül 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
35
Puanları
13
Arkadaşlar bu hafta itibarıyla ücret iadesini alabildim. Hayatım boyunca yaşadığım en kötü deneyimlerden birisiydi kesinlikle. Sorunu yeni yönetimden Xiaomi Sosyal Medya yetkilisi ve Mi Shop Mağaza yetkilisinin yardımlarıyla halledebildim. Yani bu iki şahıs olmasa para iadesi ya da cihaz değişimi mümkün olmayacaktı. Yönetim değişiyor ama içerideki sıkıntılı personelleri değiştirmedikleri sürece bu devran böyle gider. Destekleriniz için tekrar teşekkürler. Apple telefon alarak bu tarz maceralara son vermiş bulunmaktayım. Saygılar.
 
Oyla:

gurkanse

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
gürkan
Cihazım
mi 5
Konum
istanbul
Katılım
11 Aralık 2014
Konular
94
Mesajlar
630
Tepkime puanı
167
Puanları
58
Arkadaşlar bu hafta itibarıyla ücret iadesini alabildim. Hayatım boyunca yaşadığım en kötü deneyimlerden birisiydi kesinlikle. Sorunu yeni yönetimden Xiaomi Sosyal Medya yetkilisi ve Mi Shop Mağaza yetkilisinin yardımlarıyla halledebildim. Yani bu iki şahıs olmasa para iadesi ya da cihaz değişimi mümkün olmayacaktı. Yönetim değişiyor ama içerideki sıkıntılı personelleri değiştirmedikleri sürece bu devran böyle gider. Destekleriniz için tekrar teşekkürler. Apple telefon alarak bu tarz maceralara son vermiş bulunmaktayım. Saygılar.

geçmiş olsun.para iadesi alabilmenize sevindim.Apple almanız ayrı bir güzel çünkü apple haricinde garanti kelimesinin anlamını bilen firma yok türkiyede.gerçekten rezillik hat safhada.garantili demek "benim malım bozuksa getir değiştireyim" ya da "ücret iadesi vereyim" demektir.ama bizimkiler maşallah yatıp kalkıp ağızlarında tutmuş bi "kullanıcı hatası beyfendi/hanfendi" cümlesi almış başını gidiyor.Ülkede iyi olan ne varki bu konuda iyi bişeyler olsun.
 
Oyla:

bigbobcat

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ercan
Cihazım
Mi Mix 3
Meslek
bilgi işlem
Yaş
42
Konum
kocaeli
Katılım
2 Ekim 2018
Konular
22
Mesajlar
717
Tepkime puanı
395
Puanları
78
her ne kadar apple fiyat politikası yüzünden tercih etmesekte adamlar ürünü satın aldıktan sonra ki hizmeti de gerçekten şahane.ben iphone 3 ten beri kullandım iphonu ve telefon ile hiç bir sıkıntı yaşamadım. hatta garantiden pilini bile değiştirdim. tabi malınızın kıymetini bilirseniz sorunsuz şekilde ( elektronik cihazları) kullanabilirsiniz. tabi elimizde olmayan sorunlar da oluyor. Fakat apple bu konu da cidden başarılı...
 
Oyla:
Üst Alt