Servis Hizmeti Xiaomi Tamir ve Servis Hizmetleri

H.kadioglu

Xiaomi_Satış_Teknik
Teknisyen
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan
Cihazım
Mi9t Pro
Konum
Türkiye
Katılım
11 Mayıs 2020
Konular
10
Mesajlar
10.319
Çözümler
167
Tepkime puanı
4.418
Puanları
288
Özel kriterler varsa nedir?
Hangi sürüm daha kararlı ve iyidir?
Garantiye göndermeyi gerektirecek bir sorun olduğunu düşünmüyorum.

Yedekleri alma konusunda dediğim gibi bir yazılım var mıdır?
( Profesyonel -Ücretli - Ücretsiz)

Güncelleme ve Rom yükleme işlemleri için detaylı güzel bir eğitim videosu var mıdır?

Dediğim gibi dikkat edilecek çok fazla faktör olabilir o yüzden sizden destek istemiştim.
Siz destek veremez misiniz?
hocam bizim destek verebileceğimiz bir şey yok bu durumda. aradığınız soruların cevabı için forum arama bölümünü kullanabilirsiniz. iyi forumlar..
 

CagenMagen

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Attila
Cihazım
Poco x3 Pro
Meslek
Kalıp, Dekorasyon
Konum
Samsun
Katılım
3 Eylül 2022
Konular
10
Mesajlar
43
Tepkime puanı
9
Puanları
8
hocam bizim destek verebileceğimiz bir şey yok bu durumda. aradığınız soruların cevabı için forum arama bölümünü kullanabilirsiniz. iyi forumlar..
Deneme yanılmayla git telefonu çöp yap diyorsunuz yani anladım. Gerçekten çok profesyonel bir cevap verdiniz. Teşekkürler yine de...
 

H.kadioglu

Xiaomi_Satış_Teknik
Teknisyen
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan
Cihazım
Mi9t Pro
Konum
Türkiye
Katılım
11 Mayıs 2020
Konular
10
Mesajlar
10.319
Çözümler
167
Tepkime puanı
4.418
Puanları
288
Deneme yanılmayla git telefonu çöp yap diyorsunuz yani anladım. Gerçekten çok profesyonel bir cevap verdiniz. Teşekkürler yine de...
Garantili bir cihaza yetki dışı müdahale edip porofesyonel olmayan bir işlem istiyorsanız bizde yaparız başka telefoncuda yapar bununla ilgili bir sıkıntı yokki siz isteyin yeterki. Finalde ise cihazınız garanti dışı kalır sizin deyiminizde çöp olur. Diğer türlü yedek nasıl alırım güncelleme nasıl yaparım gibi sorularınızın cevabı 2 satır olsa ve yazdığım üç beş satır yazı işinize yarasa gocunmaz yazarız ama Yine profesyonel şekilde cevap verip forum arama bölümünden rehberlere ulaşın diyoruz. Şimdi benimde 1 tane sorum olacak profesyonel olmayan kısımları belirtirmisiniz bana?
 

CagenMagen

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Attila
Cihazım
Poco x3 Pro
Meslek
Kalıp, Dekorasyon
Konum
Samsun
Katılım
3 Eylül 2022
Konular
10
Mesajlar
43
Tepkime puanı
9
Puanları
8
Garantili bir cihaza yetki dışı müdahale edip porofesyonel olmayan bir işlem istiyorsanız bizde yaparız başka telefoncuda yapar bununla ilgili bir sıkıntı yokki siz isteyin yeterki. Finalde ise cihazınız garanti dışı kalır sizin deyiminizde çöp olur. Diğer türlü yedek nasıl alırım güncelleme nasıl yaparım gibi sorularınızın cevabı 2 satır olsa ve yazdığım üç beş satır yazı işinize yarasa gocunmaz yazarız ama Yine profesyonel şekilde cevap verip forum arama bölümünden rehberlere ulaşın diyoruz. Şimdi benimde 1 tane sorum olacak profesyonel olmayan kısımları belirtirmisiniz bana?
Ben cihazı çöp etmekten kastım kendim denersem elbet yapmaya çalışırım ama bu hem uzun sürer hem doğabilecek sorunların geri dönüşünü almak uzun sürer. Her bir sorun başka başka sistemsel, yazılımsal sorunlar oluşturabilir.

Siz de yani destekte bulunsanız sizin de cihazı çöp hale getirmeniz mümkün mü?

Rehberlere elbette bakıyorum şu an da ama bazı sorulan sorulara cevaplar verilmediğini görüyorum. Yani tek başına rehberler bütün sorunlarımızı çözecek mi? Çözmeyecek, çözmek için de tabii ki yeni konular açın diyeceksiniz. Herkes gönüllü yardımlaştığından dolayı da bu bana uzun bir zamana mal olacak.

Profesyonel olmayan kısım şunlar;

+ Donanım Haber gibi forumlarda konu açtığımızda reset at ya da format at gibi mükemmel çözüm önerisi sunan arkadaşlarla sizin bana vermiş olduğunuz cevap maalesef ki aynı görünüyor.

+ Ben zamanı satın almak ve tecrübenizden dolayı destek almak niyetindeyim. Siz bana gereken aramayı yapın güncelleyin, olmazsa sıfırlayın o da olmazsa garantiye gönderin diyorsunuz. Zaten bunu akıl edemeyecek kadar çaresiz değilim elhamdulillah.

+ Kısacası başta bana bu kriterler dahilinde yardımcı olurum, kabul ederseniz garanti dışı kalır. Kabul etmezseniz karşılaşacağınız durumlar bunlardır demenizi beklerdim. Benim zihin setime, enformasyonlarıma göre bu şekilde düşünüyorum.

Ama iyi ki yardımcı olmadınız.
Bütün sorunları şimdi kendim halledeceğim.
Tekrar teşekkürler, beni sayıp da cevapladığın ve sabrın için...İyi çalışmalar diliyorum.
 

H.kadioglu

Xiaomi_Satış_Teknik
Teknisyen
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan
Cihazım
Mi9t Pro
Konum
Türkiye
Katılım
11 Mayıs 2020
Konular
10
Mesajlar
10.319
Çözümler
167
Tepkime puanı
4.418
Puanları
288
Ben cihazı çöp etmekten kastım kendim denersem elbet yapmaya çalışırım ama bu hem uzun sürer hem doğabilecek sorunların geri dönüşünü almak uzun sürer. Her bir sorun başka başka sistemsel, yazılımsal sorunlar oluşturabilir.

Siz de yani destekte bulunsanız sizin de cihazı çöp hale getirmeniz mümkün mü?

Rehberlere elbette bakıyorum şu an da ama bazı sorulan sorulara cevaplar verilmediğini görüyorum. Yani tek başına rehberler bütün sorunlarımızı çözecek mi? Çözmeyecek, çözmek için de tabii ki yeni konular açın diyeceksiniz. Herkes gönüllü yardımlaştığından dolayı da bu bana uzun bir zamana mal olacak.

Profesyonel olmayan kısım şunlar;

+ Donanım Haber gibi forumlarda konu açtığımızda reset at ya da format at gibi mükemmel çözüm önerisi sunan arkadaşlarla sizin bana vermiş olduğunuz cevap maalesef ki aynı görünüyor.

+ Ben zamanı satın almak ve tecrübenizden dolayı destek almak niyetindeyim. Siz bana gereken aramayı yapın güncelleyin, olmazsa sıfırlayın o da olmazsa garantiye gönderin diyorsunuz. Zaten bunu akıl edemeyecek kadar çaresiz değilim elhamdulillah.

+ Kısacası başta bana bu kriterler dahilinde yardımcı olurum, kabul ederseniz garanti dışı kalır. Kabul etmezseniz karşılaşacağınız durumlar bunlardır demenizi beklerdim. Benim zihin setime, enformasyonlarıma göre bu şekilde düşünüyorum.

Ama iyi ki yardımcı olmadınız.
Bütün sorunları şimdi kendim halledeceğim.
Tekrar teşekkürler, beni sayıp da cevapladığın ve sabrın için...İyi çalışmalar diliyorum.
Sayın hocam atladığınız kısım cihazınızla ilgili konu açmamışsınız. Kafanıza takılan sorularla ilgili forumda konu açın sizi temin ederimki bana gelinceye kadar nice tecrübeli arkadaşlarımız konunuza cevap yazmak için yarışacaktır. Bu platform gerçekten çok kaliteli ve konuya hakim üyelerle dolu. Sizinle aynı cihazı kullanan üyelerimiz varsada tecrübelerini yazarlar. Bende naçizane cevap verebileceğim bir şeyler varsa cevap yazarım. Anlayışınız için teşekkür ederim. İyi forumlar
 

CagenMagen

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Attila
Cihazım
Poco x3 Pro
Meslek
Kalıp, Dekorasyon
Konum
Samsun
Katılım
3 Eylül 2022
Konular
10
Mesajlar
43
Tepkime puanı
9
Puanları
8
Sayın hocam atladığınız kısım cihazınızla ilgili konu açmamışsınız. Kafanıza takılan sorularla ilgili forumda konu açın sizi temin ederimki bana gelinceye kadar nice tecrübeli arkadaşlarımız konunuza cevap yazmak için yarışacaktır. Bu platform gerçekten çok kaliteli ve konuya hakim üyelerle dolu. Sizinle aynı cihazı kullanan üyelerimiz varsada tecrübelerini yazarlar. Bende naçizane cevap verebileceğim bir şeyler varsa cevap yazarım. Anlayışınız için teşekkür ederim. İyi forumlar
Nasıl açmadım?
Bu konuyu adamdan saymıyor musunuz? :D
Neyse hadi öyle olsun. Ben gereken rehberleri karıştırmaya başladım.
Videolu anlatımları da izleyeceğim yedekleri aldıktan sonra da tek tek adımları uygulayacağım.
Sonrasında sorunlar olursa ki çok büyük ihtimal olacak onları paylaşırım sizinle...
Size de iyi forumlar 👊
 

Montague1

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Tugay
Cihazım
Redmi Note10Pro
Meslek
Öğrenci
Konum
Samsun
Katılım
30 Temmuz 2019
Konular
9
Mesajlar
86
Tepkime puanı
32
Puanları
18
Mesaja bakar mısınız müsait olunca
 

aerstu

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
a
Cihazım
a
Yaş
34
Konum
a
Katılım
21 Kasım 2022
Konular
0
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
A2 lite cihaz normal kullanımda açılırken logoda kaldı. Hareket eden çizgi bar bile yok. Rom vs. hiç atmadım cihaza. Fastboot ve recovery ekranlarına ulaşıyorum. Fastboot OEM kilitli. Fastboot cmd ile baktım. Recovery ekranına yan yatmış android logosundan sonra güç + ses açma tuşlarına basarak erişiyorum. Fakat wipe data gibi fabrika ayarlarına döndürme işlemleri yapılmıyor. Menüde var. Seçince "wipe data.." yazısında bekliyor. 10 saatten fazla o ekran da bıraktığım oldu.

Windows 10 64 bit cihazda, mi flash son sürüm ile resmi sitedeki romları denedim.( Test point noktalarından kısa devre yaparak com 9008 portunu aygıt yöneticisinde gördüm.) Sec.dat yazısında kaldı. Bu hata için Mi flash 64 bit önerilmiş. Application hatası verdi. Eski HDD diskime win 7 64 bit kurdum. güncellemelerini yaptım. Mi flash 64 bit ile denedim. Max Buffer hatası geliyor. Bazen de "İşlem başarıyla tamamlandı ve devamında xml kodları var." Cihaz yine aynı. Recovery menüsünde cihaz yazılım sürümü değişmiyor. Kısaca yazılım almadığı kesin.

Qfil aracıyla denediğimde sahara_rx_data: 256 hatası alıyorum. Github issuelardan baktığımda USB port değişikliğiyle çözenler olmuş. Ama bende olmadı. Acaba kabloda mı sorun var? Bilgisayarda ki USB portlarında mı? Yoksa ben hatayı farklı mı yorumluyorum. Cihazın emmc sorunu falan mı var?
 

H.kadioglu

Xiaomi_Satış_Teknik
Teknisyen
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan
Cihazım
Mi9t Pro
Konum
Türkiye
Katılım
11 Mayıs 2020
Konular
10
Mesajlar
10.319
Çözümler
167
Tepkime puanı
4.418
Puanları
288
A2 lite cihaz normal kullanımda açılırken logoda kaldı. Hareket eden çizgi bar bile yok. Rom vs. hiç atmadım cihaza. Fastboot ve recovery ekranlarına ulaşıyorum. Fastboot OEM kilitli. Fastboot cmd ile baktım. Recovery ekranına yan yatmış android logosundan sonra güç + ses açma tuşlarına basarak erişiyorum. Fakat wipe data gibi fabrika ayarlarına döndürme işlemleri yapılmıyor. Menüde var. Seçince "wipe data.." yazısında bekliyor. 10 saatten fazla o ekran da bıraktığım oldu.

Windows 10 64 bit cihazda, mi flash son sürüm ile resmi sitedeki romları denedim.( Test point noktalarından kısa devre yaparak com 9008 portunu aygıt yöneticisinde gördüm.) Sec.dat yazısında kaldı. Bu hata için Mi flash 64 bit önerilmiş. Application hatası verdi. Eski HDD diskime win 7 64 bit kurdum. güncellemelerini yaptım. Mi flash 64 bit ile denedim. Max Buffer hatası geliyor. Bazen de "İşlem başarıyla tamamlandı ve devamında xml kodları var." Cihaz yine aynı. Recovery menüsünde cihaz yazılım sürümü değişmiyor. Kısaca yazılım almadığı kesin.

Qfil aracıyla denediğimde sahara_rx_data: 256 hatası alıyorum. Github issuelardan baktığımda USB port değişikliğiyle çözenler olmuş. Ama bende olmadı. Acaba kabloda mı sorun var? Bilgisayarda ki USB portlarında mı? Yoksa ben hatayı farklı mı yorumluyorum. Cihazın emmc sorunu falan mı var?
emmc arızası donanımsal. bizde tamiri yok. tamir olduğunada pek rastlamadım ama yinede araştırın. iyi forumlar..
 

aerstu

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
a
Cihazım
a
Yaş
34
Konum
a
Katılım
21 Kasım 2022
Konular
0
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Sahara rx data 276 yazıyor. 256 değil. Yanlış yazmışım.

Emmc arızası mı diyorsunuz?
 
Üst Alt