- Adım
- Halil
- Cihazım
- Mi 8 lite 64
- Yaş
- 40
- Konum
- Samsun
- Katılım
- 9 Mart 2019
- Konular
- 9
- Mesajlar
- 21
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 3
Herkese merhaba . Sizinle de paylaşayım dedim.Uzuuun bir arstirma sonucu olarak mi 8 lite global aldım. Malum sebeke preblemi var. İncehesaptan kvk garantili bir cihaz aldım.
Problemlemle ilgili olrak İlk türktelekomu aradim. Teknik servis kısmı İnternet ayarlarini yapılandiralim dedi. Malesef Yeni APN ekleyemedik. Cihazda yazılimsal bir problem var Xaimi cagri merkezini arayin dedi. Aradım ancak burası cepport bizden almadiysanız yardımcı olamayiz siz en iyisi incehesap.com u arayın. Orayı aradim. Onlarda kvk yı arayin dedi. Kvk yı aradım. Daha iki kelime etmemişim cihazı yollayin bakalım diyor. ( Sanki 10 tane telefonum var da gelene kadar birini kullanırim gibi) veya ücretli teknik destekler var ordan yararlanın. Dedim o zaman diyeceksiniz bu cihaza dışardan müdahele edilmiş. Yani biraz mesele kısır döngü oldu ve xiaomi aldıgıma pişman oldum açıkçası.Nedenine gelince sanki cihaz tam olarak incelenmeden kullanıcı şikayetleri dogrultusunda sürekli güncelleme ile işi göturecek gibime geldi. Tabi bu benim kanaatım.Halbuki kvk oldugu içinde biraz fazla parada verdik.
Bana tavsiyeniz ne olur. Sizce ne yapmalıyım. Guncellemelerle bu problemler hal olurmu yoksa. Aynen devam mı.
Problemlemle ilgili olrak İlk türktelekomu aradim. Teknik servis kısmı İnternet ayarlarini yapılandiralim dedi. Malesef Yeni APN ekleyemedik. Cihazda yazılimsal bir problem var Xaimi cagri merkezini arayin dedi. Aradım ancak burası cepport bizden almadiysanız yardımcı olamayiz siz en iyisi incehesap.com u arayın. Orayı aradim. Onlarda kvk yı arayin dedi. Kvk yı aradım. Daha iki kelime etmemişim cihazı yollayin bakalım diyor. ( Sanki 10 tane telefonum var da gelene kadar birini kullanırim gibi) veya ücretli teknik destekler var ordan yararlanın. Dedim o zaman diyeceksiniz bu cihaza dışardan müdahele edilmiş. Yani biraz mesele kısır döngü oldu ve xiaomi aldıgıma pişman oldum açıkçası.Nedenine gelince sanki cihaz tam olarak incelenmeden kullanıcı şikayetleri dogrultusunda sürekli güncelleme ile işi göturecek gibime geldi. Tabi bu benim kanaatım.Halbuki kvk oldugu içinde biraz fazla parada verdik.
Bana tavsiyeniz ne olur. Sizce ne yapmalıyım. Guncellemelerle bu problemler hal olurmu yoksa. Aynen devam mı.