- Adım
- Çetin
- Cihazım
- Xiaomi 12TPro
- Meslek
- Bilgi Teknolojiler
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 7 Mayıs 2014
- Konular
- 99
- Mesajlar
- 8.983
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 6.721
- Puanları
- 338
Arkadaşlar acaba oradan bakınca, bizleri daha doğrusu bizleri derken tüm forum üyelerini de içine dahil ediyorum, Hepsiburada mağazasının ya da satış yapan mağazanın yetkilisi gibi mi görünüyoruz? Adamların neye dayanarak niye ve nasıl yazdıklarını bilmemizi nasıl bekleyebiliyorsunuz? Başkasını ilgilendiren bir konuyu bir başkasından nasıl sorabiliyorsunuz. Ne yapalım, sizin yerinize biz mi mağaza ile irtibata geçip soralım?Arkadaşlar hepsiburada'dan mi note 3 siparişi vereceğimde en geç 2 mart günü kargoya verilir diyor. o kadar geç mi sürer yoksa 1-2 güne gelir mi?
Tamam bizim MiuiTürkiye Market ile, Cepport ile ya da Delta ile ilgili bir şeyi sorun ama alakasız şeyleri lütfen ilgili yerlerde sorun. Tamam kullandığımız telefonlar akıllı cihazlar ama herşeyi onlara bırakmayalım. Zaten makinelerin gelecekte insanların yerlerini alacakları tartışılıyor, bu insanlığın yararına değil zararına olacaktır. Bugünden bu makinelere prim vermeyelim.
Şunu da belirteyim. Bunu sadece size değil sizin nezdinizde genele yazdım.