Yardım Xiaomi mi 8 ekran sorunu

bybudeer

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Kıvanç
Cihazım
s4
Yaş
42
Konum
edirne
Katılım
11 Haziran 2017
Konular
1
Mesajlar
30
Tepkime puanı
10
Puanları
8
Arkadaşlar ekranda patlama sorunu olan var mı ??Son kararlı sürümü yüklendikten sonra bu sorun ile karşılaşmaya başladım .
Medyaları görmek için kayıt olmalısınız
 

ieg175

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Emir
Cihazım
Xiaomi Mİ 8
Yaş
24
Konum
Fethiye
Katılım
28 Temmuz 2018
Konular
1
Mesajlar
18
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Migrosta satılan Xiaomi modellerini İdeal Seçim adındaki ithalatçı getiriyormuş... Daha önce bu ithalatçının adını "refurbished" ne demektir diye aratırken duymuştum. Yurtdışında iade edilen, garantiden yenilenen sorunlu cihazların toplanıp yeniden satılmasına refurbished deniyor ve bu ithalatçı genellikle bu tarz cihazları ucuza alıp yurtiçinde pahalıya satıyor. Pek çok sorunlu Samsung, Apple da ideal seçim marifeti diye duydum. Şimdi de Xiaomi'ye el atmış ama ideal seçim diye araştıran almayacağı için Migros gibi bir firma üzerinden satılıyormuş.

Migros'tan alınan cihazlarda bu kadar sorun olması hiç aklıma yatmıyordu ama bu ideal seçim olayını duyunca tüm taşlar yerine oturdu. Ben Migros'a müşteri şikayeti olarak bildirdim. Tavsiyem sizler de bildirin ve ideal seçimle çalışmayı bırakmadığı sürece Migros'tan Xiaomi almayın. O kadar para veriyoruz sonuçta 100-200 fazla olsun, sağlam olsun... Göz göre göre lades dememek lazım.
Mesajınız için çok teşekkür ederim. İnşallah şikayete bulunup paramaızı geri alacağız
 
Oyla:

gok_ker

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Gökhan
Cihazım
mi 8
Yaş
54
Konum
İzmir
Katılım
5 Aralık 2018
Konular
0
Mesajlar
27
Tepkime puanı
7
Puanları
3
Migrosta satılan Xiaomi modellerini İdeal Seçim adındaki ithalatçı getiriyormuş... Daha önce bu ithalatçının adını "refurbished" ne demektir diye aratırken duymuştum. Yurtdışında iade edilen, garantiden yenilenen sorunlu cihazların toplanıp yeniden satılmasına refurbished deniyor ve bu ithalatçı genellikle bu tarz cihazları ucuza alıp yurtiçinde pahalıya satıyor. Pek çok sorunlu Samsung, Apple da ideal seçim marifeti diye duydum. Şimdi de Xiaomi'ye el atmış ama ideal seçim diye araştıran almayacağı için Migros gibi bir firma üzerinden satılıyormuş.

Migros'tan alınan cihazlarda bu kadar sorun olması hiç aklıma yatmıyordu ama bu ideal seçim olayını duyunca tüm taşlar yerine oturdu. Ben Migros'a müşteri şikayeti olarak bildirdim. Tavsiyem sizler de bildirin ve ideal seçimle çalışmayı bırakmadığı sürece Migros'tan Xiaomi almayın. O kadar para veriyoruz sonuçta 100-200 fazla olsun, sağlam olsun... Göz göre göre lades dememek lazım.
:( ben migrostan almadım ama idelsecim den aldım. 2. telefonumu yurtdışından almıştım, bu yüzden onda sorun yok. peki servise verenler ücretsiz çözüm buldu mu, yoksa ücret mi isteniyor acaba? benim telefonun servisi Ritzy imiş.
 
Oyla:

zaferkahraman

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Zafer Kahram
Cihazım
Xiaomi Mi 8
Yaş
40
Konum
İstanbul
Katılım
10 Ocak 2019
Konular
4
Mesajlar
99
Tepkime puanı
35
Puanları
18
Benimkide Global Bilişim nasıldır bilmiyorum :)
 
Oyla:

lewizsthank1

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Zafer
Cihazım
Mi 10T PRO
Meslek
Yazarkasa Teknisye
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
30 Haziran 2017
Konular
25
Mesajlar
252
Tepkime puanı
87
Puanları
43
Bu sorun garanti kapsamına girmiyorsa eğer el beceriniz veya telefoncu bir tandığınız varsa aliexpress üzerinden ekran getirip değiştirebilirsiniz.
 
Oyla:

onununcuköy

Hevesli Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erkan
Cihazım
Yok
Konum
Eskişehir
Katılım
6 Mart 2017
Konular
6
Mesajlar
2.332
Çözümler
44
Tepkime puanı
1.905
Puanları
188
:( ben migrostan almadım ama idelsecim den aldım. 2. telefonumu yurtdışından almıştım, bu yüzden onda sorun yok. peki servise verenler ücretsiz çözüm buldu mu, yoksa ücret mi isteniyor acaba? benim telefonun servisi Ritzy imiş.
Servise gönderdiği halde çözülmeyen, iade eden arkadaşlarımız oldu.... Çok geçmiş olsun. İade için de öncelikle servis raporu istiyorlar diye biliyorum.
 
Oyla:

sereftsn

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
şeref
Cihazım
mi 8
Yaş
36
Konum
türkiye
Katılım
8 Temmuz 2018
Konular
2
Mesajlar
90
Tepkime puanı
14
Puanları
8
Servise gönderdiği halde çözülmeyen, iade eden arkadaşlarımız oldu.... Çok geçmiş olsun. İade için de öncelikle servis raporu istiyorlar diye biliyorum.
İste migros olsun ister başka firma servis süreci bitmeden iade yapacaklarını düşünmüyorum.
 
Oyla:

gok_ker

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Gökhan
Cihazım
mi 8
Yaş
54
Konum
İzmir
Katılım
5 Aralık 2018
Konular
0
Mesajlar
27
Tepkime puanı
7
Puanları
3
Servise gönderdiği halde çözülmeyen, iade eden arkadaşlarımız oldu.... Çok geçmiş olsun. İade için de öncelikle servis raporu istiyorlar diye biliyorum.
aslında bu sorunu yaşayıpta, servis ve/veya tüketici hakem heyeti tarafında yol almış arkadaşlar varsa ve yaşadıklarını paylaşabilirse iyi olur bence. hatta birlikten güç doğar mantığıyla bilinçli ve güçlü bir şekilde hak arayışı yapmak mantıklı olmaz mı? Anlattığınız Migros ve idealseçim olayından etkilendim. bir de gözü gibi baktığını söyleyen ieg175'den, cihaz için bu olayı kullanıcı hatasına dönüştürüp 1150tl para istemeleri açıkçası göz korkutmayacak gibi değil. hele de T.H.H.H'den değişim için olumlu karar çıkan arkadaş varsa, örnek teşkil edeceği için 10 numara olur. Lütfen zor kazandığımız paraları ve ne ümitlerle aldığımız ürünleri 3 5 çakala yedirmeyelim
 
Son düzenleme:
Oyla:

ieg175

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Emir
Cihazım
Xiaomi Mİ 8
Yaş
24
Konum
Fethiye
Katılım
28 Temmuz 2018
Konular
1
Mesajlar
18
Tepkime puanı
2
Puanları
3
aslında bu sorunu yaşayıpta, servis ve/veya tüketici hakem heyeti tarafında yol almış arkadaşlar varsa ve yaşadıklarını paylaşabilirse iyi olur bence. hatta birlikten güç doğar mantığıyla bilinçli ve güçlü bir şekilde hak arayışı yapmak mantıklı olmaz mı? Anlattığınız Migros ve idealseçim olayından etkilendim. bir de gözü gibi baktığını söyleyen ieg175'den, cihaz için bu olayı kullanıcı hatasına dönüştürüp 1150tl para istemeleri açıkçası göz korkutmayacak gibi değil. hele de T.H.H.H'den değişim için olumlu karar çıkan arkadaş varsa, örnek teşkil edeceği için 10 numara olur. Lütfen zor kazandığımız paraları ve ne ümitlerle aldığımız ürünleri 3 5 çakala yedirmeyelim
Aynen öyle şikayet edip davayı kazanmak için herşeyi yapacağım her türlü delili önlerine sunacağım. Gerçekten baktığımızda bu paralar az paralar değil. Cihazı ikinci defa gönderdim gelince şikayet dilekçemi sunacağım. Süreç ilerledikçe hepinize haber vereceğim. Bu içler acısı durumdan kurtulacağız. Zaten internette her yerde bu ideal seçimin eşkıya olduğu boy boy yazıyor migros ta telefonları burdan getirtiyormuş. Kazanan tarafın biz olacağına inanıyorum.
 
Son düzenleme:
Oyla:
Üst Alt