Yardım Xiaomi mi 8 ekran sorunu

bybudeer

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Kıvanç
Cihazım
s4
Yaş
42
Konum
edirne
Katılım
11 Haziran 2017
Konular
1
Mesajlar
30
Tepkime puanı
10
Puanları
8
Arkadaşlar ekranda patlama sorunu olan var mı ??Son kararlı sürümü yüklendikten sonra bu sorun ile karşılaşmaya başladım .
Medyaları görmek için kayıt olmalısınız
 

sereftsn

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
şeref
Cihazım
mi 8
Yaş
36
Konum
türkiye
Katılım
8 Temmuz 2018
Konular
2
Mesajlar
90
Tepkime puanı
14
Puanları
8
Program sorunu çözüyor hocam yalnız görüntüyü bir nebze bozuyor filtre kullandığı için iki gün sonra programi kapattım.iki gündür de kapalı kullanıyorum şimdilik sorun yaşamadım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 
Son düzenleme:
Oyla:

bybudeer

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Kıvanç
Cihazım
s4
Yaş
42
Konum
edirne
Katılım
11 Haziran 2017
Konular
1
Mesajlar
30
Tepkime puanı
10
Puanları
8
uzun bir aradan sonra tekrar merhaba , cihazı beğenerek isteyerek bekleyerek alma sürecim malaasef çok az kullandıktan sonra kabusa döndü . Bilgilendirme olsun diye yazıyorum eğer servis aldığınızdan 6 ay geçmeden anakart değiştiriyorsa bilin ki ayıplı mal olarak tüketici hakem heyetlerinde cihazın bedelini alabiliyorsunuz . Hukuki mücadelimi dün evime gelen tebligat ile kazanmış bulunmaktayım . Cihazın ücretini alıp her ne kadar xiaomi de aklım kalsa ve hala karasız olsam da yeni telefon için araştırma yapacağım . Sorunun halen neden kaynaklandığı migros üzerinden alınan telefonlarda mı yoksa mi 8 kronik sorunu mu olduğu tam anlaşılmasa da umarım bu sorunu yaşayan arkadaşlar bir an önce mutlu sona ulaşırlar . herkese verdiği katkıdan dolayı çok teşekkür ederim
 
Oyla:

PiriReis

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
MevlütCeylan
Cihazım
Xiaomi mi 8
Yaş
36
Konum
Ankara
Katılım
26 Ocak 2019
Konular
0
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
uzun bir aradan sonra tekrar merhaba , cihazı beğenerek isteyerek bekleyerek alma sürecim malaasef çok az kullandıktan sonra kabusa döndü . Bilgilendirme olsun diye yazıyorum eğer servis aldığınızdan 6 ay geçmeden anakart değiştiriyorsa bilin ki ayıplı mal olarak tüketici hakem heyetlerinde cihazın bedelini alabiliyorsunuz . Hukuki mücadelimi dün evime gelen tebligat ile kazanmış bulunmaktayım . Cihazın ücretini alıp her ne kadar xiaomi de aklım kalsa ve hala karasız olsam da yeni telefon için araştırma yapacağım . Sorunun halen neden kaynaklandığı migros üzerinden alınan telefonlarda mı yoksa mi 8 kronik sorunu mu olduğu tam anlaşılmasa da umarım bu sorunu yaşayan arkadaşlar bir an önce mutlu sona ulaşırlar . herkese verdiği katkıdan dolayı çok teşekkür ederim
Hocam tüketici mahkemesinin kararına göre cihaz bedelini almak için servisin illa 6 ay geçmeden anakart değiştirmesi mi lazım. Bu yüzden 1 kez bedel ödeyen servis bir daha ödememek adına ya 6 ayı geçirir ya da başka yollara başvurarak sallar. OLED Saver bi nebze düzeltiyor ama telefonun görüntü kalitesini azaltıyor ve her zaman da etkili değil bazen sorun devam ediyor. Kafasına göre parlaklığı artırıp azaltıyor ve telefondan soğutuyor. Güncelleme ile duzeltilebilecek bişey olduğunu düşünüyorum ama Xiaomi ilgilenmiyor. Bende servise gönderip aynı yolu denemeyi düşünüyorum.
 
Oyla:

bybudeer

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Kıvanç
Cihazım
s4
Yaş
42
Konum
edirne
Katılım
11 Haziran 2017
Konular
1
Mesajlar
30
Tepkime puanı
10
Puanları
8
Hocam tüketici mahkemesinin kararına göre cihaz bedelini almak için servisin illa 6 ay geçmeden anakart değiştirmesi mi lazım. Bu yüzden 1 kez bedel ödeyen servis bir daha ödememek adına ya 6 ayı geçirir ya da başka yollara başvurarak sallar. OLED Saver bi nebze düzeltiyor ama telefonun görüntü kalitesini azaltıyor ve her zaman da etkili değil bazen sorun devam ediyor. Kafasına göre parlaklığı artırıp azaltıyor ve telefondan soğutuyor. Güncelleme ile duzeltilebilecek bişey olduğunu düşünüyorum ama Xiaomi ilgilenmiyor. Bende servise gönderip aynı yolu denemeyi düşünüyorum.
Hocam 2 kere ritzy servise yolladım inanın onlar sorunun nereden kaynaklandığını bildiğini düşünmüyorum . ilkinde yazılım güncellemesi yapıp gönderdiler (komik bir şekilde test bile etmeden ) , ikincisinde anakart dediler değiştirdiler. Sorunun kaynağını dahi bulamadılar sanıyorum ki ekrandan kaynaklanan bir durum yazımsal olabilir mi olsaydı diyorum bu saate kadar bu soruna cevap bulabilirlerdi . tüketici mahkemesi olayına gelince illa anakart değişmesi gerekmiyor aynı sorundan 2 ve 2 den fazla gönderim yapıp sorun çözülmediğinde hakem heyetine başvurup ürünün ayıplı mal olduğunu ve ücret iadesi istediğini belirtirseniz inceleme başlatyorlar . Benim artım anakart değişmesi idi ki devlet bu ürünü ayıplı olarak üretildiği konusunda karar verdi .
 
Oyla:

PiriReis

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
MevlütCeylan
Cihazım
Xiaomi mi 8
Yaş
36
Konum
Ankara
Katılım
26 Ocak 2019
Konular
0
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Hocam 2 kere ritzy servise yolladım inanın onlar sorunun nereden kaynaklandığını bildiğini düşünmüyorum . ilkinde yazılım güncellemesi yapıp gönderdiler (komik bir şekilde test bile etmeden ) , ikincisinde anakart dediler değiştirdiler. Sorunun kaynağını dahi bulamadılar sanıyorum ki ekrandan kaynaklanan bir durum yazımsal olabilir mi olsaydı diyorum bu saate kadar bu soruna cevap bulabilirlerdi . tüketici mahkemesi olayına gelince illa anakart değişmesi gerekmiyor aynı sorundan 2 ve 2 den fazla gönderim yapıp sorun çözülmediğinde hakem heyetine başvurup ürünün ayıplı mal olduğunu ve ücret iadesi istediğini belirtirseniz inceleme başlatyorlar . Benim artım anakart değişmesi idi ki devlet bu ürünü ayıplı olarak üretildiği konusunda karar verdi .
Benim servis de ritzy Hepsiburada'dan almıştım . Soruna çözüm bulabileceklerini düşünmüyorum. OLED Saver bi şekilde bi nebze de olsa bu sorunu çözüyorsa bu programın yaptığı şeyi yapan bir güncelleme ile çözebilirler ama yapmıyorlar. Hem sorunu yaşayanlar neden OLED Saver kullanmak zorunda kalsinlar ki.
 
Oyla:

Utkumutluu

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
Utku
Cihazım
Xiaomi mi 8
Yaş
28
Konum
İstanbul
Katılım
6 Aralık 2018
Konular
11
Mesajlar
131
Tepkime puanı
20
Puanları
18
Program sorunu çözüyor hocam yalnız görüntüyü bir nebze bozuyor filtre kullandığı için iki gün sonra programi kapattım.iki gündür de kapalı kullanıyorum şimdilik sorun yaşamadım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
İki gündür kullanmadığınız halde soru yaşamıyor musunuz?
 
Oyla:
Üst Alt