Haber Xiaomi Mi 5S Toplatılıyor

Xiaomi Mi5S güvensiz ürün kategorisine girmiş, ve toplatılma kararı çıkmış.

Telefonun arka kısmında model numarası yazar, ekran görüntüsünde yazanla uyuşuyorsa ve garanti belgesi üzerinde ithalatçı firma olarak Evo Bilgi Teknolojileri görünüyorsa cihaz sahipleri ücret iadesi alacak.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.



YÖNETİM NOTLARI

Detay Bilgiler, Güncellemeler ve Açıklamalar

Arkadaşlar netleşmeden yazmak istemiyordum ama konu içerisinde çok fazla hatalı bilgi aktarımı oluyor...

Ülkemize Çin’den ithal edilecek tüm cihazların EMC (elektro manyetik uygunluk), RF (radyo frekansı), LVD (düşük voltaj değerleri) ve SAR (özgül soğurma oranı) değerleri test ediliyor ve sadece bu testlerden başarılı olarak geçen telefonların ithalatına izin veriliyor. Testlerden de anlayabileceğiniz gibi aslında cep telefonları sadece bizlere zararlı olarak sunulan SAR değerleri ile değil başka değerleri ile de sağlımıza zararlı olabiliyor. BTK ise zararlı olabilecek bu değerlerde firmaların, distribütörlerin, ithalatçıların ve hatta bağımsız bilim insanlarının sunmuş oldukları verileri tek başına geçerli saymıyor ve kendisi de ayrıca test ediyor. Bu testler -BTK tarafından iletilen bilgiye göre- Ankara Hacettepe’de bulunan ve büyüklük anlamında Avrupa’da birinci, dünyada ise üçüncü sıradaki son derece gelişmiş bir test merkezi tarafından yapılıyor. İthal edildikten sonra da piyasa kontrolleri yapılmaya devam ediyor ve muhtelif zamanlarda çeşitli mağazalardaki ürünler uzmanlar tarafından inceleniyor.

GÜBİS web sitesinde yapılan açıklama ise Evo Bilgi Teknolojileri San. Ve Tic. Ltd. Şti. tarafından ithal edilen Mı 5S (2015711-A7) model cihazın bu testlerden geçemediğini, güvensiz olarak ilan edildiği ve toplatılacağı anlamına geliyor. Bu karar Evo Bilgi Teknolojileri San. Ve Tic. Ltd. Şti. tarafından ithal edilen tüm cihazları değil Mı 5S (2015711-A7) model cihazları kapsamakta.

Karar Evo tarafından ithal edilen tüm Mi5s'ler mi kapsıyor yoksa sadece bir parti mi sakıncalı olarak ilan edilmiş bunun bilgisine maalesef henüz ulaşamadım. Neden bu şekilde düşündüğümü açıklamam gerekirse o dönemde ülkemizde Xiaomi resmi olarak bulunmadığı için ülkemizde satılan cihazlar şu an ithalatçı garantili cihazlarda olduğu gibi resmi kanallar dışında da temin edilebiliyordu. Bu şekilde temin edilen bir parti cihazda donanımsal değişiklik yapılarak güvensiz hale getirilmiş olması son derece olası. Toplama olduğu ortaya çıkan iPhone ve Samsung modellerini hatırladığımda ve aşağıya ekleyeceğim rapor sonuçlarını göz önüne aldığımda toplatma kararı son derece mantıklı bir şekle bürünüyor. Kesin bilgiye ulaştığımda tekrar bilgilendirme yazacağım.

Bu bildirim ve karar sonrası Mi5s kullanıcıları haklı olarak telefonlarını kullanmanın sağlıklarına bir etki etmeyeceği konusunda şüpheye düşüyorlar. Bu konuda irtibata geçtiğim yetkililerden yukarıda bahsetmiş olduğum rapor sonuçlarını talep ettim ve farklı bir ithalatçı tarafından ithal edilen Mı 5S (2015711-A7) modele ait test raporuna ulaştım. Teyit edilebilmesi için tarih, sayı ve numarasını kapatmadan (bazı bilgiler ticari sır niteliği taşıdığı için kapatmak zorunda kaldım) aşağıya ekliyorum. Rapor sonucuna göre farklı ithalatçılardan Mı 5S (2015711-A7) model telefon satın almış arkadaşlarımız cihazlarını güvenle kullanmaya devam edebilirler.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.



İade, değişim gibi ticari konular maalesef ki uzmanlık alanıma girmiyor. Dolayısı ile farklı firmalar nasıl iade alıyor ya da almıyor, THH kararı nasıl olmalı, başvurular nasıl yapılmalı ya da koşullar uygun olmadığı halde iade edilen cihazlar nasıl iade edildi gibi sorularda maalesef ki benim de bilgim sınırlı. Aramızda hukukçu arkadaşlarımız mevcut onlar daha güzel yönlendirecek ve bilgi aktarımı sağlayacaklardır ancak toplatma bildirimini yapan Bilgi Teknolojileri Kurumu bildirimi yayınlanan bildirimin aksine sadece model olarak değil kendi kayıtlarından almış olduğu IMEI numaraları ile gerçekleştirmiş durumda. Dolayısı ile "acaba benim cihazım da toplanacak mı?" sorusuna verilecek cevap sadece satıcı, ithalatçı veya modele bakarak değil birebir IMEI numaraları ile yapılmalı. Bu IMEI numaraları ise sadece ithalatçı firmada ve Bilgi Teknolojileri Kurumu'nda mevcut. Dolayısı ile şu an için yapılacak en doğru davranış Evofone veya BTK tarafından net bir açıklama yapılana kadar beklemek gibi görünüyor.


T.C. Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER)’ ne 13.12.2019 tarihinde yapmış olduğunuz 1902915605 sayılı başvurunuz 24.12.2019 tarihinde BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE İLETİŞİM KURUMU BAŞKANLIĞI (BTK) tarafından cevaplanmıştır:

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz Bilgi Edinme Başvurunuz ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz ile ilgili olarak Kurumumuzun ihtisas birim(ler)inden alınan bilgi “Mobil Telefon cihazları da dahil olmak üzere tüm Telsiz ve Telekomünikasyon Terminal Ekipmanlarının ithalat denetimi ile ilgili işlemler Ürün Güvenliği ve Denetimi Tebliği (2019/8) kapsamında Ticaret Bakanlığı tarafından Dış Ticarette Risk Esaslı Kontrol Sistemi (TAREKS) üzerinden ve risk analizine göre yapılmaktadır. Ticaret Bakanlığı tarafından, tüm ithalatçıların tüm cihazlarına şamil olmamakla birlikte son iki yıldır ithalatı gerçekleştirilecek olan bazı mobil telefon cihazlarından numune cihazlar alınarak Kurumumuz Piyasa Gözetim Laboratuvarı Müdürlüğüne test amacıyla gönderilmekte ve yapılan test sonuçları Kurumumuzca değerlendirilerek test sonuçlarının Bakanlığa bildirilmesini müteakip Bakanlık tarafından ithal izinleri verilmektedir. Ancak, ithalatları gerçekleştirilen cihazların Piyasa Gözetimi ve Denetimi (PGD) süreçleri kural olarak, 4703 sayılı Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun, Telsiz ve Telekomünikasyon Terminal Ekipmanları Yönetmeliği, Telsiz ve Telekomünikasyon Terminal Ekipmanlarının Piyasa Gözetimi ve Denetimine Dair Yönetmelik ve ilgili mevzuat çerçevesinde Kurumumuzca yürütülmektedir. PGD faaliyetleri çerçevesinde söz konusu cihazlara gerek idari denetim bağlamında teknik dosya incelemesi gibi ve gerekse rassal olarak numune alınması neticesinde Kurumumuz Piyasa Gözetim Laboratuvarı Müdürlüğü'nde EMC, RF, LVD ve SAR testlerine tabi tutulması işlemleri uygulanmaktadır. Numune cihazlara uygulanan testler sonucunda düzenlenen test raporları doğrultusunda incelemeler yapılmakta ve temel gerekler açısından uygun olmayan ve risk seviyeleri de kabul edilebilir ölçüler içerisinde bulunmayan cihazlar “güvensiz” olarak kabul edilmektedir. Bunun sonucunda ise ilgili firmalara 4703 sayılı Kanun uyarınca idari para cezası, cihazların piyasaya arzlarının yasaklanması, piyasaya arz edilmiş cihazların toplatılması gibi idari yaptırım ve tedbirler uygulanmaktadır. Güvensiz bulunan cihazların sorumlu firmaları ve güvensizliğe neden olan gerekçeleri güvensiz ürünlerin yayınlandığı Güvensiz Ürün Bilgi Sistemi’nde ( ) duyurulmaktadır.
Söz konusu ürünlerin güvensizlik teşkil ettiğine dair bilgi, ürün görselleri ile birlikte Kurumumuz internet sayfasında tüketicilerin bilgisine sunulmaktadır. Kurumumuzca yapılan güvensizlik tespitleri sadece bahsi geçen ilanda sözü edilen marka/model cihazlara yönelik firma tarafından piyasaya arz edilen tarihteki o zamanki parti ürünler için geçerli olup, değişik tarihlerde piyasaya arz ettiği parti ürünleri kapsamadığı gibi; ilanda sorumlu adı geçen firma dışında başka firmalar tarafından getirilen aynı marka ve model ürünleri de kapsamamaktadır.
Tüketicilerin bu ürünleri iade etmek veya değiştirmek istemesi halinde ilgili firma ile irtibata geçerek işlemlerini yürütmesi gerekmekte olup, gübis.gov.tr’de bu durum “Güvensiz ürüne ilişkin haklarınız” başlığı altında şu şekilde açıklanmaktadır; “Güvensiz olarak ilan edilen ürünlerden birini almış iseniz üretici/ithalatçı firmaya başvurarak haklarınızı (değişim, para iadesi gibi) kullanabilirsiniz. Talebinizin kabul görmemesi halinde ise genel hukuk yollarına başvurabilirsiniz.”
Tüketicilerin genel anlamda PGD sistemi, güvensiz ürün ve sorumlu firma kavramlarına ilişkin bilgi edinmek istemesi halinde GÜBİS’te “Genel bilgiler” başlığından da ( ) yararlanabileceği değerlendirilmektedir.” şeklindedir.
Bilgilerinizi rica ederiz.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz Bilgi Edinme Başvurunuz ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz ile ilgili olarak Kurumumuzun ihtisas birim(ler)inden alınan bilgi “Telsiz ve telekomünikasyon terminal ekipmanlarının Piyasa Gözetimi ve Denetimi (PGD), 4703 sayılı Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun, Telsiz ve Telekomünikasyon Terminal Ekipmanları Yönetmeliği, Telsiz ve Telekomünikasyon Terminal Ekipmanlarının Piyasa Gözetimi ve Denetimine Dair Yönetmelik ve ilgili mevzuat çerçevesinde Kurumumuzca yürütülmektedir. PGD faaliyetleri çerçevesinde söz konusu cihazlardan numune alınarak, Kurumumuz Piyasa Gözetim Laboratuvarı Müdürlüğü'nde testlere tabi tutulmaktadır. Numune cihazlara uygulanan testler sonucunda düzenlenen test raporları doğrultusunda incelemeler yapılmakta ve temel gerekler açısından uygun olmayan ve risk seviyeleri de kabul edilebilir ölçüler içerisinde bulunmayan cihazlar “güvensiz” olarak kabul edilmektedir. Bunun sonucunda ise ilgili firmalara 4703 sayılı Kanun uyarınca idari para cezası, cihazların piyasaya arzlarının yasaklanması, piyasaya arz edilmiş cihazların toplatılması gibi idari yaptırım ve tedbirler uygulanmaktadır. Güvensiz bulunan cihazların sorumlu firmaları ve güvensizliğe neden olan gerekçeleri güvensiz ürünlerin yayınlandığı Güvensiz Ürün Bilgi Sistemi’nde ( ) duyurulmaktadır.
Ayrıca söz konusu ürünlerin güvensizlik teşkil ettiğine dair bilgi, ürün görselleri ile birlikte Kurumumuz internet sayfasında da tüketicilerin bilgisine sunulmaktadır. Kurumumuzca yapılan güvensizlik tespitleri sadece bahsi geçen ilanda sözü edilen marka/model cihazlara yönelik olup, aynı firmanın diğer ürünlerini kapsamadığı gibi; ilanda sorumlu firma olarak bildirilen firma dışındaki firmalara ait ürünleri de kapsamamaktadır. Tüketicilerin bu ürünleri iade etmek veya değiştirmek istemesi halinde ilgili firma ile irtibata geçerek işlemlerini yürütmesi gerekmekte olup, gübis.gov.tr’de bu durum “Güvensiz ürüne ilişkin haklarınız” başlığı altında şu şekilde açıklanmaktadır; “Güvensiz olarak ilan edilen ürünlerden birini almış iseniz üretici/ithalatçı firmaya başvurarak haklarınızı (değişim, para iadesi gibi) kullanabilirsiniz. Talebinizin kabul görmemesi halinde ise genel hukuk yollarına başvurabilirsiniz.”
Son olarak, tüketicilerin genel anlamda PGD sistemi, güvensiz ürün ve sorumlu firma kavramlarına ilişkin bilgi edinmek istemesi halinde GÜBİS’te “Genel bilgiler” başlığından da ( ) yararlanabileceği değerlendirilmektedir.”

Orijinal Mesaj : Haber - Xiaomi Mi 5S Toplatılıyor

1. Hepsiburada - Tüm satıcılar 20.12.2019 Sonrası sadece Evo tarafından ithal edilen ve satıcısı Hepsiburada olan cihazları kabul etmektedir.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Bir diğer örnek : Haber - Xiaomi Mi 5S Toplatılıyor

İlgili mesaj : Haber - Xiaomi Mi 5S Toplatılıyor Haber - Xiaomi Mi 5S Toplatılıyor

HB İade Tamamlananlara Örnek :
Haber - Xiaomi Mi 5S Toplatılıyor

1. Migros (Bir adet iade edilen cihaz mevcut)
2. Gittigidiyor - Tüm satıcılar
3. N11 - Tüm Satıcılar
4. Teknosa - Tüm Satıcılar

‘’Sayın Kullanıcımız, BTK ile gerçekleştirilen ilk görüşmeler neticesinde Mi5s ürünümüzle ilgili herhangi bir teknik problem bulunmadığı, bunun yerine diğer uluslararası uygunluk mevzuatından kaynaklanan ürün teknik işaretlemelerine yönelik olumsuzluğun bulunduğu anlaşılmaktadır. Mi5s teknik incelemesine dair detaylı teknik rapor BTK'dan talep edilmiş olmakla, en kısa sürede, süreçle ilgili yol haritası sizinle paylaşılacaktır. ‘’
Veli ERTAŞ
Hukuk Departmanı

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.



Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.




SONUÇ

Başlatılan hukuki süreçler sonucunda hemen hemen tüm yetkili merciler sadece Evofone tarafından ithal edilmiş olan Mi5s'lerin toplanacağı kararını vermişlerdir. Eğer cihazınız Evofone tarafından ithal edilmiş ise (garanti belgesi üzerinde yer alan ithalatçı firma adında Evofone yazıyor ise) cihazınızı satın almış olduğunuz yere konu içerisinde yer alan başvuru örneklerinden de yararlanarak iade edebilir ve fatura bedelini geri alabilirsiniz. Ancak telefonunuzun ithalatçısı farklı bir firma ise başvurunuz çok büyük ihtimalle reddedilecektir.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

adembekci

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Adem Bekci
Cihazım
MI 5S
Konum
Gaziantep
Katılım
31 Ocak 2017
Konular
0
Mesajlar
5
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Merhaba herkese;
Benim cihazım, hepsiburada.com üzerinden webdenal satıcısından alınma EVO BT garantili Mi 5s idi ve BTK kararındaki seri no bilgileri ile de uyuşuyor idi. Hepsiburada ile iletişimim sonrası cihaz iade alındı ve parası da geri ödendi.
Çok ilginçtir ki; bugün bu konu le alakalı olarak hepsiburada.com tarafından arandım. Gönderdiğim cihazın BTK kararına uymayan bir cihaz olduğu bilgisi kendilerine iletilmiş (muhtemelen webdenal veya evo bt böyle söylemiş olabilir), bana bunu sordular. Ben de zaten benim cihazın BTK kararındaki bahsi geçen cihazlardan olduğunu, farklı bir cihaz iletmediğimi, bilgi verenlerin yanlış veya hatalı bilgi vermiş olabileceğini kendilerine söyledim. Bu şekildeki beyanımı kayda geçirdi ve ileteceğini söyledi, kapattı.

Ben cihazımdan emin olduğum için sorun yok, ancak iade sürecini işleten arkadaşlar açısından da bu olayı takdirlerinize bırakıyorum, herkes kendi durumunu değerlendirir düşünür artık...
 

kartalizmaem

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
CEMAL EMRE
Cihazım
Mİ 5S
Yaş
35
Konum
İSTANBUL
Katılım
13 Ocak 2020
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
1
Puanları
3
merhaba seri no model hepsi benim telefonumla aynı.migroselektronik.com sitesinden alıp iade edebilen oldu mu ? Konuyu okudum ama migrostanelektronik.com dan aldım diyen görmedim mağazadan alanlar görebildim.
 

smbg

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
buğrahan
Cihazım
mi 5s
Yaş
59
Konum
maraş
Katılım
14 Ocak 2020
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
THH ye başvurup da sonuç alan arkadaşlar var mı ?
 

hasanusluoğlu

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan
Cihazım
Mi9 Lite / Mi5s
Yaş
45
Konum
KAYSERİ
Katılım
4 Ocak 2017
Konular
31
Mesajlar
916
Çözümler
1
Tepkime puanı
499
Puanları
78
23 Aralık thh başvuru tarihi
Bugün karşı firmanın savunması thh gelmiş (detay yok sadece savunması geldi yazıyor)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Merhaba herkese;
Benim cihazım, hepsiburada.com üzerinden webdenal satıcısından alınma EVO BT garantili Mi 5s idi ve BTK kararındaki seri no bilgileri ile de uyuşuyor idi. Hepsiburada ile iletişimim sonrası cihaz iade alındı ve parası da geri ödendi.
Çok ilginçtir ki; bugün bu konu le alakalı olarak hepsiburada.com tarafından arandım. Gönderdiğim cihazın BTK kararına uymayan bir cihaz olduğu bilgisi kendilerine iletilmiş (muhtemelen webdenal veya evo bt böyle söylemiş olabilir), bana bunu sordular. Ben de zaten benim cihazın BTK kararındaki bahsi geçen cihazlardan olduğunu, farklı bir cihaz iletmediğimi, bilgi verenlerin yanlış veya hatalı bilgi vermiş olabileceğini kendilerine söyledim. Bu şekildeki beyanımı kayda geçirdi ve ileteceğini söyledi, kapattı.

Ben cihazımdan emin olduğum için sorun yok, ancak iade sürecini işleten arkadaşlar açısından da bu olayı takdirlerinize bırakıyorum, herkes kendi durumunu değerlendirir düşünür artık...
Tlf.alıyor ücret iadesi yapıyor sonra sizin cihaz o kritere girmiyor diyor Hepsiburada da kafayı yedi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Merhaba herkese;
Benim cihazım, hepsiburada.com üzerinden webdenal satıcısından alınma EVO BT garantili Mi 5s idi ve BTK kararındaki seri no bilgileri ile de uyuşuyor idi. Hepsiburada ile iletişimim sonrası cihaz iade alındı ve parası da geri ödendi.
Çok ilginçtir ki; bugün bu konu le alakalı olarak hepsiburada.com tarafından arandım. Gönderdiğim cihazın BTK kararına uymayan bir cihaz olduğu bilgisi kendilerine iletilmiş (muhtemelen webdenal veya evo bt böyle söylemiş olabilir), bana bunu sordular. Ben de zaten benim cihazın BTK kararındaki bahsi geçen cihazlardan olduğunu, farklı bir cihaz iletmediğimi, bilgi verenlerin yanlış veya hatalı bilgi vermiş olabileceğini kendilerine söyledim. Bu şekildeki beyanımı kayda geçirdi ve ileteceğini söyledi, kapattı.

Ben cihazımdan emin olduğum için sorun yok, ancak iade sürecini işleten arkadaşlar açısından da bu olayı takdirlerinize bırakıyorum, herkes kendi durumunu değerlendirir düşünür artık...
Ne kadar az kişiye ücret iadesi yaparsak o kadar kardır diyor anlaşılan HB
 
Son düzenleme:

Gölge®

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Öztürk
Cihazım
Mi5s
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
16 Eylül 2017
Konular
1
Mesajlar
9
Tepkime puanı
3
Puanları
3
22 Aralık'ta Hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım hepsiburada satıcısı Dan aldigim Delta garantili Mayıs 2017'de aldığım telefonu iade etmek istediğimi söyledim kod göndereceklerini ilettiler zor oldu ama Dün cevap geldi Kısacası almıyoruz dediler Hepsiburada Ayşenur Hanım'a yazdım o da kod gönderdi şimdi ben bu telefonu göndermelimiyim göndermelimiyim siz olsaydınız ne yapardınız arkadaşlar delta garantili olup iade alan arkadaşlar emsal olarak alışveriş numarasını bana yollarsa mutlu olurum
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2020-01-15-13-55-24-231_com.pozitron.hepsiburada.png
    Screenshot_2020-01-15-13-55-24-231_com.pozitron.hepsiburada.png
    190,7 KB · Görüntüleme: 35

yusufaky

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
yusuf akyol
Cihazım
mi 5s
Yaş
53
Konum
yozgat-yerköy
Katılım
14 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
55
Tepkime puanı
24
Puanları
8
22 Aralık'ta Hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım hepsiburada satıcısı Dan aldigim Delta garantili Mayıs 2017'de aldığım telefonu iade etmek istediğimi söyledim kod göndereceklerini ilettiler zor oldu ama Dün cevap geldi Kısacası almıyoruz dediler Hepsiburada Ayşenur Hanım'a yazdım o da kod gönderdi şimdi ben bu telefonu göndermelimiyim göndermelimiyim siz olsaydınız ne yapardınız arkadaşlar delta garantili olup iade alan arkadaşlar emsal olarak alışveriş numarasını bana yollarsa mutlu olurum
ayşenur hanıma cihazınızın durumunu anlatın,gönderin derse gönderin..yukardaki sayfalarda delta garantili cihazlarını iade edenler var onlarla irtibata geçin..eğer cihazınız evo ithalatçı değilse zorluk çıkarıyorlar..en son thh'ye başvurun..
 

ezgi07

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
EZGİ
Cihazım
mi note 10
Meslek
İNŞAAT MÜHENDİSİ
Konum
antalya
Katılım
2 Kasım 2019
Konular
0
Mesajlar
138
Tepkime puanı
84
Puanları
28
22 Aralık'ta Hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım hepsiburada satıcısı Dan aldigim Delta garantili Mayıs 2017'de aldığım telefonu iade etmek istediğimi söyledim kod göndereceklerini ilettiler zor oldu ama Dün cevap geldi Kısacası almıyoruz dediler Hepsiburada Ayşenur Hanım'a yazdım o da kod gönderdi şimdi ben bu telefonu göndermelimiyim göndermelimiyim siz olsaydınız ne yapardınız arkadaşlar delta garantili olup iade alan arkadaşlar emsal olarak alışveriş numarasını bana yollarsa mutlu olurum

Süreci başından beri takip ediyorum. Delta olup hb'ye iade edenlerden sipariş numaralarını topladım. Aynen sizin gibi reddedilmiştim, hbayşenur'un verdiği kod ile telefonumu yolladım ve 3 gün önce teslim alındı. Reddederlerse diğer delta olan iade ettiklerini de göstererek çifte standarttan haklarında şikayetçi olacağım. Şimdilik sadece beklemedeyim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ayşenur hanıma cihazınızın durumunu anlatın,gönderin derse gönderin..yukardaki sayfalarda delta garantili cihazlarını iade edenler var onlarla irtibata geçin..eğer cihazınız evo ithalatçı değilse zorluk çıkarıyorlar..en son thh'ye başvurun..

ayşenur hanım bir robot ve sadece sipariş numarası soruyor, numarayı verdiğinizde 3 saat sonra falan size bir kargo kodu yolluyor o kadar. Durumu falan anlattırmıyor yani, sipariş kodu ile görebiliyor zaten cihazın delta mı evo mu olduğunu. Bende delta olduğunu görmesine rağmen kod verdi ve yolladım.
 

mustafa03

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Mustafa
Cihazım
Mi 5S
Yaş
39
Konum
Konya
Katılım
26 Kasım 2019
Konular
0
Mesajlar
82
Tepkime puanı
24
Puanları
8
merhaba seri no model hepsi benim telefonumla aynı.migroselektronik.com sitesinden alıp iade edebilen oldu mu ? Konuyu okudum ama migrostanelektronik.com dan aldım diyen görmedim mağazadan alanlar görebildim.
bende o siteden aldım ve suan thh karar için bekliyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

23 Aralık thh başvuru tarihi
Bugün karşı firmanın savunması thh gelmiş (detay yok sadece savunması geldi yazıyor)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Tlf.alıyor ücret iadesi yapıyor sonra sizin cihaz o kritere girmiyor diyor Hepsiburada da kafayı yedi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Ne kadar az kişiye ücret iadesi yaparsak o kadar kardır diyor anlaşılan HB
bağlı bulunduğunuz thh ile telefon ile irtibat kurup öğrenebilirsiniz sonucu
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bende o siteden aldım ve suan thh karar için bekliyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


bağlı bulunduğunuz thh ile telefon ile irtibat kurup öğrenebilirsiniz sonucu
6 aralıkta savunması istenmişti halen bekliyor, ilginç hemen savunması gelmiş sizinkinin
 

Murat Burç

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Murat Burç
Cihazım
OnePlus 5T
Yaş
24
Konum
Kütahya Merkez
Katılım
22 Haziran 2017
Konular
0
Mesajlar
43
Tepkime puanı
20
Puanları
8
22 Aralık'ta Hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım hepsiburada satıcısı Dan aldigim Delta garantili Mayıs 2017'de aldığım telefonu iade etmek istediğimi söyledim kod göndereceklerini ilettiler zor oldu ama Dün cevap geldi Kısacası almıyoruz dediler Hepsiburada Ayşenur Hanım'a yazdım o da kod gönderdi şimdi ben bu telefonu göndermelimiyim göndermelimiyim siz olsaydınız ne yapardınız arkadaşlar delta garantili olup iade alan arkadaşlar emsal olarak alışveriş numarasını bana yollarsa mutlu olurum
Daha önce delta olanlardan aldılar. Bizimkileri de alacaklar. Ürünlerin kodu aynı. Hepsi Mİ5S. İthalatçının ne olduğu önemsiz. Ben delta olduğu halde önce müşteri hizmetlerinden sonra hbayşenurdan kod aldım(hb ayşenur geç kod verdii için) HB ayşenur kodu ile gönderdim ve bekliyorum. Alacakalr başka çareleri yok.

Süreci başından beri takip ediyorum. Delta olup hb'ye iade edenlerden sipariş numaralarını topladım. Aynen sizin gibi reddedilmiştim, hbayşenur'un verdiği kod ile telefonumu yolladım ve 3 gün önce teslim alındı. Reddederlerse diğer delta olan iade ettiklerini de göstererek çifte standarttan haklarında şikayetçi olacağım. Şimdilik sadece beklemedeyim.
Ben de sizinle aynı durumdayım. Sonucunuzu bekliyorum.
 

ezgi07

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
EZGİ
Cihazım
mi note 10
Meslek
İNŞAAT MÜHENDİSİ
Konum
antalya
Katılım
2 Kasım 2019
Konular
0
Mesajlar
138
Tepkime puanı
84
Puanları
28
Daha önce delta olanlardan aldılar. Bizimkileri de alacaklar. Ürünlerin kodu aynı. Hepsi Mİ5S. İthalatçının ne olduğu önemsiz. Ben delta olduğu halde önce müşteri hizmetlerinden sonra hbayşenurdan kod aldım(hb ayşenur geç kod verdii için) HB ayşenur kodu ile gönderdim ve bekliyorum. Alacakalr başka çareleri yok.


Ben de sizinle aynı durumdayım. Sonucunuzu bekliyorum.

Sürekli iletişimde olalım, gerekirse ben yasal bir dilekçe hazırlarım çifte standart yaptıklarına dair, o dilekçe ile şikayette bulunuruz almamaları halinde.
 
Üst Alt