- Adım
- Mesut
- Cihazım
- Mi 6
- Yaş
- 39
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 12 Mayıs 2019
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 7
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 3
Ankara'da güvenilir yurtdışı satıcısı bilen varsa haber edebilir mi arkadaşlar?
Sıfır tabii ama neden zor ki?Sıfır mi ikinci el mi. Sıfır bulmak zor
Yetkili servis de bunu hata olarak görmüyor zaten o yüzden sorun yokkimi cihazda görüşme yaparken yankı sorunu oluyormuş, alıp da böyle çıkarsa yd olması nedeniyle geri de veremeyiz. o yüzden güvenilir adam lazım.
Adınıza üzüldüm, diğer romları denediniz mi? Ben daha cihazı almadım bu sorunla karşılaşan çok diye.Merhaba
Cihazı 4 aylık bir süreçte kullandım. Xiaomi türkiye garantili satın aldım. Cihazdaki devam eden sorun kronik ses yankısı. Xiaomi teknik ekiple uzun süre denemler yaptık. 2 kez cihaz sıfırı ile değişti. Ama sorun çözümlenmedi. Ve yetkili servis android 13 miui 14 yüklerken cihazın anakartını kullanılmaz hale getirdi. Sonra 2 kez cihaz değişti diye ücret iadesini de onaylamadı. Ve ben cihazı hiçbir şekilde kullanamadım. Müşteri ararken sürekli yankı yapıyor ve müşteriler sesimizimi kaydediyorsunuz diyor. Uani cihaz tekniği kullanılması gereken telefon görüşmesini sağlıklı yerine getiremiyor. Bu ağır kusurdur. Ama Xiaomi Türkiye ekibi bunun farkında değil. Yazılımsal olarak bir çok eksiği var. Turkcel operatörü cihazı tanımlayamadı. 1 bucuk ay onunla uğraştım. Cihazda 3 g, 4.5 g ve 5g bile tanımsızdı cihaz olarak. Ve bir ay sonra tanımladık dediler ama hale sms geldiğinde model ismi değil XİAOMİ marka cihaz şeklinde sms gelmekte. Sonuç itibari ile başarısız ve kötü bir deneyim yaşadım. Sizlere yardımcı olması adına paylaşıyorum. Eğer sizlere rahatsızlık verdiysem affola.
SERVİS AVRUPA EEA ROM YÜKLEDİ. ANDROİD 13 SERVİS GÜNCELLERKEN ANAKARTI YAKTI. ANDROİD 13 DENEYİMLEDİM SONUÇ AYNI.Adınıza üzüldüm, diğer romları denediniz mi? Ben daha cihazı almadım bu sorunla karşılaşan çok diye.