- Adım
- emrah
- Cihazım
- xiaomi mi 6
- Yaş
- 38
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 30 Aralık 2017
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 32
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 8
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #21
Anlayamıyorum. Xiaomi nin resmi servisi Türkiye sınırları içerisinde yok. Sizin aldığınız cihaz ithalatçı garantisi. Kvk delta evo ne olursa olsun xiaomi ile bir bağı yok resmi servisi değil. Mi hesaplarına erişimleri yok. Buraya kadar bir hem fikir olalım.
Cihazı kilitleyen, kilitli duruma düşüren sizsiniz. Yardım almanız gereken yer xiaomi support tur. Siz kendi hatanız olmasına rağmen tüketici hakem heyetine gideceğinizi söylüyorsunuz. Peki para iadesi aldınız diyelim sizin kilitlediğiniz o cihazı bir başkasına satamayacak o firma. Sizin içiniz rahat edecek mi? Kendi hatanız ile firmayı zarara sokacaksınız bunu düşünüyor musunuz? Xiaomi support a yazın durumu açıklayın. Eğer içiniz rahat edecekse tüketici hakem heyetine gidin. Sizi kınıyorum. O servisin yerinde olsam cihazınızı direkt olarak garanti dışı bırakırdım. Ne de olsa kullanıcı hatası.
Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Burada içimi rahat ettirmeyecek bir durum yok. Bir ürünü resmi kanaldan ülkeye getiriyorlarsa tam destek vermeliler. Kullanıcı hata yapabilir. Cihaza fiziksel bir hasar vermedim. Servis yapması gereken işi yapmıyor. Servis üreticiye kendi kanalından ulaşıp mi hesaplarına erişim yetkisi almalıdır. En azından cihazın bilgilerini alıp iletişime geçmelidir. Bu durum nedir biliyor musunuz başından savmak. Ülkemiz de işler böyle yürüyor. Farklılık olsun diye bu markaya bulaştım pişman ettiler. İnsanları bazen çok iyi anlıyorum iphone alıp 3 katı fazla para öderken en azından bir muhatabları oluyor.