Web'den silinen mi hesabı telefondan silmeyi unuttum.

sahipemrah

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
emrah
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
38
Konum
istanbul
Katılım
30 Aralık 2017
Konular
1
Mesajlar
32
Tepkime puanı
3
Puanları
8
Anlayamıyorum. Xiaomi nin resmi servisi Türkiye sınırları içerisinde yok. Sizin aldığınız cihaz ithalatçı garantisi. Kvk delta evo ne olursa olsun xiaomi ile bir bağı yok resmi servisi değil. Mi hesaplarına erişimleri yok. Buraya kadar bir hem fikir olalım.

Cihazı kilitleyen, kilitli duruma düşüren sizsiniz. Yardım almanız gereken yer xiaomi support tur. Siz kendi hatanız olmasına rağmen tüketici hakem heyetine gideceğinizi söylüyorsunuz. Peki para iadesi aldınız diyelim sizin kilitlediğiniz o cihazı bir başkasına satamayacak o firma. Sizin içiniz rahat edecek mi? Kendi hatanız ile firmayı zarara sokacaksınız bunu düşünüyor musunuz? Xiaomi support a yazın durumu açıklayın. Eğer içiniz rahat edecekse tüketici hakem heyetine gidin. Sizi kınıyorum. O servisin yerinde olsam cihazınızı direkt olarak garanti dışı bırakırdım. Ne de olsa kullanıcı hatası.

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Burada içimi rahat ettirmeyecek bir durum yok. Bir ürünü resmi kanaldan ülkeye getiriyorlarsa tam destek vermeliler. Kullanıcı hata yapabilir. Cihaza fiziksel bir hasar vermedim. Servis yapması gereken işi yapmıyor. Servis üreticiye kendi kanalından ulaşıp mi hesaplarına erişim yetkisi almalıdır. En azından cihazın bilgilerini alıp iletişime geçmelidir. Bu durum nedir biliyor musunuz başından savmak. Ülkemiz de işler böyle yürüyor. Farklılık olsun diye bu markaya bulaştım pişman ettiler. İnsanları bazen çok iyi anlıyorum iphone alıp 3 katı fazla para öderken en azından bir muhatabları oluyor.
 

Zenex

Zirveye Doğru
Onursal Yönetici
Teknisyen
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Baki
Cihazım
OnePlus 7T Pro
Meslek
Öğrenci
Konum
Trabzon
Katılım
15 Ocak 2016
Konular
62
Mesajlar
8.889
Çözümler
9
Tepkime puanı
8.540
Puanları
338
Burada içimi rahat ettirmeyecek bir durum yok. Bir ürünü resmi kanaldan ülkeye getiriyorlarsa tam destek vermeliler. Kullanıcı hata yapabilir. Cihaza fiziksel bir hasar vermedim. Servis yapması gereken işi yapmıyor. Servis üreticiye kendi kanalından ulaşıp mi hesaplarına erişim yetkisi almalıdır. En azından cihazın bilgilerini alıp iletişime geçmelidir. Bu durum nedir biliyor musunuz başından savmak. Ülkemiz de işler böyle yürüyor. Farklılık olsun diye bu markaya bulaştım pişman ettiler. İnsanları bazen çok iyi anlıyorum iphone alıp 3 katı fazla para öderken en azından bir muhatabları oluyor.

Anlamamak bu kadar mı zor? Anlamamak için uğraş veriyorsunuz. Bakın size ne diyorum. Mi heaaplarına erişim yetkisi vermez xiaomi. Bütün kullanıcıların rehberleri videoları resimleri... Aklınızı kullanın sizce kendi servisi olmayan bir servise bu yetkiyi verir mi? Biz resmi foruma bile bir mi heaabı şifresi vermediler sizce resmi olmayan bir servise verirler mi? Resmi fan siteleri olmamıza rağmen bizim isteğimizi geri çeviren xiaomi resmi olmayan bir servise bu yetkiyi verir bir düşünün. Herşey fiziksel hasar mı? Cihazı kullanılamaz hale getirdiniz fiziksel hatadan bahsediyorsunuz. Kullanıcı hata yaparsa kullanıcı hatası durumda ücretini verir yaptırır. Bunlar distribütör değil, ithalatçı. Bunları da araştırın. Hem haksızsınız hem de bildiğiniz birkaç kelime ile burada haklı olduğunuzu söylüyorsunuz. Söylediklerinize kendiniz bile inanmıyorsunuz. Yaptığınız iş cihazın yazılımımı çökertik fiziksel hasar yok demek ile aynı.

Size son kez söylüyorum. Sizin muhattabınız xiaomi support tur. Onlar ile konuşup durumu anlatmanız durumunda daha önce forumda da örnekleri olduğu gibi size yardım edeceklerdir. Yok ben sizi dinlemiyorum diyorsanız yolunuz açık olsun kendi yalanınıza inanın yolunuza devam edin. Kullanıcı hata yaparsa yaptığı hatanın ücretini de öder bunu da unutmayın.

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

XWORK

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
XWorK
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Öğrenci
Konum
Malatya
Katılım
15 Eylül 2017
Konular
15
Mesajlar
748
Tepkime puanı
403
Puanları
78
Öncelikle geçmiş olsun gerçekten sinir bozucu ve üzücü bir durum yaşanmış. Zenex hocam da gerekeni yazmış. Xiaomi support ile iletişim en mutlak çözüm dediği gibi. Üzüldüm

MI 5s Multirom Beta 7.12.28
 

Asaf04

Yârdan Uzak Aleme Daldık...
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Asaf
Cihazım
Redmi Note 6 Pr
Meslek
Öğrenci
Konum
Bursa
Katılım
3 Haziran 2017
Konular
36
Mesajlar
1.082
Tepkime puanı
366
Puanları
98
Burada içimi rahat ettirmeyecek bir durum yok. Bir ürünü resmi kanaldan ülkeye getiriyorlarsa tam destek vermeliler. Kullanıcı hata yapabilir. Cihaza fiziksel bir hasar vermedim. Servis yapması gereken işi yapmıyor. Servis üreticiye kendi kanalından ulaşıp mi hesaplarına erişim yetkisi almalıdır. En azından cihazın bilgilerini alıp iletişime geçmelidir. Bu durum nedir biliyor musunuz başından savmak. Ülkemiz de işler böyle yürüyor. Farklılık olsun diye bu markaya bulaştım pişman ettiler. İnsanları bazen çok iyi anlıyorum iphone alıp 3 katı fazla para öderken en azından bir muhatabları oluyor.

Hocam üst tarafta da yazmış zaten ithalat garantili diğer Samsung LG Huawei gibi cihazlar da sadece Xiaomi değil (ithalat olarak satılan ürünleri kast ediyorum) sadece yedek parça garantisi verirler

İyi bir İngilizce bilen biri ile Xiaomi ye mail atarsanız kısa zamanda (72 saat sürebilir) dönüş yaparlar basit bir işlem sonuçta serverda cihazınızın reset işlemi yapılacak
 

damn2u

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sercan
Cihazım
R.Note 5 Pro
Konum
Muğla
Katılım
16 Aralık 2016
Konular
7
Mesajlar
221
Tepkime puanı
135
Puanları
58
Sanırım Xiaomi dışında Meizu içinde hesap zorunluluğu söz konusu, genelleme yapacak olursak Çin temelli telefon üreticilerinde Google dışında benim cihazımı kullanacaksan benim markam altında üyelik oluşturup cihazı kullanabilirsin gibi bir durum söz konusu sanırım. Bu tarz Çin firmaları da ülkemizde kendileri satış yapmaya başlayana kadar Türkiye sınırları içerisinde bu tarz "hesap" konulu durumlara çözüm bulmanız mümkün değil. Xiaomi firmasına ulaşın size çözüm bulurlar. Çok zor olacağını sanmıyorum. Mesela cihazı aldığınız sipariş ekranının görüntüsü, cihazınızın *#06# komutuyla gösterilen IMEI numarası, kutu üzerinde ki IMEI numarası, cihazınızın faturası, kimlik fotoğrafınız vb. cihazın sahibi olduğunuzu ispat edecek belgeler ve detaylı açıklamalarınızla sorunu çözebileceğinize inanıyorum.
 

bayon

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi MİX/ Mi4
Meslek
Kabin Memuru
Konum
İstanbul
Katılım
22 Şubat 2016
Konular
31
Mesajlar
1.460
Çözümler
1
Tepkime puanı
701
Puanları
128
Forum da bu problemi yaşayan bir kişiyi daha hatırlıyorum oda mail atarak çözmüştü sorunu. Siz bu duruma yoğunlaşın bence rom atarak falan uğraşmayın şuan olduğundan daha farklı bir problem açabilirsiniz başınıza.
 

sahipemrah

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
emrah
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
38
Konum
istanbul
Katılım
30 Aralık 2017
Konular
1
Mesajlar
32
Tepkime puanı
3
Puanları
8
Forum da bu problemi yaşayan bir kişiyi daha hatırlıyorum oda mail atarak çözmüştü sorunu. Siz bu duruma yoğunlaşın bence rom atarak falan uğraşmayın şuan olduğundan daha farklı bir problem açabilirsiniz başınıza.
Sanırım Xiaomi dışında Meizu içinde hesap zorunluluğu söz konusu, genelleme yapacak olursak Çin temelli telefon üreticilerinde Google dışında benim cihazımı kullanacaksan benim markam altında üyelik oluşturup cihazı kullanabilirsin gibi bir durum söz konusu sanırım. Bu tarz Çin firmaları da ülkemizde kendileri satış yapmaya başlayana kadar Türkiye sınırları içerisinde bu tarz "hesap" konulu durumlara çözüm bulmanız mümkün değil. Xiaomi firmasına ulaşın size çözüm bulurlar. Çok zor olacağını sanmıyorum. Mesela cihazı aldığınız sipariş ekranının görüntüsü, cihazınızın *#06# komutuyla gösterilen IMEI numarası, kutu üzerinde ki IMEI numarası, cihazınızın faturası, kimlik fotoğrafınız vb. cihazın sahibi olduğunuzu ispat edecek belgeler ve detaylı açıklamalarınızla sorunu çözebileceğinize inanıyorum.

Forum da bu problemi yaşayan bir kişiyi daha hatırlıyorum oda mail atarak çözmüştü sorunu. Siz bu duruma yoğunlaşın bence rom atarak falan uğraşmayın şuan olduğundan daha farklı bir problem açabilirsiniz başınıza.

Arkadaşlar ilginiz için teşekkür ederim. Tekrar tekrar mail atacağım xiaomi servise. Bunun dışında sormak istediğim bir şey var. Cihaz da boot loader kilidi var. Deep flash kablo kullanıp mi 6 ya rom atarak sorunu çözebilir miyim? illa cihazın açılması mı lazım edl moduna geçmesi için. Teşekkürler.
 

XWORK

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
XWorK
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Öğrenci
Konum
Malatya
Katılım
15 Eylül 2017
Konular
15
Mesajlar
748
Tepkime puanı
403
Puanları
78
Arkadaşlar ilginiz için teşekkür ederim. Tekrar tekrar mail atacağım xiaomi servise. Bunun dışında sormak istediğim bir şey var. Cihaz da boot loader kilidi var. Deep flash kablo kullanıp mi 6 ya rom atarak sorunu çözebilir miyim? illa cihazın açılması mı lazım edl moduna geçmesi için. Teşekkürler.
@zenex hocam

MI 5s Multirom Beta 7.12.28
 

Asaf04

Yârdan Uzak Aleme Daldık...
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Asaf
Cihazım
Redmi Note 6 Pr
Meslek
Öğrenci
Konum
Bursa
Katılım
3 Haziran 2017
Konular
36
Mesajlar
1.082
Tepkime puanı
366
Puanları
98
Arkadaşlar ilginiz için teşekkür ederim. Tekrar tekrar mail atacağım xiaomi servise. Bunun dışında sormak istediğim bir şey var. Cihaz da boot loader kilidi var. Deep flash kablo kullanıp mi 6 ya rom atarak sorunu çözebilir miyim? illa cihazın açılması mı lazım edl moduna geçmesi için. Teşekkürler.

Daha da bozup bu sefer mı logosundan öteye gitmemek istiyorsan devam :)
 
Üst Alt