Web'den silinen mi hesabı telefondan silmeyi unuttum.

sahipemrah

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
emrah
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
38
Konum
istanbul
Katılım
30 Aralık 2017
Konular
1
Mesajlar
32
Tepkime puanı
3
Puanları
8
Hocam mi hesaplarının tek yetki kaynağı xiaomi dir. Servislerin mi hesapları üzerinde yetkisi yok. Müdahale edip cihazı kitlemişsiniz. Kullanıcı hatası.

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
O halde çöpe atalım :)
 

Asaf04

Yârdan Uzak Aleme Daldık...
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Asaf
Cihazım
Redmi Note 6 Pr
Meslek
Öğrenci
Konum
Bursa
Katılım
3 Haziran 2017
Konular
36
Mesajlar
1.082
Tepkime puanı
366
Puanları
98

sahipemrah

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
emrah
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
38
Konum
istanbul
Katılım
30 Aralık 2017
Konular
1
Mesajlar
32
Tepkime puanı
3
Puanları
8
Yeni bir mı hesabı aç ordan bu xiaomi ye ulaşmayı dene eski hesabın id veya telefon yada mail biliyorsan hesabı geri aktif hale getirme vs olabilir

onları denedim kardeşim maalesef olmadı. işin garip tarafı xiominin servislere yetki vermemesi. faturalı ürün sonuçta.
[doublepost=1515515962,1515514577][/doublepost]
Kilidi açmadıysanız kapalıdır :) bootloader açık olsa edl ye alıp hesabı silmeyi deneyebilirdik fakat kapalıysa edl ye almak için cihazın arka kapağı çıkarmamız lazım bu da eğer garantisi varsa garanti dışı bırakır cihazı.

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hocam rica etsem bootloader açık varsayarsak yapmam gereken adımları kısaca tarif eder misin? Aslında bir araç buldum şuan cihazı flaşlıyor. Developer 7.12.14 sürümünü yüklüyor. Aracın adı xioamitool by francesco tescari
 

buraoca2

...Em Ay You Ay...
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Burak KOCA
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
35
Konum
eskişehir
Katılım
18 Ekim 2016
Konular
4
Mesajlar
2.415
Tepkime puanı
1.292
Puanları
188
ne yapmamı önerirsiniz. delta servise gittim yetkimiz yok dediler. xiaomi de cevap vermiyor maillere?

Hocam Delta Servis ne dedi duruma, kullanıcı hatası mı? Cihazda sorun yok, kullanıcı hatası olacak da bir durum yok aslına bakarsanız. Servis'in bu durumu öyle yada böyle bir şekilde çözmesi gerekiyor; sonuçta Cihazda sorun olmamasına rağmen açılmıyor.
 

sahipemrah

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
emrah
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
38
Konum
istanbul
Katılım
30 Aralık 2017
Konular
1
Mesajlar
32
Tepkime puanı
3
Puanları
8
Hocam Delta Servis ne dedi duruma, kullanıcı hatası mı? Cihazda sorun yok, kullanıcı hatası olacak da bir durum yok aslına bakarsanız. Servis'in bu durumu öyle yada böyle bir şekilde çözmesi gerekiyor; sonuçta Cihazda sorun olmamasına rağmen açılmıyor.
Servis aynen şöyle dedi. kullanıcı hatası. biz yapamıyoruz xiaomi bize yetki vermedi. Mail ile sorunu çözmeye çalışın. Veya ücretli anakart değiştirelim.
 

buraoca2

...Em Ay You Ay...
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Burak KOCA
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
35
Konum
eskişehir
Katılım
18 Ekim 2016
Konular
4
Mesajlar
2.415
Tepkime puanı
1.292
Puanları
188
Servis aynen şöyle dedi. kullanıcı hatası. biz yapamıyoruz xiaomi bize yetki vermedi. Mail ile sorunu çözmeye çalışın. Veya ücretli anakart değiştirelim.

Hocam o zaman ya Tüketici Hakem Heyetine gideceksiniz, ya da Zenex hocamın dediği gibi işlem yaptıracaksınız cihaza.
 

sahipemrah

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
emrah
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
38
Konum
istanbul
Katılım
30 Aralık 2017
Konular
1
Mesajlar
32
Tepkime puanı
3
Puanları
8
Hocam o zaman ya Tüketici Hakem Heyetine gideceksiniz, ya da Zenex hocamın dediği gibi işlem yaptıracaksınız cihaza.

yani bu sorunu yaşayan bir çok kişi var yurt dışında. servise gidip çözmüşler sorunu. yeni telefonu açmanın mantığı yok ki. faturalı yasal bir cihaz. Çalıntı cihaz olsa açılıp ol işlem yapılır. Sanırım tüketici hakem heyetine gideceğim.
 

buraoca2

...Em Ay You Ay...
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Burak KOCA
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
35
Konum
eskişehir
Katılım
18 Ekim 2016
Konular
4
Mesajlar
2.415
Tepkime puanı
1.292
Puanları
188
yani bu sorunu yaşayan bir çok kişi var yurt dışında. servise gidip çözmüşler sorunu. yeni telefonu açmanın mantığı yok ki. faturalı yasal bir cihaz. Çalıntı cihaz olsa açılıp ol işlem yapılır. Sanırım tüketici hakem heyetine gideceğim.

Hocam Götürdükleri servis, Resmi Xiaomi servisi ise (Hindistandaki gibi) işlem yapılır tabi. Fakat İthalatçı Garantilerinde bir şekilde çözebilmesi gerekli; çözemiyor ise garantiyi nasıl veriyor cihaza?

Bu konuda ne deseniz haklısınız, Tüketici Hakem heyeti en mantıklısı. Sonuçta Cihazda Arıza yok; buna rağmen cihaz açılmıyor.
 

sahipemrah

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
emrah
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
38
Konum
istanbul
Katılım
30 Aralık 2017
Konular
1
Mesajlar
32
Tepkime puanı
3
Puanları
8
Hocam Götürdükleri servis, Resmi Xiaomi servisi ise (Hindistandaki gibi) işlem yapılır tabi. Fakat İthalatçı Garantilerinde bir şekilde çözebilmesi gerekli; çözemiyor ise garantiyi nasıl veriyor cihaza?

Bu konuda ne deseniz haklısınız, Tüketici Hakem heyeti en mantıklısı. Sonuçta Cihazda Arıza yok; buna rağmen cihaz açılmıyor.

15 gün dolmadı yarın ilk iş tüketici hakem heyetine gideceğim. Bir ürünü ithal ediyorlarsa tam destek vermeleri gerekir. Fatura ibrazı yapıyorum ve tüm bilgileri veriyorum. Buna rağmen destek olmuyorlar.
 

Zenex

Zirveye Doğru
Onursal Yönetici
Teknisyen
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Baki
Cihazım
OnePlus 7T Pro
Meslek
Öğrenci
Konum
Trabzon
Katılım
15 Ocak 2016
Konular
62
Mesajlar
8.889
Çözümler
9
Tepkime puanı
8.540
Puanları
338
Anlayamıyorum. Xiaomi nin resmi servisi Türkiye sınırları içerisinde yok. Sizin aldığınız cihaz ithalatçı garantisi. Kvk delta evo ne olursa olsun xiaomi ile bir bağı yok resmi servisi değil. Mi hesaplarına erişimleri yok. Buraya kadar bir hem fikir olalım.

Cihazı kilitleyen, kilitli duruma düşüren sizsiniz. Yardım almanız gereken yer xiaomi support tur. Siz kendi hatanız olmasına rağmen tüketici hakem heyetine gideceğinizi söylüyorsunuz. Peki para iadesi aldınız diyelim sizin kilitlediğiniz o cihazı bir başkasına satamayacak o firma. Sizin içiniz rahat edecek mi? Kendi hatanız ile firmayı zarara sokacaksınız bunu düşünüyor musunuz? Xiaomi support a yazın durumu açıklayın. Eğer içiniz rahat edecekse tüketici hakem heyetine gidin. Sizi kınıyorum. O servisin yerinde olsam cihazınızı direkt olarak garanti dışı bırakırdım. Ne de olsa kullanıcı hatası.

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt