Diğer Valorant

ynsyns

Mi9 SE (grus)
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yunus
Cihazım
Mi9 SE
Konum
Rize
Katılım
15 Aralık 2016
Konular
98
Mesajlar
3.271
Tepkime puanı
915
Puanları
178
Takımda Sage olmazsa olmaz ama ben destek oynayamıyorum sıkılıyorum full attack her zaman iyidir :D
Bendeki sıralama şuan Reyne > Raze > Phoenix
ben genelde destek severim oyunlarda ama bu oyunda raze oynamayı baya sevdim pho çok kötü ya oynaması zor yada :D
 

ibrahimiyice

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
İbrahim
Cihazım
Mi 9T
Meslek
Öğrenci
Yaş
22
Konum
Kocaeli
Katılım
22 Kasım 2017
Konular
38
Mesajlar
1.470
Çözümler
1
Tepkime puanı
1.131
Puanları
138
Bir denerim bende şu karakteri nasıl bakalım. Nerf yiyene kadar oynanılır :D
Reyna kilitli geliyor nerf yemeden açıp bir deneyin, gerçi oynarken değil karşınıza Reyna gelince daha iyi anlarsınız :)
Ben bundan önce sadece Raze oynardım şimdi genelde Reyna oynuyorum hocam :D Projelerim bitti şükürler olsun artık oyuna girebilirsem beklerim :D
Bende raze ile oynuyorum olmazsa reyna veya sage
Raze'in ultisinden kaçan tek hero Jet galiba. Diğerlerinde ölüm kaçınılmaz :D
 

ynsyns

Mi9 SE (grus)
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yunus
Cihazım
Mi9 SE
Konum
Rize
Katılım
15 Aralık 2016
Konular
98
Mesajlar
3.271
Tepkime puanı
915
Puanları
178
Reyna kilitli geliyor nerf yemeden açıp bir deneyin, gerçi oynarken değil karşınıza Reyna gelince daha iyi anlarsınız :)


Raze'in ultisinden kaçan tek hero Jet galiba. Diğerlerinde ölüm kaçınılmaz :D
betada daha iyiydi ultisi etkisi azalmış ama öyle gibi. haftaya ranked geliyormuş oyunda beyinsizler keyif kaçırınca hiç oynayamıyorum haftaya kadar beklicem :D
 

gaslans06

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
1905
Cihazım
Yok
Konum
Westeros
Katılım
18 Haziran 2020
Konular
2
Mesajlar
105
Tepkime puanı
331
Puanları
63
Reyna kilitli geliyor nerf yemeden açıp bir deneyin, gerçi oynarken değil karşınıza Reyna gelince daha iyi anlarsınız :)


Raze'in ultisinden kaçan tek hero Jet galiba. Diğerlerinde ölüm kaçınılmaz :D

Doğru karşıya gelmesi lazım ki etkisini görelim bende şanssızlık faktörü biraz fazla ilk maçta gelir zaten :D
 

Glorious

Teknoloji Delisi, Supporter
Emekli Yönetici
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Poco X8 Pro
Yaş
36
Konum
İstanbul
Katılım
20 Haziran 2019
Konular
29
Mesajlar
975
Tepkime puanı
2.479
Puanları
118
ben genelde destek severim oyunlarda ama bu oyunda raze oynamayı baya sevdim pho çok kötü ya oynaması zor yada :D
Oynaması da kolay hocam :D Rakibi kör et, ulti aç, saldır ölürsen yeniden doğ mantık efsane :D
 

Lexaionist

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yunuscan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Grafiker
Konum
Istanbul
Katılım
8 Nisan 2019
Konular
99
Mesajlar
1.003
Çözümler
1
Tepkime puanı
566
Puanları
128
Oyunu betadayken oynadım ölümsüzlük seviyesine kadar çıkmıştım csgoda tilt olunca fps oyunu olarak oynamak için indirmiştim bu aralar pek girmiyorum rank gelirse tekrar başlarım herhalde drunk~~
 

ibrahimiyice

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
İbrahim
Cihazım
Mi 9T
Meslek
Öğrenci
Yaş
22
Konum
Kocaeli
Katılım
22 Kasım 2017
Konular
38
Mesajlar
1.470
Çözümler
1
Tepkime puanı
1.131
Puanları
138
Burada konuşurken dörtlü takım olduk bile :D Valoranta beşinci aranıyor!!
 

ynsyns

Mi9 SE (grus)
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yunus
Cihazım
Mi9 SE
Konum
Rize
Katılım
15 Aralık 2016
Konular
98
Mesajlar
3.271
Tepkime puanı
915
Puanları
178
Oyunu betadayken oynadım ölümsüzlük seviyesine kadar çıkmıştım csgoda tilt olunca fps oyunu olarak oynamak için indirmiştim bu aralar pek girmiyorum rank gelirse tekrar başlarım herhalde drunk~~
herkes rank bekliyor zaten çok fazla trol var
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Burada konuşurken dörtlü takım olduk bile :D Valoranta beşinci aranıyor!!
pro olmasakta oynarız ya ama kulaklık almam lazım kablolu kulaklık yok evde :D
 

ibrahimiyice

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
İbrahim
Cihazım
Mi 9T
Meslek
Öğrenci
Yaş
22
Konum
Kocaeli
Katılım
22 Kasım 2017
Konular
38
Mesajlar
1.470
Çözümler
1
Tepkime puanı
1.131
Puanları
138
Oyunu betadayken oynadım ölümsüzlük seviyesine kadar çıkmıştım csgoda tilt olunca fps oyunu olarak oynamak için indirmiştim bu aralar pek girmiyorum rank gelirse tekrar başlarım herhalde drunk~~
Ranked sistemi gelene kadar sadece spike modu oynuyorum. O kadar kanser kişiyle +13 round çekilmez
 

Lexaionist

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yunuscan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Grafiker
Konum
Istanbul
Katılım
8 Nisan 2019
Konular
99
Mesajlar
1.003
Çözümler
1
Tepkime puanı
566
Puanları
128
Ranked sistemi gelene kadar sadece spike modu oynuyorum. O kadar kanser kişiyle +13 round çekilmez
spike modunu hiç sevmedim hocam çok saçma faceit valorant girdim ordada fps sıkıntısı yaşadım oynayamadım
 
Üst Alt