- Adım
- Kaan
- Cihazım
- REDMİ Note8 Pro
- Meslek
- Yazılımcı
- Yaş
- 22
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 21 Nisan 2018
- Konular
- 18
- Mesajlar
- 326
- Tepkime puanı
- 94
- Puanları
- 43
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #31
Gitti gidiyor üründen de olur ama siz mağazayı arayın satış sözleşmesinde vs yer alır satıcının telefonu bir sorun derim ben birde değişim olucagindan garanti sifirlanmiyor bunlarda dikkat edin teşhir ürünü vs nolur ne olmaz dikkatli olmak lazım.inşallah para iade durumu için mecbur kalmam. talebim aynı ürün (mi8 128gb) yada üst model ama üstüne para vermemek bakalım ne olucak.
peki nasıl bir yol izleyeceğim şimdi. Direk ilgili mağazaya mı gidicem yoksa gittigidiyor üzerinden mi hareket edicem ?