- Adım
- Yüksel
- Cihazım
- Mi 9T Pro
- Meslek
- Esnaf
- Yaş
- 39
- Konum
- Hatay
- Katılım
- 7 Mart 2018
- Konular
- 8
- Mesajlar
- 70
- Tepkime puanı
- 37
- Puanları
- 18
Arkadaşlar merhaba gezegen iletişimden almış olduğum mi6 telefonum bir sabah kalktığımda şebeke problemiyle karşılaştım.Belki kart yuvası tozlanmıştır diye defalarca çıkarıp üfledim.Telefonun şebekesi 2.hatta çalışıyor fakat 1.hatta şebeke yoktu.E-devletten 1.hattın imei kontrol ettiğimde “Bu IMEI numarasının başka cihazlara kopyalandığı tespit edilmiştir” yazısını gördüm ve çok üzüldüm.Sonuçta 2 yıl garantili alınan bu cihaz nasıl olurda imei kopyalanır anlamış değilim.Hemen yetkili servise Deltaya gönderdim 14 gün sonra siteden kontrol ettiğimde açıklamaya;Yapılan inceleme sonucunda ürünün imei numarasının kopyalandığı tespit edilmiştir.Eşleştirme için Gezegen Gsm Ürünleri San.ve Tic.ltd.şti. 02125221522 ithalatçınızdan bilgi alabilirsiniz diye mesajı okudum.Gezegen iletişimi aradım yalnız galiba hafta sonu diye açan olmadı.Bu eşleştirme nedir? Eşleştirme yapıldıktan sonra cihaz çift hatlı kullanılmayacakmı?Garantili bir telefon nasıl bu hale geliyor anlamadım.Bana yol gösterirmisiniz.