Yardım Sim etkinleştirme hatası

miroglu_emin

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
emin
Cihazım
5a prime
Yaş
38
Konum
manisa
Katılım
25 Nisan 2018
Konular
4
Mesajlar
20
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Bende de bu çıkıp duruyor
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2020-04-21-01-07-29-146_com.android.mms.jpg
    Screenshot_2020-04-21-01-07-29-146_com.android.mms.jpg
    195,8 KB · Görüntüleme: 61

archesm

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
mesut
Cihazım
Mİ 9T Pro
Konum
istanbul
Katılım
26 Ağustos 2017
Konular
618
Mesajlar
6.335
Çözümler
27
Tepkime puanı
13.237
Puanları
438
Bende de bu çıkıp duruyor

Bakınız S.S.S.
SIM Kart Etkinleştirilemedi hatası alıyorum?
Mi Cloud üzerinden sunulan uzaktan cihaz bulma, kilitleme, silme fonksiyonların, yapılan çağrıların ya da gelen/giden SMS'lerin yedeklenmesi vb. bazı işlevlerin çalışabilmesi için cihazınızda takılı olan SIM kart ile Çin'de yer alan Xiaomi sunucularına bir adet SMS gönderilmesi ve sunucunun gelen SMS'i onaylayarak cihazınızı etkinleştirmesi gerekmektedir. Bu SMS gönderilemediğinde, sunucu cevap vermediğinde ya da cihaz etkinleştirme esnasında her hangi bir hata olması durumunda bu bildirim alanında bu uyarı ile karşılaşırsınız. Uyarının bildirim olarak belirmesi cihazınızı normal şekilde kullanmanıza her hangi bir engel oluşturmayacaktır ancak etkinleştirme için gönderilen her SMS için -başarısız olsa dahi- ayrı ayrı operatörünüz tarafından faturanıza Yurt Dışı SMS tutarı yansıtılacağı için beklenmedik faturalar ile karşılaşabilirsiniz. Bu nedenle tavsiyemiz SMS'in hiç gönderilmemesini sağlamanız. SMS gönderimini engellemek için ise ayarlar/ek ayarlar/yetkilendirme ve geri alma altından Xiaomi SIM etkinleştirme hizmetine ait yetkileri geri almanız ve ayarlar/mi hesabı altından cihazı bul, çağrılar ve SMS yedeklemenizi kapatmanız yeterli olacaktır
 

Lord_Zeki

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Zeki
Cihazım
Note 2
Yaş
41
Konum
izmir
Katılım
26 Nisan 2019
Konular
2
Mesajlar
11
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Daha oncede belirtmistim sim active etmek icin mi mesaj gerekli ki volte kullaniyor o yuzden volte yi active ederseniz bir sorun kalmaz ben uzun suredir kullaniyorum . Forumlatda ayrintili volte nasil active edilir bilgisi var fakat hatta aktive ettikten sonra telefondan da acmaniz gerekiyor ;)
soyle bi code da var :
*#*#86583#*#*


Hat :vodofone
Tel : pocophone f1
(Turktelekom dan sirf bu yuzden vodofone a gectim )

Alta birkac resim ekliyorum volte acik mi mesaj active cihazi bul active, ins herkesin sorunu duzelir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


POCOPHONE F1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Mehmetcelik72

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Mehmet
Cihazım
Redmi not 7
Yaş
24
Konum
Batman
Katılım
26 Haziran 2020
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Bugün telefona format atım ve mi şifremi unutmuşum 2 saat yeni şifre oluşturmak için uğraştım başardım sonunda telefonu açınca bu sefer sim kart etkinleştirilmesi diyor ve servis yok diyor
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2020-06-26-13-01-51-724_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2020-06-26-13-01-51-724_com.android.chrome.jpg
    306,4 KB · Görüntüleme: 38

melihemre

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Melih Emre
Cihazım
Xiaomi mi 8 SE
Yaş
20
Konum
istanbul
Katılım
6 Eylül 2019
Konular
3
Mesajlar
21
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Bugün telefona format atım ve mi şifremi unutmuşum 2 saat yeni şifre oluşturmak için uğraştım başardım sonunda telefonu açınca bu sefer sim kart etkinleştirilmesi diyor ve servis yok diyor
Çözebildiniz mi hocam sorunu bende de aynı sorun var da
 

MANUPLE

Ctrl + L
Uzman Üye
MIUI Sever
Adım
Netizen
Cihazım
Poco X3 Nfc
Meslek
Yazılım Uzmanı
Konum
.
Katılım
5 Nisan 2018
Konular
39
Mesajlar
2.045
Çözümler
1
Tepkime puanı
1.294
Puanları
188
Arkadaşlar, sim kart etkinleştirme konusu Xiaomi (Miui) için bir problemdir, hem de çok önemli.
Bunu oluşturan muhtemel etkenler:

1. Kullanıcılar sorun meydana geldiğinde ve bir çok çözümü uyguladıkları halde bile çözüm bulamadıkları halde sorunu şirkete haber vermiyorlar, onlar da her şey yolunda sanarak devam ediyorlar.

2. Türkiye'de ki temsilciler böyle bir sorun var diye bildirmiyorlar veya bildirdikleri halde çözüm sunulmuyor.

3. Teknik bir sorun olabilir ve bu sorun hala çözülmemiştir.

Aşağıdaki hikaye bile bu gerçeği ortaya koymaya yetiyor.
//

Geçenlerde bir garantili olan ve daha önce ki rom yüklemelerinde sorun çıkmayan bir telefona Miui 12 Eue Stable yükledim.
Bir kaç yol denediğim halde olmadı.
ARdından da Mi Cloud içerisine girerek cep telefonu yerine mail aracılığıyla kod göndermesini ayarladım.
Kod gelmeye başladı, ancak ne sistem tarafından öne çıkarılarak kodu girmem sağlandı, ne de ayarlarda böyle bir yer bulabildim.

Sonra bu sorunu türkçe olarak service.global@xiaomi.com ulaştırdım.
Cevap geldi, sorununuzu Türkçe yazmışsınız , İngilizce bildirin .

Sorunu ingilizce bildirdim. ve bu sefer de telefonda sorunun çıktığı ekranın fotosunu alarak bize gönderin diye yazı geldi.
İstedikleri bu görüntüyü de gönderdim ve sonuç olarak aşağıdaki yazı geldi.
///

Hi,

Thank you for contacting Xiaomi Customer Support and sharing the snapshot with us. I am Abhishek and sorry to know that you are facing issues with the activation of the SIM card.

I would request you to follow the below-mentioned steps:

1. Confirm whether the SIM card is overdue or not, because a short message is required to be sent to activate the SIM card, which may cause SMS charges. If the phone is overdue, it cannot send a short message, failing activation.

2. Please try to change the time, which may activate the server failure and cause the SMS channel congestion.

3. Change the SIM card and determine whether it is the mobile phone or the SIM card (this problem is mostly caused by the failure of sending an activation message to the service of the SIM card).

4. Restart the phone and log in again after quitting the MI account.

5. If this problem still exists in another SIM card, the preliminary judgment is that it is a mobile phone problem, and it is suggested to resume a factory delivery attempt.

6. If another SIM card is activated normally and the current SIM card problem of the user is preliminarily determined, then it is suggested to change the SIM card in the business hall.

7. If the problem still cannot be solved, I would request you to perform Factory Reset by taking backup of your data through the below-mentioned steps:

Sign Out from your Mi Account: -
1. Go to Settings
2. Select Mi Account
3. Then confirm to Sign Out

Create a Backup: -
1. Go to Settings
2. Select Additional Settings/ Select About Phone
3. Select Backup and Reset
4. Select Local Backups
5. Select Backup
6. Select Accounts and Contacts & select System
7. Then select Backup so that a Backup file could be created

For finding Backup File: -
1. Go to Internal Storage
2. Select MIUI
3. Select Backup
4. Select All Backup

(Note: - Please save the Backup file on your PC/ Laptop, so that your important data would be prevented)

Factory Data Reset: -
1. Go to Settings
2. Select Additional Settings/ Select About Phone
3. Select Backup and Reset
4. Tap on Factory Data Reset

MIUI update: -
1. Then go to Settings> About phone> System update> Check for update
2. Tap on '...' icon at the top right side/ long press menu button
3. Choose download latest package
4. Once the downloading gets completed click on update and reboot option.

Restoring Data: -
1. Go to Settings
2. Select Additional Settings/ Select About Phone
3. Select Backup and Reset
4. Select Local Backups
5. Select Backup File
6. Select Restore to complete this process

After excluding problems with a third-party software system, you can try to activate the phone again. I hope the above troubleshooting steps resolve the issue.

If the issue persists then I would request you to please get in touch with the point of purchase.

For information, you may refer to the Global Website: (If your region is available) for updates regarding the warranty.

Due to COVID-19, the ongoing health and containment emergency measures may cause service delays at logistics couriers and Xiaomi authorized centers until further notice. Thank you for your understanding and support.

For any further assistance, feel free to contact us.

Regards,
Abhishek
Xiaomi Customer Support
 

Lord_Zeki

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Zeki
Cihazım
Note 2
Yaş
41
Konum
izmir
Katılım
26 Nisan 2019
Konular
2
Mesajlar
11
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Arkadaslar yukardaki yazila4da da belirtigim gibi isin sirri volte de sim i aktiflestirmek icin volte aktif olmasi lazim mi mesage volte kullaniyo ( apple da facetime gibi dusunun) msg i volte uzerinden gonderiyor normal msg atmaya calistiginda msg bedeli ingiltereye msg atmis gibi kesiyor fakat aktif olmuyor yukardaki bi arkadas olmuyor yazmis ekran goruntusu atmis fakat wi fi bagli sebeke yok ( sim kart da olmaya bilir telefonda ) ama sebeke yok gorunuyor olmaz tabi sebekis volte kapaliysa da olmaz yukarida volte aktif etme codu nu falan da yazdim ( operatorun de destwklemesi gerekiyor ) sirf o yuzden aveadan vodofone a gectim ben ( su an aveada destekliyor sanirim poco f1 i ) ama ben memnunum simdilik
Uzun lafin kısası voltenizi aktif edip deneyin ;)

POCOPHONE F1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Lord_Zeki

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Zeki
Cihazım
Note 2
Yaş
41
Konum
izmir
Katılım
26 Nisan 2019
Konular
2
Mesajlar
11
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Daha oncede belirtmistim sim active etmek icin mi mesaj gerekli ki volte kullaniyor o yuzden volte yi active ederseniz bir sorun kalmaz ben uzun suredir kullaniyorum . Forumlatda ayrintili volte nasil active edilir bilgisi var fakat hatta aktive ettikten sonra telefondan da acmaniz gerekiyor ;)
soyle bi code da var :
*#*#86583#*#*


Hat :vodofone
Tel : pocophone f1
(Turktelekom dan sirf bu yuzden vodofone a gectim )

Alta birkac resim ekliyorum volte acik mi mesaj active cihazi bul active, ins herkesin sorunu duzelir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


POCOPHONE F1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Burda resimlerde paylastim bi deneyin derim volte ve mi message aktive edin ve yine deneyin

POCOPHONE F1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

shase

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Volkan
Cihazım
Xiaomi Mi 11
Yaş
43
Konum
istanbul
Katılım
27 Ocak 2021
Konular
0
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba, ben buradaki yazılanları yaptım VoLTE aktif oldu ama ardından sim aktif etmeyi denediğimde başarısız oldu. Farklı bir yöntem var mı ? veya şunlar şunlar açıksa aktif etme işlem oluyor dediğiniz bir kontrol listesi verebilir misiniz ?
 

Ftsn

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Furkan
Cihazım
Poco x3 Nfc
Meslek
Oto Kaporta Boya
Yaş
30
Konum
İstanbul
Katılım
20 Ocak 2021
Konular
4
Mesajlar
29
Çözümler
1
Tepkime puanı
10
Puanları
3
Merhaba, ben buradaki yazılanları yaptım VoLTE aktif oldu ama ardından sim aktif etmeyi denediğimde başarısız oldu. Farklı bir yöntem var mı ? veya şunlar şunlar açıksa aktif etme işlem oluyor dediğiniz bir kontrol listesi verebilir misiniz ?
Kardeşim vodafone dan turkcelle geçtim turkcell de fatura koruması olduğu için ne yaptıysam aktif edemedim( yurt dışına sms göndermiyor) daha sonra çekmediği için tekrar vodafone a geçtim fatura koruması olmadığı için direkt aktif etti 1.20 tl yansıdı faturama tek seferlik yurtdışına sms gönderdi ve etkinleştirdi
 
Üst Alt