- Adım
- Sehmuz
- Cihazım
- Xiaomi Mi 6
- Meslek
- Öğretmen
- Konum
- Diyarbakır
- Katılım
- 30 Ekim 2017
- Konular
- 36
- Mesajlar
- 609
- Tepkime puanı
- 962
- Puanları
- 108
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- MiuiPro- 10 | 8.11.15
- Telefon Modeli
- Mi 6 6/128 Gb
- Bootloader Kilidi
- Açık
Akşam şarjım bitti. Telefonumu şarja takayım dedim ancak kablo telefonun şarj soketine tam oturmuyordu. Biraz bastırayım dedim tekrar oturmayınca zorlamamakta fayda var, muhtemelen çocuklar evdeki şarj kablosu ile oynamışlar bozmuşlar kabloyu dedim. Allah'tan okulda yedek kablom var. Bu zamana kadar bekledim sabırla. Okula geldim. Yedek kabloyu takmaya çalışınca birde baktım ki kablo yine oturmuyor yerine. Aha dedim şimdi .......
Bu tip bir sorun ile karşılaşan var mı ? Var veya yok ise bu tip bir durumda hangi yolları izlemeliyim arkadaşlar ? Özellikle kendim birşeyler yapabileceksem acil tavsiyelerinize ihtiyacım var. Yok bu benim tarafımdan becerilemeyecek bir durum ise garanti sürecini nasıl başlatabilirim ? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim forumdaşlarım....
Telefonsuz kalmak kadar kötü birşey yok bu dünyada.....
Bu tip bir sorun ile karşılaşan var mı ? Var veya yok ise bu tip bir durumda hangi yolları izlemeliyim arkadaşlar ? Özellikle kendim birşeyler yapabileceksem acil tavsiyelerinize ihtiyacım var. Yok bu benim tarafımdan becerilemeyecek bir durum ise garanti sürecini nasıl başlatabilirim ? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim forumdaşlarım....
Telefonsuz kalmak kadar kötü birşey yok bu dünyada.....