- Adım
- Ali
- Cihazım
- Oneplus 8t
- Meslek
- Turkcell
- Yaş
- 30
- Konum
- Konya
- Katılım
- 19 Aralık 2018
- Konular
- 90
- Mesajlar
- 1.389
- Tepkime puanı
- 1.179
- Puanları
- 138
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #21
O arkadaşla WhatsApp konuşmaları var telefonda donanımsal sıkıntı olmadığını kendi ağzı ile yazdı. Birde bu işlemleri yaptıktan sonra tüketici hakları bizi ipleyecek mi oda var.Ürünü şubede teslim alın, kapıdan girdiğiniz andan itibaren tüm süreci videoya çekin (bir arkadaşınız kameraman gibi çeksin).
Ürünü orada açıp içini, dışını, çalışmasını kontrol edin. Zaten sorun varsa anlaşılır.
Paketten kırık çıkmadığı sürece Sahibinden bilemez sizin bozuk gönderip göndermediğinizi ama mahkemede işinize yarar.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Suç işleyecegimi belli etmedim. Eğer ürünüm bozuk gelirse kargo yetkilisi iç donanım için tutanak tutamam dış yüzey için tutanak tutabilirim diyor. Sahibinden.com ise tutanak olmadan işlemi durdurmam diyor sıkıntı burda.Ürünü şubede teslim alın, kapıdan girdiğiniz andan itibaren tüm süreci videoya çekin (bir arkadaşınız kameraman gibi çeksin).
Ürünü orada açıp içini, dışını, çalışmasını kontrol edin. Zaten sorun varsa anlaşılır.
Paketten kırık çıkmadığı sürece Sahibinden bilemez sizin bozuk gönderip göndermediğinizi ama mahkemede işinize yarar.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
17 nolu mesajınızı silmenizi tavsiye ederim. Suç işleyeceğinizi açıkça beyan ediyorsunuz.
O kişi de burayı takip ediyorsa bu onun için bir kanıt olur.
Adama iftira atayım vs demiyorum. Eğer bozuk gelirse ürünü tutanak tutmaya uygun hale getirmekten bahsediyorum.
Son düzenleme: