- Adım
- Mustafa AKIN
- Cihazım
- Mi8
- Meslek
- Satın Alma
- Konum
- izmir
- Katılım
- 2 Haziran 2017
- Konular
- 14
- Mesajlar
- 289
- Tepkime puanı
- 165
- Puanları
- 58
Arkadaşlar iki ay önce hepsiburadadan 128 gb ithalatçı garantili mi8 aldım. Geldiği günden beri de unlock yazıyor sonradan anladım bl kilidi açık gelmiş. İlk günden beri de kamerası fena halde kötü kumlu gölgeli . az önce
"Xiaomi'yi seçtiğiniz için teşekkür ederiz!
Ancak, satın aldığınız cihaz resmi bir global sürüm değildir ve kullanıcı deneyimi bundan etkilenebilir. Bir dahaki sefere, resmen yetkili resmi kanallar aracılığıyla cihazın resmi global sürümünü satın alınız."
ilgili mesajı görünce dedim ki kamera bundan dolayı dandirik çekiyor , iki üç güncelleme yaptım hala aynı. Bu durumda sizce ritzy e servise mi göndermeliyim , hepsiburadaya şikayet mi açmalıyım ya da kamera düzelmesi için ne yapmalıyım güncelleme dışında falan . yani kazıklanmayalım abi 4 bin para saydım bi de hediye aldım eşime ama kamera leş gibi diye başka telefon almam şart oldu şimdi bunu ne yapcam bilemedim.
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
adresinden imei bilgilerini girdim ve karşıma şu mesaj çıktı ;"Xiaomi'yi seçtiğiniz için teşekkür ederiz!
Ancak, satın aldığınız cihaz resmi bir global sürüm değildir ve kullanıcı deneyimi bundan etkilenebilir. Bir dahaki sefere, resmen yetkili resmi kanallar aracılığıyla cihazın resmi global sürümünü satın alınız."
ilgili mesajı görünce dedim ki kamera bundan dolayı dandirik çekiyor , iki üç güncelleme yaptım hala aynı. Bu durumda sizce ritzy e servise mi göndermeliyim , hepsiburadaya şikayet mi açmalıyım ya da kamera düzelmesi için ne yapmalıyım güncelleme dışında falan . yani kazıklanmayalım abi 4 bin para saydım bi de hediye aldım eşime ama kamera leş gibi diye başka telefon almam şart oldu şimdi bunu ne yapcam bilemedim.