Merhaba arkadaşlar, sıkı bir Xiaomi fanı iken, artık bir Evofone mağduruyum. 5 senedir A1, Mi5, Mi8, Redmi Note 7, Note 8 Pro gibi Xiaomi modellerini kullandım. Halen de kullaniyorum. Evimde sayısız Xiaomi ürünu var. Etrafımda da onlarca kişiyi Xiaomi sahibi yaptım, ama Evofone ile birlikte Xiaomi'den nefret etmeye başladım. Kendilerine sağlam ve fiziken kusursuz şekilde kutusunda gönderilen Redmi Note 9 pro cihazın kasasını eğip kasa eğimli kullanıcı hatası diyerek iade ediyorlar. Alındıgı günden beri ekranda kendi kendine dokunma ve aşırı ısınma ve bazen de kapanma sorunu vardı. Pandemi nedeniyle 1 senedir servise götüremedi yakınım, Kasa eğim sorunu bu cihazlarda kronik olabilir ancak kendilerine saglam gönderilen telefonları da egip büküp kullanicı hatası diyerek onarımdan kaçınıyorlar, şikayetvar ve diğer platformlar "sağlam gönderilen cihaz hasarlı iade edildi ve onarılmadı" şikayetleriyle dolu. Bu kötü hizmet değil, apaçık suçtur. Ablam ve yegenime bizzat kendim aldığım telefon, üzerinde kılcal çizik dahi olmayan ve alındıgı günden beri kılıfında nano camlı şekilde kullanılan ve cebe bir kez bile girmeyen, çantada telefon gözünde taşınan telefon şu an sağ üst kısmı bariz eğimli şekilde iade edildi ve 2150 TL onarım bedeli talep ediliyor. Teknosa üzerinden gönderildi servise Teknosa'nın teslim alma raporunda fiziksel durum alanı boş, yani telefon sağlam ve düzgün şekilde teslim edildi kendilerine. İki firmaya da şikayette bulundum. Ama anladığım kadarıyla Evofone distribütor değil basit bir ithalatçı gibi yaklaşıyor olaya. O yüzden şimdiden bir yol haritası çizeceğim, bu konuda fikrinizi rica ediyorum. Benzer durumu yaşayan arkadaş olmuştur belki.
Xiaomi Türkiye ile ilgilenen uluslararası ofislerine detaylı şekilde kendi dillerinde ileteceğim bu distribütor sorumsuzluğunu. Aynı tip mağduriyetlerin ekran görüntülerini ve linklerini topluyorum. Onlarcası var şimdiden. Ticaret Bakanlığı'nda birkaç kontağım var, bunları da onlara iletip inceleme için bir kayıt açtıracağım.
Teşekkürler şimdiden.