- Adım
- Sercan
- Cihazım
- Poco X3 NFC
- Yaş
- 36
- Konum
- Bursa
- Katılım
- 4 Şubat 2019
- Konular
- 129
- Mesajlar
- 4.512
- Tepkime puanı
- 7.933
- Puanları
- 238
Aynen kayıp gidiyor yakalamak mümkün değilBatarya da iyi gibi.
Rom akıyor resmen...
L3 duruyor. Ama marketde netflix vardrm info indirip ekran görüntüsü paylaşabilir misiniz
L3 olması gerekiyordu hocam L1 görüntü vermiyor çünkü android 10 da teşekkür ederim indirdim yedek alıp deneyeceğimL3 duruyor. Ama marketde netflix var
Rica ederim hocamL3 olması gerekiyordu hocam L1 görüntü vermiyor çünkü android 10 da teşekkür ederim indirdim yedek alıp deneyeceğim