İlk kobaylardan birisi benim galiba

İzlenimlerim : Kesinlikle Eu betadan daha stabil ve akıcı, aosp kullanmayı sevmediğim için o romlarla mukayese etmeyeceğim, bir kaç sürüm öncesine göre baya bi mesafe katetmiş görünüyor.
Neredeyse benim vazgeçilmezim Hint 11.0.5.0 kadar seri (animasyon hızlarını 0,25 yapınca).
Süper duvarkağıtlarını hemen kaldırın ve standart bir duvar kağıdı seçin zira, süper denilen duvar kağıtları ramin canına okuyor.
Velhasıl, illa Miui 12 isterim diyenlere tavsiye edilir. Ancak batarya performansı hoşuma gitmezse eğer, hiç durmam Hint romuna hemen geri dönerim

Benden an itibariyle gecer notunu aldı...