Yardım Redmi note 8 ghost screen sorunu

Fatalior

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Redmi note 8
Konum
İstanbul
Katılım
6 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
8
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
MIUI Global 11.0.8
Telefon Modeli
Redmi Note 8
Bootloader Kilidi
Kapalı
İyi günler,
5 aydır Redmi note 8 kullanıyorum;
1-2 saat civarı önce Steam'de arkadaşımla sohbet ederken klavyemin sağ ve sol kısımlarının çok hafif hayaletinin, koyu renkli başka bir ekrana geçiş yaptığımda belirdiğini farkettim ardından siyah ekran üzerinde bakmak istedim, siyah ekran üzerinde belli olmuyordu ve koyu renkli bir ekrana geçtiğimde yüksek parlaklıkta bu hayaletin daha az olduğunu gördüm ardından renk testi kısmından yüksek parlaklıkta biraz renk testi yaptım ve çoğunlukla kayboldu hayaletler bu arada sıcaklık değerlerim hep normal seviyedeydi, elle hissedilen bir sıcaklıkta yoktu.
Bu durumda, benim bildiğim ghost screen kaybolmaması gerekiyor, daha önceden yanlış hatırlamıyorsam 1-1.5 ay önce şarjdayken telefon çok ısındığı bir zamanda böyle hayalet ekran olmuştu telefonu soğukta beklettim kullanmadım ve düzelmişti.
Neden gel git yapıyor ghost screen ve ne yapmalıyım lütfen yardım edermisiniz
 

Fatalior

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Redmi note 8
Konum
İstanbul
Katılım
6 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
8
Puanları
3
İlk 6 ayda birşey oluyordu tam hatırlamıyorum deseler bile tüketici haklarına gidin ekran degistiriler
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Bende böyle ghost hiç olmadı bir daha sadece pubg oynarken veya rom değiştirdikten sonra cihaz çok isindigi için oluyor Mobile legends falan sikitni olmuyor
Anladım, teşekkürler. Bende aynı ayarda kullanıyorum ama en kısa sürede garantiye yollayacağım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

İlk 6 ayda bir şey oluyordu ayıplı mal mı bilmiyorum ne oluyordu o yüzden ayrıca dediğim yöntemle pubg oynamıyorsa çözüm alır
Pubg oynuyorum ama sıcaklık çok fazla olmuyor olurda çok ısınırsa direkt soğumaya bırakıyorum
 
Oyla:

kylt

*_*
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Koray
Cihazım
Lavender
Meslek
not yet
Konum
Karantina
Katılım
17 Ekim 2019
Konular
103
Mesajlar
1.757
Tepkime puanı
1.090
Puanları
138
Pubg oynuyordu en son. Oyun esnasında oluşan sıcaklıklar etki etmiş olabilir mi? Böyle bir olasılık var mı?
Sıcaklık etki eder tabii ki benim sadece pubgde oluyor bir de yeni roma geçince fakat şöyle bi durum var ben ghost olmadan önce hiç pubg oynamadım ve sadece pil kisminda olusuyor iz benim sağ üst köşede genel bir sorun var hocam pixelleri sıkıntılı oranın mavi ekranda mor renk veriyor ve ghost oluyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ama arkadaş şanslı garantisi var benim de olsa bende gönderirdim şansımı deneyecegim zaten bakalım ne olcak :) eğer garanti ile uğraşmak istemez ise pubg oynamasin yeter

Ekran paneli ne bu arada?

Ayrıca şimdi ghost scteen sorunu 2 ye ayrılıyor
Biri ekrandaki şeyin tamamen izinin kalmasi
Diğeri ise semanın izi kalması
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 
Son düzenleme:
Oyla:

kylt

*_*
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Koray
Cihazım
Lavender
Meslek
not yet
Konum
Karantina
Katılım
17 Ekim 2019
Konular
103
Mesajlar
1.757
Tepkime puanı
1.090
Puanları
138
Tianma panel. Bende de aynı panel var fakat sorunum yok çok şükür 2 senedir.
Bendeki de geçti hocam hiç olmuyor yazılımla alakası yok diyorlar ama bal gibi var aosp de hiç olmazken miui da oluyordu şimdi tertemiz çok da kafaya takmasin:)
 
Oyla:

Tortue

Software Developer.
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ayhan
Cihazım
Xiaomi 11 5G
Meslek
Full Stack Dev.
Konum
Unknown
Katılım
20 Temmuz 2018
Konular
134
Mesajlar
2.044
Tepkime puanı
4.279
Puanları
188
Bendeki de geçti hocam hiç olmuyor yazılımla alakası yok diyorlar ama bal gibi var aosp de hiç olmazken miui da oluyordu şimdi tertemiz çok da kafaya takmasin:)
Ben daldan dala atlar gibi ROM değiştirdim hocam ama hiç bu sorunu yaşamadım. Arkadaşım zaten stock ROM'da kullanıyor cihazı.
 
Oyla:

Fatalior

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Redmi note 8
Konum
İstanbul
Katılım
6 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
8
Puanları
3
En yakın zamanda garantiye yollayacağım, geç olmadan halledeyim, cevap verenlere teşekkür ediyorum. İyi geceler
 
Oyla:

mevcetin

Mevlüt Çetin
Emekli Yönetici
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mevlüt Çetin
Cihazım
Xiaomi 13 Ultra
Meslek
3D Designer
Konum
Konya
Katılım
21 Haziran 2018
Konular
162
Mesajlar
2.996
Tepkime puanı
4.182
Puanları
188
Tüketicinin korunması hakkındaki kanun madde 10 ve 11 e bakabilirsiniz.

MADDE 10- (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul
edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise
uygulanmaz.
(2) Tüketicinin, sözleşmenin kurulduğu tarihte ayıptan haberdar olduğu veya haberdar olmasının kendisinden
beklendiği hâllerde, sözleşmeye aykırılık söz konusu olmaz. Bunların dışındaki ayıplara karşı tüketicinin seçimlik hakları
saklıdır.
(3) Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, üretici, ithalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla
okuyabileceği şekilde malın ayıbına ilişkin açıklayıcı bilgiyi içeren bir etiket konulur. Bu etiketin tüketiciye verilmesi veya
ayıba ilişkin açıklayıcı bilginin tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde açıkça gösterilmesi zorunludur.
Teknik düzenlemesine uygun olmayan ürünler ise hiçbir şekilde piyasaya arz edilemez. Bu ürünlere, Ürünlere İlişkin Teknik
Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümleri uygulanır.
Tüketicinin seçimlik hakları
MADDE 11- (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını
isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.


------------------
Cihazı garantiye gönderirken değişim/bedel iadesi talebi eklemeyi kesinlikle unutmamalısınız. Tamir istemediğinizide belirtmelisiniz. Cihazınıza herhangi bir tamir işleminde bulunurlarsa değişim/iade şansı boşa gider.
 
Oyla:

Fatalior

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Redmi note 8
Konum
İstanbul
Katılım
6 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
8
Puanları
3
Tüketicinin korunması hakkındaki kanun madde 10 ve 11 e bakabilirsiniz.

MADDE 10- (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul
edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise
uygulanmaz.
(2) Tüketicinin, sözleşmenin kurulduğu tarihte ayıptan haberdar olduğu veya haberdar olmasının kendisinden
beklendiği hâllerde, sözleşmeye aykırılık söz konusu olmaz. Bunların dışındaki ayıplara karşı tüketicinin seçimlik hakları
saklıdır.
(3) Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, üretici, ithalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla
okuyabileceği şekilde malın ayıbına ilişkin açıklayıcı bilgiyi içeren bir etiket konulur. Bu etiketin tüketiciye verilmesi veya
ayıba ilişkin açıklayıcı bilginin tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde açıkça gösterilmesi zorunludur.
Teknik düzenlemesine uygun olmayan ürünler ise hiçbir şekilde piyasaya arz edilemez. Bu ürünlere, Ürünlere İlişkin Teknik
Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümleri uygulanır.
Tüketicinin seçimlik hakları
MADDE 11- (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını
isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.


------------------
Cihazı garantiye gönderirken değişim/bedel iadesi talebi eklemeyi kesinlikle unutmamalısınız. Tamir istemediğinizide belirtmelisiniz. Cihazınıza herhangi bir tamir işleminde bulunurlarsa değişim/iade şansı boşa gider.
Teşekkürler, aklımda bulunur.
 
Oyla:

Uygar62

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Uygar
Cihazım
Redmi note 7
Yaş
21
Konum
Güngören
Katılım
18 Ekim 2019
Konular
42
Mesajlar
170
Tepkime puanı
46
Puanları
28
Tüketicinin korunması hakkındaki kanun madde 10 ve 11 e bakabilirsiniz.

MADDE 10- (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul
edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise
uygulanmaz.
(2) Tüketicinin, sözleşmenin kurulduğu tarihte ayıptan haberdar olduğu veya haberdar olmasının kendisinden
beklendiği hâllerde, sözleşmeye aykırılık söz konusu olmaz. Bunların dışındaki ayıplara karşı tüketicinin seçimlik hakları
saklıdır.
(3) Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, üretici, ithalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla
okuyabileceği şekilde malın ayıbına ilişkin açıklayıcı bilgiyi içeren bir etiket konulur. Bu etiketin tüketiciye verilmesi veya
ayıba ilişkin açıklayıcı bilginin tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde açıkça gösterilmesi zorunludur.
Teknik düzenlemesine uygun olmayan ürünler ise hiçbir şekilde piyasaya arz edilemez. Bu ürünlere, Ürünlere İlişkin Teknik
Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümleri uygulanır.
Tüketicinin seçimlik hakları
MADDE 11- (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını
isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.


------------------
Cihazı garantiye gönderirken değişim/bedel iadesi talebi eklemeyi kesinlikle unutmamalısınız. Tamir istemediğinizide belirtmelisiniz. Cihazınıza herhangi bir tamir işleminde bulunurlarsa değişim/iade şansı boşa gider.
Hocam ben cihazı alalı 8 ay oldu ekranın alt kısmında şöyle bi çizik veya ezik gibi bişey var garanti kabul edermi
 

Ekli dosyalar

  • received_405412376765113.jpeg
    received_405412376765113.jpeg
    78,4 KB · Görüntüleme: 14
Oyla:

Tortue

Software Developer.
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ayhan
Cihazım
Xiaomi 11 5G
Meslek
Full Stack Dev.
Konum
Unknown
Katılım
20 Temmuz 2018
Konular
134
Mesajlar
2.044
Tepkime puanı
4.279
Puanları
188
Hocam ben cihazı alalı 8 ay oldu ekranın alt kısmında şöyle bi çizik veya ezik gibi bişey var garanti kabul edermi
Kullanıcı hatası olduğu bariz belli.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 
Oyla:
Üst Alt