Yardım Redmi Note 10 Pro sorunlarım çözüm arıyorum

selim_09

Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Adım
Selim
Cihazım
mi5
Yaş
34
Konum
GÜMÜŞHANE
Katılım
19 Aralık 2016
Konular
1
Mesajlar
30
Tepkime puanı
32
Puanları
18
çözüm yok değil mi bıktım artık
özellikle 2. seçenek olan şarj kesme bataryada arıza varsa yapabilir, ilk olarak şarj cihazı kablosunu değiştirerek deneme yapmanız, şarj bordu, kablo veya şarj cihazında sıkıntı yoksa bataryanız arızalı değişmesi gerekir. Donma takılma hızla tükenme problemleri batarya arızasından kaynaklanabilir. Şarj kesme yazılım kaynaklı değildir..
 

minik77

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Adım
muharrem
Cihazım
redmi note10pro
Yaş
32
Konum
kocaeli
Katılım
18 Temmuz 2021
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
2
Puanları
3
çözüm yok değil mi bıktım artık
çözüm bulamadım son kez garantiye yollayacağım çözmezlerse tüketici hakem heyetine vereceğim tek çözüm bu
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

özellikle 2. seçenek olan şarj kesme bataryada arıza varsa yapabilir, ilk olarak şarj cihazı kablosunu değiştirerek deneme yapmanız, şarj bordu, kablo veya şarj cihazında sıkıntı yoksa bataryanız arızalı değişmesi gerekir. Donma takılma hızla tükenme problemleri batarya arızasından kaynaklanabilir. Şarj kesme yazılım kaynaklı değildir..
şarj kesme bende 12.5.6 güncellemesi ile geldi öncesinde yoktu
 

teyubesk

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Redmi Note10Pro
Meslek
Tekniker
Yaş
28
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2015
Konular
6
Mesajlar
367
Tepkime puanı
256
Puanları
78
özellikle 2. seçenek olan şarj kesme bataryada arıza varsa yapabilir, ilk olarak şarj cihazı kablosunu değiştirerek deneme yapmanız, şarj bordu, kablo veya şarj cihazında sıkıntı yoksa bataryanız arızalı değişmesi gerekir. Donma takılma hızla tükenme problemleri batarya arızasından kaynaklanabilir. Şarj kesme yazılım kaynaklı değildir..
Yanlış yönlendirme yapmayın hocam, bende bu cihazı kullanıyorum. Önceki sürümlerde bu sorun yoktu sonradan başladı ara ara yapıyor ve yabancı forumlarda da yer alıyor. Muhtemelen yazılımsal bir sorun var, cihaz şarjı kesip yeniden şarj etmeye devam ediyor kendiliğinden
 

Bojack

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
25
Konum
izmir
Katılım
15 Haziran 2018
Konular
67
Mesajlar
397
Tepkime puanı
153
Puanları
58
çözüm bulamadım son kez garantiye yollayacağım çözmezlerse tüketici hakem heyetine vereceğim tek çözüm bu
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


şarj kesme bende 12.5.6 güncellemesi ile geldi öncesinde yoktu
bende hakem heyetine gidicem pazartesi yeter artık 1 aydır telefonsuzum serviste 2 kez gitti
 
Üst Alt