Size hak veriyorum hocam. Söylediğim gibi ben de aynen sizin gibi düşünüyordum... Hatta yazmış olduğum mesajları muhtemelen size de hatırlıyorsunuzdur. Yalnız gözden kaçırdığımız nokta insanlar sadece şikayet için yazıyor, memnuniyet için değil. Sadece bizim forumumuzda servis şikayeti için açılan konulara bir bakın. Bunların kaç tanesinin içinde teşekkür mesajı görüyorsunuz? Oysa bu cihazların durumlarını
Delta Servis 1 ve
Delta Servis 2 sayesinde ben de takip ediyorum ve sıkıntısı giderilmeyen, giderilmemişse değişim yapılmayan cihaz neredeyse yok. Yani sadece şikayetleri okuyarak tek taraflı bir bakış açımız oluyor. Diğer yandan "muhatap bulamıyoruz" ifadesini bulamıyorduk olarak değiştirmemiz lazım bence. Kendilerine yazılan her mesajı cevaplayan ve iletilen cihazların takibini birebir servis içerisinde yapan servis yetkilileri forumumuzda yer alıyor. Belki Samsung alınacaksa garanti önemli olmayabilir fakat Xiaomi cihazlarda yetkili servisler çok ciddi yol kat ettiler ve müşteri memnuniyet düzeyi oldukça yüksek.