Yardım Poco X3 nfc simcard kararsızlığı

iataman

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ismail atama
Cihazım
Poco X3 nfc
Yaş
43
Konum
Rize
Katılım
20 Kasım 2020
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Merhaba;
Poco X3 NFC 128 GB telefon satın aldım. 2 gün önce 12.0.3 güncellemesini de yaptım. Telefonda "sim x olup şebeke gidip-geliyor, wifi kapanıp açılıyor" şeklinde sorun yaşıyorum. Ne yapmam gerekiyor. Teknik olarak yardımcı olabilir misiniz? NOT: servise götürme veya gönderme şansım şu aşamada mümkün değil. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

Darkfire48

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet
Cihazım
Red Mi Note 9S
Meslek
Mühendis
Yaş
26
Konum
Muğla
Katılım
4 Nisan 2020
Konular
3
Mesajlar
166
Çözümler
2
Tepkime puanı
75
Puanları
28
yurt içi cihazı mı ?
 

iataman

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ismail atama
Cihazım
Poco X3 nfc
Yaş
43
Konum
Rize
Katılım
20 Kasım 2020
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
1
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Evet evofone garantili
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Evet, evofone garantili. N11'den mistore mağazasından aldım.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.540
Çözümler
61
Tepkime puanı
24.019
Puanları
438
Normal şartlarda bu tarz durumlarda öncelikle bootloader kilidi açılarak temiz bir rom kurulumu, çözüm olmaz ise donanımsal problemlere bakılmasını tavsiye ediyoruz fakat cihazınız henüz çok yeni ve bu yapılacak işlemler cihazınızı garanti dışı bırakacaktır. Bu nedenle garanti dışına çıkartmadan yapabileceğiniz en kolay işlem cihazı fabrika ayarlarına döndürmeniz. Eğer çözüm olmaz ise garantiye göndermeniz en sağlıklısı olacaktır.
 

smtdndr

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samuel
Cihazım
poco x3
Konum
ankara
Katılım
9 Mayıs 2019
Konular
21
Mesajlar
208
Tepkime puanı
58
Puanları
43
Normal şartlarda bu tarz durumlarda öncelikle bootloader kilidi açılarak temiz bir rom kurulumu, çözüm olmaz ise donanımsal problemlere bakılmasını tavsiye ediyoruz fakat cihazınız henüz çok yeni ve bu yapılacak işlemler cihazınızı garanti dışı bırakacaktır. Bu nedenle garanti dışına çıkartmadan yapabileceğiniz en kolay işlem cihazı fabrika ayarlarına döndürmeniz. Eğer çözüm olmaz ise garantiye göndermeniz en sağlıklısı olacaktır.
Hocam benim cihaz garantili bootloader açtım bir kaç rom yükledim sonra kendi orjinal romunu yükleyip kitledim. Şuan ilk aldığım gibi. Cihaz nasıl garanti dışı kalıyor ? Yani neye göre anlıyorlar ?
 

ProYasinn

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yasin
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Öğrenci
Konum
İstanbul
Katılım
17 Eylül 2018
Konular
61
Mesajlar
1.025
Çözümler
3
Tepkime puanı
423
Puanları
98
Hocam benim cihaz garantili bootloader açtım bir kaç rom yükledim sonra kendi orjinal romunu yükleyip kitledim. Şuan ilk aldığım gibi. Cihaz nasıl garanti dışı kalıyor ? Yani neye göre anlıyorlar ?
Arkadaş sonradan kilitlemezse ve garantiye yollarsa garanti dışı kalır
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.540
Çözümler
61
Tepkime puanı
24.019
Puanları
438
Hocam benim cihaz garantili bootloader açtım bir kaç rom yükledim sonra kendi orjinal romunu yükleyip kitledim. Şuan ilk aldığım gibi. Cihaz nasıl garanti dışı kalıyor ? Yani neye göre anlıyorlar ?
Servislerde yetkili hesaplar mevcut. Bu hesaplar sayesinde hangi cihazın hangi mi hesabı ile hangi tarihte açıldığını çok rahat bir şekilde görebiliyorlar. Tabii bu kontrolün yapılması teknisyen inisiyatifinde. Çoğu zaman teknisyenler bu kontrolleri yapmadan sadece açılış anındaki simgeyi kontrol ederek geçiyorlar. Yani yapmış olduğunuz işlem ile garantide kilidin açılmış olduğunun fark edilmemesi de bir olasılık...
 

smtdndr

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samuel
Cihazım
poco x3
Konum
ankara
Katılım
9 Mayıs 2019
Konular
21
Mesajlar
208
Tepkime puanı
58
Puanları
43
Arkadaş sonradan kilitlemezse ve garantiye yollarsa garanti dışı kalır
Yani orjinal romu yükleyip kilitlersek ki fastbootla orjinal romunu yükleyince kendi kilitliyor. O zaman garantiye bi etkisi yok ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Servislerde yetkili hesaplar mevcut. Bu hesaplar sayesinde hangi cihazın hangi mi hesabı ile hangi tarihte açıldığını çok rahat bir şekilde görebiliyorlar. Tabii bu kontrolün yapılması teknisyen inisiyatifinde. Çoğu zaman teknisyenler bu kontrolleri yapmadan sadece açılış anındaki simgeyi kontrol ederek geçiyorlar. Yani yapmış olduğunuz işlem ile garantide kilidin açılmış olduğunun fark edilmemesi de bir olasılık...
Valla hocam ben genpaya bikere note 9 pro götürdüm bu telefon ne dediler :D ben hiç sanmıyorum bakacaklarını :D
 
Son düzenleme:

ProYasinn

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yasin
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Öğrenci
Konum
İstanbul
Katılım
17 Eylül 2018
Konular
61
Mesajlar
1.025
Çözümler
3
Tepkime puanı
423
Puanları
98
Servislerde yetkili hesaplar mevcut. Bu hesaplar sayesinde hangi cihazın hangi mi hesabı ile hangi tarihte açıldığını çok rahat bir şekilde görebiliyorlar. Tabii bu kontrolün yapılması teknisyen inisiyatifinde. Çoğu zaman teknisyenler bu kontrolleri yapmadan sadece açılış anındaki simgeyi kontrol ederek geçiyorlar. Yani yapmış olduğunuz işlem ile garantide kilidin açılmış olduğunun fark edilmemesi de bir olasılık...
Wow! Bu ayrıntılara ulaşabileceklerini hiç düşünmemiştim . Korktum senden ixomia giggle~~
 

iataman

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ismail atama
Cihazım
Poco X3 nfc
Yaş
43
Konum
Rize
Katılım
20 Kasım 2020
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Normal şartlarda bu tarz durumlarda öncelikle bootloader kilidi açılarak temiz bir rom kurulumu, çözüm olmaz ise donanımsal problemlere bakılmasını tavsiye ediyoruz fakat cihazınız henüz çok yeni ve bu yapılacak işlemler cihazınızı garanti dışı bırakacaktır. Bu nedenle garanti dışına çıkartmadan yapabileceğiniz en kolay işlem cihazı fabrika ayarlarına döndürmeniz. Eğer çözüm olmaz ise garantiye göndermeniz en sağlıklısı olacaktır.
Hocam ürünü fabrika ayarlarına almama rağmen sorun devam etti. Telefonu 11 Kasım'da satın aldım, 17 Kasım'da da teslim aldım. Şimdi bu üründe donanımsal bir sıkıntı var ise birebir değiştirirler dimi? Çünkü tamir istemiyorum. Evofone garantili. Teşekkürler..
 
Üst Alt