Yardım Poco X3 nfc simcard kararsızlığı

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.540
Çözümler
61
Tepkime puanı
24.019
Puanları
438
Hocam ürünü fabrika ayarlarına almama rağmen sorun devam etti. Telefonu 11 Kasım'da satın aldım, 17 Kasım'da da teslim aldım. Şimdi bu üründe donanımsal bir sıkıntı var ise birebir değiştirirler dimi? Çünkü tamir istemiyorum. Evofone garantili. Teşekkürler..
Sorun donanımsal ise muhtemelen değişim kararı verilecektir hocam ancak takdir yetkisi serviste. Onların adına bir yorum yapmam uygun olmayacaktır.
 

iataman

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ismail atama
Cihazım
Poco X3 nfc
Yaş
43
Konum
Rize
Katılım
20 Kasım 2020
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Sorun donanımsal ise muhtemelen değişim kararı verilecektir hocam ancak takdir yetkisi serviste. Onların adına bir yorum yapmam uygun olmayacaktır.
Eyvallah hocam. Tecrübe etmişsinizdir diye sormuştum. Teşekkürler ilginiz için..
 

StreX

from past to future
Emekli Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert
Cihazım
iPhone 15
Konum
Ankara
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
240
Mesajlar
9.754
Çözümler
21
Tepkime puanı
10.453
Puanları
338
Eyvallah hocam. Tecrübe etmişsinizdir diye sormuştum. Teşekkürler ilginiz için..
Bu genelde tecrübeye bağlı verilebilecek bir cevap değil
yaşadığınız soruna karşı servisin vereceği reaksiyon
Garanti firmasından garanti firmasına
cihazdaki arızanın onarılabilecek olmasından ya da olmamasına
veya teknik servis personelinin insiyatifine kalmış bir şey
 

iataman

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ismail atama
Cihazım
Poco X3 nfc
Yaş
43
Konum
Rize
Katılım
20 Kasım 2020
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Bu genelde tecrübeye bağlı verilebilecek bir cevap değil
yaşadığınız soruna karşı servisin vereceği reaksiyon
Garanti firmasından garanti firmasına
cihazdaki arızanın onarılabilecek olmasından ya da olmamasına
veya teknik servis personelinin insiyatifine kalmış b

Bu genelde tecrübeye bağlı verilebilecek bir cevap değil
yaşadığınız soruna karşı servisin vereceği reaksiyon
Garanti firmasından garanti firmasına
cihazdaki arızanın onarılabilecek olmasından ya da olmamasına
veya teknik servis personelinin insiyatifine kalmış bir şey
Doğrudur. Yasal mevzuat ile alakalıydı aslında sorduğum. Çünkü kullanıcı kaynaklı bir hata olmadığı belli. İllada tamir edip göndermek isterlerse, ne yapmam gerekir diye bilgi almak istemiştim. İade formuna değişim talep ettiğimi belirttim zaten. İnşallah hayal kırıklığı yaşamam. Tüketici hakları vs ile uğraştırırlarsa Xiaomi ye yakışmaz diye düşünüyorum. (Süreç ile alakalı EVOFONE da tanıdığı olan var ise ve yardımcı olmak isterse memnun olurum. ☺️) Teşekkürler..
 

Mandalori07

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Ahmet
Cihazım
Mi poco x3 nfc
Yaş
25
Konum
Antalya
Katılım
5 Ocak 2021
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
SORUN çözdü mü acaba.bende aynı sorunu yaşıyorum poco x3 nfc cihazı ile . Kopmalar ilk aldiğimda azdi .6. Günde ipler tamamen koptu.4.5 g ve 3g hiç çekmiyor. Cihazdan kaynakalndiğina eminim.değisim talebi ile servisi gönderdim.cevap bekliyorum.sizin cihazınızı değiştirdiler mi?
 

Farukszr

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Faruk
Cihazım
POCO NFC X3
Yaş
26
Konum
Düzce
Katılım
24 Mart 2021
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
SORUN çözdü mü acaba.bende aynı sorunu yaşıyorum poco x3 nfc cihazı ile . Kopmalar ilk aldiğimda azdi .6. Günde ipler tamamen koptu.4.5 g ve 3g hiç çekmiyor. Cihazdan kaynakalndiğina eminim.değisim talebi ile servisi gönderdim.cevap bekliyorum.sizin cihazınızı değiştirdiler mi?
Sen nasıl bir yol izledin hocam aynı sorun bende de var
 
Üst Alt