Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hayırlı olsun, ben turktelekomda kullanıyordum taahhüt bitince churn yapıp turknete geçtim 7 aydır turknet abonesiyim. 100 megabite kadar hız kullanıyorum. Bilgisayara gelen hız kablolu olarak 99.8 , telefonlara wifiden gelen hız. 75-80 mbps arası. Çünkü kablo ve wifi arasında fark var. Sizde mesela telefondan ölçüm yapın kabloludan daha düşük hız gelebilir normaldir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Bir de müşteri temsilcisi kadınlar denk gelmedi daha nazik demişsin ben Turkcell Çağrı Merkezinde çalışıyorum bu arada )) oldukça nazik ve diksiyon iyi
Herkese merhaba. Bende şuan hali hazırda kullandığım aboneliğin bitmesini bekliyorum ve bir sonraki tercihim netspeed olacak. Merak ettiğim bir konu var. Abonelik sonrasında interneti kullanırken müşteri hizmetleri ile görüşeniniz oldu mu herhangi bir konuda? İletişimleri nasıl satış sonrası destek veriyorlar mı cidden yoksa hepsi satana kadar mı?
Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Herkese merhaba. Bende şuan hali hazırda kullandığım aboneliğin bitmesini bekliyorum ve bir sonraki tercihim netspeed olacak. Merak ettiğim bir konu var. Abonelik sonrasında interneti kullanırken müşteri hizmetleri ile görüşeniniz oldu mu herhangi bir konuda? İletişimleri nasıl satış sonrası destek veriyorlar mı cidden yoksa hepsi satana kadar mı?
Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Abonelik açıldıktan sonra 2-3 kere görüştüm kendileriyle. Online işlemler var kendi sayfalarında oraya destek talebi yazıyorsunuz. yazdıktan sonra gün içinde arayarak(geç yazdıysanız ertesi gün) konu hakkında bilgilendirdiler ulaşamadıklarında da oraya tekrar mesaj olarak yazdılar.(Alta ekran görüntüsünü koydum)
Direkt müşteri hizmetlerini ararsanız nadir olarak geç açabiliyolar telefonu. ama hiç bir zaman açmadıkları olmadı.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
(Resimdeki sorunun kaynağı bluetooth kulaklığımmış internetle alakalı değilmiş. sorunu böylece çözmüş oldum)
Abonelik açıldıktan sonra 2-3 kere görüştüm kendileriyle. Online işlemler var kendi sayfalarında oraya destek talebi yazıyorsunuz. yazdıktan sonra gün içinde arayarak(geç yazdıysanız ertesi gün) konu hakkında bilgilendirdiler ulaşamadıklarında da oraya tekrar mesaj olarak yazdılar.(Alta ekran görüntüsünü koydum)
Direkt müşteri hizmetlerini ararsanız nadir olarak geç açabiliyolar telefonu. ama hiç bir zaman açmadıkları olmadı.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
(Resimdeki sorunun kaynağı bluetooth kulaklığımmış internetle alakalı değilmiş. sorunu böylece çözmüş oldum)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Frankfurt Serveri ile ölçüm
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Türkiye serverindeki ölçüm ( Sunucu değiştirmeyi bulamadım)
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Türkiye sunucusuyla ölçüm
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Frankfurt sunucusuyla ölçüm.
Umarım aklınızda kalan sorulara yanıt alabilmişsinizdir. Bir şeyi eksik yada yanlış yapmışsam söyleyin hocam tekrar yapayım.
Netspeed türknetten daha iyidir en azından müşteri hizmetleri var. Herhangi bir sıkıntı da bir muhatap bulabiliyorsunuz karşınızda. 2 yıl kadar da ben kullanmıştım. Bi kaç kere faturayı ödemeyi unutmuşum ödeyince hemen açıldı. Gecikme bedeli açma kapama ücreti falan da eklemiyorlar bazı firmalar gibi.
Netspeed türknetten daha iyidir en azından müşteri hizmetleri var. Herhangi bir sıkıntı da bir muhatap bulabiliyorsunuz karşınızda. 2 yıl kadar da ben kullanmıştım. Bi kaç kere faturayı ödemeyi unutmuşum ödeyince hemen açıldı. Gecikme bedeli açma kapama ücreti falan da eklemiyorlar bazı firmalar gibi.