- Adım
- Mehmet
- Cihazım
- Xiaomi Redmi 9
- Yaş
- 24
- Konum
- Türkiye
- Katılım
- 30 Aralık 2022
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Merhaba, 28 Aralık günü N11'de NITECH adlı mağazadan Redmi 9 4/64 GB Siyah Xiaomi Türkiye Garantili cihazı babama satın aldık.
İthalatçı garantili olanlar daha ucuz olmasına rağmen bunu tercih ettik.
Siparişi verdikten sonraki gün mailime gelen faturada ürün 128 GB olarak gözüküyordu, hatadır herhalde diye umursamadım. Bugün kargo geldi ve ürünün üzerinde Redmi 9 Sky Blue 4/128 GB yazıyor. Ayrıca başlıkta Xiaomi Türkiye Garantili yazmasına rağmen kutunun üzerinde KVK garantili olduğuna dair ibareler var. Kutunun ön yüzündeki KVK stickerı ambalajın dışında ancak arkadaki garanti belgesi ve QR kod kısmı ambalajın içinde.
KVK'nın sitesinden ise IMEI sorgulattığımda ürün bulunamadı olarak hata veriyor. E-Devlet'ten sorgulatınca bir problem gözükmüyor. Yani hem yanlış renk, hem yanlış depolama hem de farklı garanti (?) ile geldi cihaz. 64 GB yerine 128 GB olduğu için bunu pek sorun etmedik. Satıcıya durumu bildirdiğimde iade edin gibi saçma sapan cevaplar verdi, KVK garantisinin "bugün yarın" gözükeceğini belirtti.
KVK'nın Whatsapp hattına yazdım ve talep oluşturdum, onlar da 48 saat içerisinde dönüş yapacaklarını belirttiler. Ayrıca N11'den ödemeyi ertele butonuna bastım.
Google'da Redmi 9 Sky Blue diye arattığımda farklı bir Hindistan versiyonu çıkıyor. Garanti olayı sonuçlanana kadar kutuyu da açmak istemiyorum. Kutunun fotoğraflarını da buraya ekliyorum. Sizce ithal edilmiş, içinden dönüştürücülü adaptör çıkan bir kutu mudur yoksa direkt Türkiye'de satılan ve içerisinde Türkçe kullanma kılavuzu vs. olan bir ürün müdür ve nasıl bir yol izlemeliyim? Okuduğunuz için teşekkürler.
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
İthalatçı garantili olanlar daha ucuz olmasına rağmen bunu tercih ettik.
Siparişi verdikten sonraki gün mailime gelen faturada ürün 128 GB olarak gözüküyordu, hatadır herhalde diye umursamadım. Bugün kargo geldi ve ürünün üzerinde Redmi 9 Sky Blue 4/128 GB yazıyor. Ayrıca başlıkta Xiaomi Türkiye Garantili yazmasına rağmen kutunun üzerinde KVK garantili olduğuna dair ibareler var. Kutunun ön yüzündeki KVK stickerı ambalajın dışında ancak arkadaki garanti belgesi ve QR kod kısmı ambalajın içinde.
KVK'nın sitesinden ise IMEI sorgulattığımda ürün bulunamadı olarak hata veriyor. E-Devlet'ten sorgulatınca bir problem gözükmüyor. Yani hem yanlış renk, hem yanlış depolama hem de farklı garanti (?) ile geldi cihaz. 64 GB yerine 128 GB olduğu için bunu pek sorun etmedik. Satıcıya durumu bildirdiğimde iade edin gibi saçma sapan cevaplar verdi, KVK garantisinin "bugün yarın" gözükeceğini belirtti.
KVK'nın Whatsapp hattına yazdım ve talep oluşturdum, onlar da 48 saat içerisinde dönüş yapacaklarını belirttiler. Ayrıca N11'den ödemeyi ertele butonuna bastım.
Google'da Redmi 9 Sky Blue diye arattığımda farklı bir Hindistan versiyonu çıkıyor. Garanti olayı sonuçlanana kadar kutuyu da açmak istemiyorum. Kutunun fotoğraflarını da buraya ekliyorum. Sizce ithal edilmiş, içinden dönüştürücülü adaptör çıkan bir kutu mudur yoksa direkt Türkiye'de satılan ve içerisinde Türkçe kullanma kılavuzu vs. olan bir ürün müdür ve nasıl bir yol izlemeliyim? Okuduğunuz için teşekkürler.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.