Sakın xiaomi almayın....
AZ.MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ SIFIR...
bu yorum için sizi kınıyorum.zira sizin gibi derken beni tanımadan hakkımda hukum vermişsiniz.super bır beyine gerek yok elbette yazılımsal.burada onemli olan çok beğendiğim bir telefonun satış sonrası hızmetlerdeki ciddiyetsiz tutumu..bır urun ıkı defa aynı hatadan servise gider ve hiç bir şey yapılmadan dönermi? aynı şey sizinde başınıza gelse bu yorumu başkası yapsa elbette hoşunuza gitmez. başlık dikkat cekici olabilir ama içeriğinde ve verdiğim yanıtlarda bır markanın servis hizmetindeki ciddiyetsizliğine dikkat çekilmiş ve bu konu hakkında paylaşımlarda bulunulmuştur.ben hiç kimsenin uşağı olmadım olmamda..burada tecrübe ve düşüncemi paylaştım.beğenir yada beğenmezsiniz ..kimseyi töhmet altında bırakmayın lütfen.....kimsenin kalemşörlüğünü de yapmayı uygun bulmam....Sizin sorununuz neye tepki vermeyi bilmemek ile alakalı. Sakın xiaomi almayın nedir Allah aşkına. Sorun yaşamış olmanız gayet normal. Ve görünen resimler ile servisin yaptığı yazılım yükseltme işleminden kaynaklı Bi sorun yaşıyorsunuz. Art niyetli yazdığınızı düşünüyorum. Kusura bakmayın. Başlığı değiştirmeniz de fayda var.
çok teşekkür ederim...aynı fikirdeyim ancak diğer markaların servis hizmetleri daha ıyı.. ben sıkı bır xiaomi hayranıyım..keşke servisi bu kadar berbat olmasa...ama mail ile dönüş yaptılar umarım ilgilenirler...Çok geçmiş olsun öncelikle. Büyük talihsizlik olmuş. Fakat bunu Xiaomi ye yuklememek lazım. Ayni sorun samsung da veya iphone da da olabilirdi. Şanssızlık yani. Fakat size katılıyorum ki xiaominin garanti servisi pek verimli değil. Umarım sorunu halledebilirsiniz.
Redmi K20 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi