Yardım miui mobil veri ayarı hakkında

ozergul

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
özer
Cihazım
redmi note 3
Yaş
31
Konum
izmir
Katılım
28 Ocak 2016
Konular
28
Mesajlar
148
Tepkime puanı
16
Puanları
18
merhaba arkadaşlar redmi note 3 üme miui 7 nin china stabil versiyonunu kurdum gayet hoş güzel (miui 7.2.5.0)

fakat birşey istediğim gibi gitmiyor mobil veriden 1 kblık dosya resim bile inmiyor wifi bekleniyor diyor..

ingilizcem iyidir ama telefonu alt üst ettim gerekli ayarı bulamadım.

mobil veri açıkken google play, tarayıcı vs ile yapılan indirmeyi nereden enable edebilirim.
 
Son düzenleme:

yukselbulut

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yüksel
Cihazım
Mi 9T Pro
Meslek
Esnaf
Yaş
39
Konum
Hatay
Katılım
7 Mart 2018
Konular
8
Mesajlar
70
Tepkime puanı
37
Puanları
18
En son güncellemeden sonra aynı olay benimde başıma geldi.Telefonu garantiden daha dün aldım.IMEI kopyalandığı için garantiye göndermiştim.Telefonu açtığımda güncelleme gelmişti.5 aydır hiç böyle birşey yapmadı.Son güncellemeyle veri uyarısı bende alıyorum.Forumda yazılanların hepsini tek tek yaptım.Yapmadığım hiçbirşey kalmadı.Defalarca format attım formattan 3-4 saat sonra yine aynı hatayı verdi.Hiç bir şekilde sorun çözülmüyor.Hayatımda böyle saçma bir iş görmedim ben.Varmı bu işi çözebilen arkadaşlar.Wifi olmayan yerde rezil oluyorum valla.
[doublepost=1530025153,1530012115][/doublepost]Arkadaşlar yokmu bunun bir çaresi.Onca adam mağdur olmuş.İşimiz oluyor,derdimiz oluyor wifi olmadığı yerde nasıl yapalım.Böyle saçmalıkmı olur.Şebeke var internet yok.Yokmu bu mi'nin türkiye yetkilisi çözsünler arkadaş şu işi.Operatörü aradım herşey normal diyor.Hattı başka telefona takıyorum sıkıntı yok.Benim telefona başka hat takıyorum yine internete giremiyorum.Yetkililer bu işe bir el atsın rezil olduk arkadaş bu nedir ya.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.614
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.136
Puanları
438
En son güncellemeden sonra aynı olay benimde başıma geldi.Telefonu garantiden daha dün aldım.IMEI kopyalandığı için garantiye göndermiştim.Telefonu açtığımda güncelleme gelmişti.5 aydır hiç böyle birşey yapmadı.Son güncellemeyle veri uyarısı bende alıyorum.Forumda yazılanların hepsini tek tek yaptım.Yapmadığım hiçbirşey kalmadı.Defalarca format attım formattan 3-4 saat sonra yine aynı hatayı verdi.Hiç bir şekilde sorun çözülmüyor.Hayatımda böyle saçma bir iş görmedim ben.Varmı bu işi çözebilen arkadaşlar.Wifi olmayan yerde rezil oluyorum valla.
[doublepost=1530025153,1530012115][/doublepost]Arkadaşlar yokmu bunun bir çaresi.Onca adam mağdur olmuş.İşimiz oluyor,derdimiz oluyor wifi olmadığı yerde nasıl yapalım.Böyle saçmalıkmı olur.Şebeke var internet yok.Yokmu bu mi'nin türkiye yetkilisi çözsünler arkadaş şu işi.Operatörü aradım herşey normal diyor.Hattı başka telefona takıyorum sıkıntı yok.Benim telefona başka hat takıyorum yine internete giremiyorum.Yetkililer bu işe bir el atsın rezil olduk arkadaş bu nedir ya.
APN ayarlarınızı kontrol ettiniz mi?
 
Oyla:

yukselbulut

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yüksel
Cihazım
Mi 9T Pro
Meslek
Esnaf
Yaş
39
Konum
Hatay
Katılım
7 Mart 2018
Konular
8
Mesajlar
70
Tepkime puanı
37
Puanları
18
Denemediğim hiçbirşey kalmadı herşeyi yaptım en fazla 2-3 saat sonra yine aynı uyarıyı veriyor.Kafayı yiyeceğim.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.614
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.136
Puanları
438
Denemediğim hiçbirşey kalmadı herşeyi yaptım en fazla 2-3 saat sonra yine aynı uyarıyı veriyor.Kafayı yiyeceğim.
Hocam bir önceki mesajınızda da aynı şeyi yazmışsınız... Madem ki "her şeyi" denediniz bizim buradan yardımcı olmamız mümkün görünmüyor, servise geri gönderebilirsiniz.

Genel olarak da şöyle bir not düşmek istiyorum.... Son derece kolay çözümü olan pek çok sorun bu "her şeyi yaptım" iddiası yüzünden çözülemiyor. Yapılan işlemleri, denenen yöntemleri bu iki kelime ile geçiştirmek yerine; yapılan işlemler yazıldığında çözüm bulunabiliyor fakat bizim sizlere teker teker bunu da yaptınız mı? Şu ayar da yapılı mı? vs. gibi teker teker sormamız çok çok zor. Eğer yazmayacaksanız forumda mesaj da yazmadan cihazları direk servise göndermek çok daha hızlı sonuç almanızı sağlar.
 
Oyla:

yukselbulut

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yüksel
Cihazım
Mi 9T Pro
Meslek
Esnaf
Yaş
39
Konum
Hatay
Katılım
7 Mart 2018
Konular
8
Mesajlar
70
Tepkime puanı
37
Puanları
18
Hocam giden cihaz 15-20 günden önce gelmiyor.Biz burda kendi aramızda çözüm bulmaya çalışıyoruz.Yalnızca bende olsa eyvallah telefonda sıkıntı var diyeceğim.Yalnız burdaki ve diğer konulardaki tüm arkadaşlar mağdur olmuş durumda.Bakın burda belirtilen APN ayarını komple sıfırladım,veri kullanımı kısıtlamadaki tiki kaldırdım,veri kullanım limit ayarını manuel olarak girdim.Cihaza 3-4 kez format attım olmadı.Başka hat taktım mobil veri geldi ama 1 saat sonra tekrardan geri gitti.Hattı 2. slot'ta kullanıyorum çünkü 1.slot henüz eşleştirilmedi.Yani servislik bir durumu olduğunu zannetmiyorum.İnşallah yeni bir güncelleme daha gelirde kurtuluruz bu işten.
[doublepost=1530126889,1530033929][/doublepost]Arakdaşlar dün itibariyle İMEİ eşleştirmesi yapılmıştı.Şebeke gece geldi.Şebekenin gelmesiyle hattı 1.solota taktım dünden beri kullanıyorum ve şimdiye kadar mobil veri hatası almadım.Mobil veri hatası alan arkadaşlar hatlarını çıkarıp tekrardan taksınlar.Genelde nedendir bilmiyorum 2.hat yerinde yapıyor bu olayı.Şuanda 1.hat kısmında stabil çalışmakta teşekkür ederim
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.614
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.136
Puanları
438
Hocam giden cihaz 15-20 günden önce gelmiyor.Biz burda kendi aramızda çözüm bulmaya çalışıyoruz.Yalnızca bende olsa eyvallah telefonda sıkıntı var diyeceğim.Yalnız burdaki ve diğer konulardaki tüm arkadaşlar mağdur olmuş durumda.Bakın burda belirtilen APN ayarını komple sıfırladım,veri kullanımı kısıtlamadaki tiki kaldırdım,veri kullanım limit ayarını manuel olarak girdim.Cihaza 3-4 kez format attım olmadı.Başka hat taktım mobil veri geldi ama 1 saat sonra tekrardan geri gitti.Hattı 2. slot'ta kullanıyorum çünkü 1.slot henüz eşleştirilmedi.Yani servislik bir durumu olduğunu zannetmiyorum.İnşallah yeni bir güncelleme daha gelirde kurtuluruz bu işten.
[doublepost=1530126889,1530033929][/doublepost]Arakdaşlar dün itibariyle İMEİ eşleştirmesi yapılmıştı.Şebeke gece geldi.Şebekenin gelmesiyle hattı 1.solota taktım dünden beri kullanıyorum ve şimdiye kadar mobil veri hatası almadım.Mobil veri hatası alan arkadaşlar hatlarını çıkarıp tekrardan taksınlar.Genelde nedendir bilmiyorum 2.hat yerinde yapıyor bu olayı.Şuanda 1.hat kısmında stabil çalışmakta teşekkür ederim

Geçmiş olsun hocam. IMEI eşleştirmesi için yaptıklarınızı anlatabilirseniz sizden sonra benzer sorun yaşayan arkadaşlarımız için güzel bir rehber olacaktır.
 
Oyla:

MANUPLE

Ctrl + L
Uzman Üye
MIUI Sever
Adım
Netizen
Cihazım
Poco X3 Nfc
Meslek
Yazılım Uzmanı
Konum
.
Katılım
5 Nisan 2018
Konular
39
Mesajlar
2.045
Çözümler
1
Tepkime puanı
1.294
Puanları
188
Merhaba yorumlarda belirtilen herşeyi denememe ragmen sorunu çözemedim fabrika ayarlarına çevirdigimde en fazla 1 gün içinde aynı sıkıntıyı veriyor daha farklı bi çözümü olan varmı acaba ?
Çoğu sorunların Bölge ABD, Dil İngilizce , Ya da China Ayarlarıyla telefonu kapatıp tekrar açıldığında düzeldiğini gördüm.
Çünkü, Bölgesel dikkatlerin ve ayarların farklılığından dolayı aynı sorunun farklı bir bölgede sistem tarafında düzeldiği bilinmektedir.
Bu sorun giderme işleminin de sorun çıktığında her şeyi yaptım denilen yapılacaklar listesinin içine katılması gerekebilir.
[doublepost=1530169567,1530169377][/doublepost]Böylesine bir sorun oluştuğunda öncelikle o stres ve heyecan içerisinde bir şeyler yapılırken hatalı işlemler yaparak sorunu daha da içinden çıkılmaz hale getirebiliriz.
O nedenle, öncelikle sakin olmalı, internette araştırma yapılmalı ve çare olarak yazılan şeyleri tek tek uygulamalı, her uygulama sonucunda eğer çare olmamış ise önceki değerleri not alarak eski haline çevirmeliyiz.
[doublepost=1530170575][/doublepost]Aslında bu Mobil Veri Sınır Aşımı(İstenilmeyen durum) konusu kullanıcıların çok rahatsız oldukları bir durum ve yüzlerce lira faturalarla karşı karşıya gelinmesine neden oluyor.

Bu durumda da üretici şirketler hem sınır koyma hem de sınırı kontrol etme ve uyarı seçenekleri opsiyonları eklemişler.
Bunun en güzelini Windows Phone de görmüştüm.

Telefonu değiştirince bu yaşananlar benim de başıma geldi.
İlk önceleri mobil veri kısmında ayar yaptım, aylık ne kadar veri olduğunu ne zaman sıfırlanacağını vs. yazdım.
Bir baktım ki sürekli beni rahatsız ediyor.

Hem mobil veri sınırıyla ilgili ayarı kapattım, hem de uyarı kısmını. Şimdilik sorun çözülmüş gözüküyor.(Veri takibini de bağlı olduğum operatörün uygulamasından takip ediyorum)
 
Oyla:

bigoo

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
YILDIRIM
Cihazım
mi 6
Yaş
36
Konum
adana
Katılım
4 Haziran 2018
Konular
10
Mesajlar
98
Tepkime puanı
80
Puanları
18
güvenlik aşıldı sekmesi ( veri kullanımı ) ordan sag yukarda ayarlar sekmesi, veri kullanım ayarlarından veri kullanımını kapatır mısın. sonra telefonu yeniden başlat bakalım sorun devam edecek mi
 
Oyla:

MANUPLE

Ctrl + L
Uzman Üye
MIUI Sever
Adım
Netizen
Cihazım
Poco X3 Nfc
Meslek
Yazılım Uzmanı
Konum
.
Katılım
5 Nisan 2018
Konular
39
Mesajlar
2.045
Çözümler
1
Tepkime puanı
1.294
Puanları
188
Telefon ayarları bölümünde ilgili sorun ile ilgili ayar verilmesi gereken bir değil bir kaç yer olabiliyor.
Bu yüzden de bir yeri kapatmak sorunu gidermiyor.

Örneğin Mobil veri limiti yazılmış ise
Uyarı görüntüle seçeneği de açık ise
Ve Veri kullanımı uyarı düzeyi %20 ve altında ise daha fazla uyarı verir. Bu ayarın % 70 den yukarı olması lazım.

Bir de Telefon Markası Xiaomi olsa da farklı modeller olduğu için AYARLAR her telefona göre farklılıklar oluşturuyor.
Birinin yardımcı olmak üzere ortaya koyduğu seçenekleri sorunu olan arkadaş gerçekleştiremeyebiliyor.
Ya herkesin telefon ayarlarına hakim olması, öğrenmesi ya da önemli ayarları not tutarak ihtiyacı olduğunda daha kolay yararlanmasını sağlıyor.
 
Oyla:

bigoo

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
YILDIRIM
Cihazım
mi 6
Yaş
36
Konum
adana
Katılım
4 Haziran 2018
Konular
10
Mesajlar
98
Tepkime puanı
80
Puanları
18
Telefon ayarları bölümünde ilgili sorun ile ilgili ayar verilmesi gereken bir değil bir kaç yer olabiliyor.
Bu yüzden de bir yeri kapatmak sorunu gidermiyor.

Örneğin Mobil veri limiti yazılmış ise
Uyarı görüntüle seçeneği de açık ise
Ve Veri kullanımı uyarı düzeyi %20 ve altında ise daha fazla uyarı verir. Bu ayarın % 70 den yukarı olması lazım.

Bir de Telefon Markası Xiaomi olsa da farklı modeller olduğu için AYARLAR her telefona göre farklılıklar oluşturuyor.
Birinin yardımcı olmak üzere ortaya koyduğu seçenekleri sorunu olan arkadaş gerçekleştiremeyebiliyor.
Ya herkesin telefon ayarlarına hakim olması, öğrenmesi ya da önemli ayarları not tutarak ihtiyacı olduğunda daha kolay yararlanmasını sağlıyor.
aynı hata bende de olmuştu ben bu sorunu benim anlattığım şekilde çözdüm, şuan için o hata bana bi daha gelmedi. ilerisi ne olur bilemem
 
Oyla:
Üst Alt