Merhaba yorumlarda belirtilen herşeyi denememe ragmen sorunu çözemedim fabrika ayarlarına çevirdigimde en fazla 1 gün içinde aynı sıkıntıyı veriyor daha farklı bi çözümü olan varmı acaba ?
Çoğu sorunların Bölge ABD, Dil İngilizce , Ya da China Ayarlarıyla telefonu kapatıp tekrar açıldığında düzeldiğini gördüm.
Çünkü, Bölgesel dikkatlerin ve ayarların farklılığından dolayı aynı sorunun farklı bir bölgede sistem tarafında düzeldiği bilinmektedir.
Bu
sorun giderme işleminin de sorun çıktığında
her şeyi yaptım denilen yapılacaklar listesinin içine katılması gerekebilir.
[doublepost=1530169567,1530169377][/doublepost]Böylesine bir sorun oluştuğunda öncelikle o stres ve heyecan içerisinde bir şeyler yapılırken hatalı işlemler yaparak sorunu daha da içinden çıkılmaz hale getirebiliriz.
O nedenle, öncelikle sakin olmalı, internette araştırma yapılmalı ve çare olarak yazılan şeyleri tek tek uygulamalı, her uygulama sonucunda eğer çare olmamış ise önceki değerleri not alarak eski haline çevirmeliyiz.
[doublepost=1530170575][/doublepost]Aslında bu Mobil Veri Sınır Aşımı(İstenilmeyen durum) konusu kullanıcıların çok rahatsız oldukları bir durum ve yüzlerce lira faturalarla karşı karşıya gelinmesine neden oluyor.
Bu durumda da üretici şirketler hem sınır koyma hem de sınırı kontrol etme ve uyarı seçenekleri opsiyonları eklemişler.
Bunun en güzelini Windows Phone de görmüştüm.
Telefonu değiştirince bu yaşananlar benim de başıma geldi.
İlk önceleri mobil veri kısmında ayar yaptım, aylık ne kadar veri olduğunu ne zaman sıfırlanacağını vs. yazdım.
Bir baktım ki sürekli beni rahatsız ediyor.
Hem mobil veri sınırıyla ilgili ayarı kapattım, hem de uyarı kısmını. Şimdilik sorun çözülmüş gözüküyor.(Veri takibini de bağlı olduğum operatörün uygulamasından takip ediyorum)