- Adım
- Emre
- Cihazım
- Xiaomi 13
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 1 Mayıs 2014
- Konular
- 433
- Mesajlar
- 15.872
- Çözümler
- 71
- Tepkime puanı
- 24.472
- Puanları
- 438
Yeni cihazlar eklendi... 
Herkese iyi formlar
Ben global beta dayım.Bu guncenlleme bana ota dan gelecek mi yoksa sadece stable rom olanlara mı gelecek.Ve bu güncelleme bana gelirse ben stable rom a mı geçmiş olacam.
ben mi görmedimyoksa hala Mi Note 2 ye global stabil rom yok mu ???