Ana Başlık Mi9T Pro ve K20 Pro Kullanıcı Yorumları ve Öneriler [ Madalya Ödüllü ]

mladenbmv

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ROOT
Cihazım
xiaomi mi5s
Yaş
39
Konum
izmir
Katılım
6 Haziran 2017
Konular
2
Mesajlar
121
Forum puanı
19
Puanları
18
Ülkemizeden 2 tane aldım cam koruyucu 26 birisi bir ay olmadan ufak tefek köşelerden kırıldı çinden sipariş verdim 20 d olanlarından.parmak izi işim gereği ellerim çoğu zaman makina yağlı şekilde kullanıyorum parmak izinden yana sıkıntı çekmedim.kılıfta kendi kılıfı siyahlı geldi bir tanede şeffaf kendim aldıım darbe önleyicili ama kalınlaştırdı tlf sonra satıcı gönderdi kılıf hediye şeffaf ince onu kullandım.en sonda aliexpresten almıştım arkası desenli şeffaf kılıf onlar hoşuma gitti kapaklısınıda aldım ama kullanmadım duruyor evde cam kapaklı iki tane biri siyah diğeri gold.şu an yılan desenli şeffaf kullanıyorum sıkı sarıyor kaygan da değil.tavsiye ederim.
 

Blackelectro

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yavuz Orhan
Cihazım
Xiami mi9t pro
Meslek
Bilgisayar Bileşen
Yaş
32
Konum
Kırklareli
Katılım
8 Aralık 2018
Konular
4
Mesajlar
528
Forum puanı
187
Puanları
58
Ülkemizeden 2 tane aldım cam koruyucu 26 birisi bir ay olmadan ufak tefek köşelerden kırıldı çinden sipariş verdim 20 d olanlarından.parmak izi işim gereği ellerim çoğu zaman makina yağlı şekilde kullanıyorum parmak izinden yana sıkıntı çekmedim.kılıfta kendi kılıfı siyahlı geldi bir tanede şeffaf kendim aldıım darbe önleyicili ama kalınlaştırdı tlf sonra satıcı gönderdi kılıf hediye şeffaf ince onu kullandım.en sonda aliexpresten almıştım arkası desenli şeffaf kılıf onlar hoşuma gitti kapaklısınıda aldım ama kullanmadım duruyor evde cam kapaklı iki tane biri siyah diğeri gold.şu an yılan desenli şeffaf kullanıyorum sıkı sarıyor kaygan da değil.tavsiye ederim.
Hocam kılıf değilde ekran korucu cam lazım.. Türkiye de bulabilir miyiz? Bi markası var mı? Paylaşırsanız sevinirim..
 

cemee

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Eren
Cihazım
Mi 9T Pro, Onep
Yaş
35
Konum
Yurtdisi
Katılım
2 Aralık 2018
Konular
1
Mesajlar
611
Forum puanı
373
Puanları
78
Ekran koruyucu meselesi problem. Cam olanlar 9t icin uretilmis ama pro icin de satiyorlar. Ama pronun ekraninin kenarlari kavisli. Bu nedenle oturmuyor. Ekran koruyucu yaninda yag gibi bir sey veriyorlar ama o da zamanla cikiyor. Nano koruyucular guzel oturuyor ama cok inceler ve ben koruma konusunda cok etkili olmadigini dusunuyorum. Hem cabuk ciziliyor.
Kutudan cikan kilif ince ama siyah oldugu icin telefonun guzelligini kapatiyor. Yine koruma anlaminda cok bir sey katmaz telefona. Seffaf silikon kiliflar kalin ama hem guzellik hem koruma isinde iyiler
 

iAlbayrak

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Adım
iskender alb
Cihazım
sony z5
Yaş
38
Konum
İstanbul/Bahçelievler
Katılım
16 Ekim 2019
Konular
0
Mesajlar
15
Forum puanı
1
Puanları
3
Yahu bizim millete inovasyon görsellik de yaramıyor:D
Bizim millet sallıyorsunuz banada :) video konulmuyor buraya atamıyorum gerçekten kötü olmuş ekran bozulmuş gibi kamera zaten yeterli inovasyonu sağlamıştı etrafındaki ışıkla ses efekti ile bunu ekrana yansıtmanın gereği yoktu tabi bu benim fikrim
 

umutizgi

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Note 4X
Meslek
E-Ticaret Yönetimi
Konum
İstanbul
Katılım
25 Şubat 2016
Konular
44
Mesajlar
604
Forum puanı
307
Puanları
78
Bizim millet sallıyorsunuz banada :) video konulmuyor buraya atamıyorum gerçekten kötü olmuş ekran bozulmuş gibi kamera zaten yeterli inovasyonu sağlamıştı etrafındaki ışıkla ses efekti ile bunu ekrana yansıtmanın gereği yoktu tabi bu benim fikrim
Mavideki animasyonu diyorsunuz biliyorum, bence çok güzel. Sağdaki benim cihazdı, yok diye üzülüyordum :D
Medyayı Görmek için kayıtlı olmalısınız
 

serkanulucay

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mi 9T Pro
Meslek
Öğretmen
Yaş
31
Konum
İstanbul, Türkiye
Katılım
13 Ekim 2019
Konular
0
Mesajlar
45
Forum puanı
11
Puanları
8
Ben de bu efekti çok seviyorum. Abartılı kötü değil yahu.

Mi 9T Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

iAlbayrak

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Adım
iskender alb
Cihazım
sony z5
Yaş
38
Konum
İstanbul/Bahçelievler
Katılım
16 Ekim 2019
Konular
0
Mesajlar
15
Forum puanı
1
Puanları
3
Mavideki animasyonu diyorsunuz biliyorum, bence çok güzel. Sağdaki benim cihazdı, yok diye üzülüyordum :D
Medyayı Görmek için kayıtlı olmalısınız
Aynen..Neyse zaten sorun değil özellik olarak eklemişler benim telefonda problem yokmuş benim ilk sorma amacım telefonmu gümlüyordu :) (Yani bence öyle hissettiriyor) madem özellik isteyen kullanır istemeyen kullanmaz ileride bide kapatıp açma seçeneği gelir problem edecek bişey yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arama cevapladığımda telefon titriyordu bootloader açıldıktan sonra ayar açık olmasına rağmen titremiyor buna varmıdır bir çözüm
 
Son düzenleme:

umutizgi

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Note 4X
Meslek
E-Ticaret Yönetimi
Konum
İstanbul
Katılım
25 Şubat 2016
Konular
44
Mesajlar
604
Forum puanı
307
Puanları
78
Aynen..Neyse zaten sorun değil özellik olarak eklemişler benim telefonda problem yokmuş benim ilk sorma amacım telefonmu gümlüyordu :) (Yani bence öyle hissettiriyor) madem özellik isteyen kullanır istemeyen kullanmaz ileride bide kapatıp açma seçeneği gelir problem edecek bişey yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arama cevapladığımda telefon titriyordu bootloader açıldıktan sonra ayar açık olmasına rağmen titremiyor buna varmıdır bir çözüm
Titreme olayını bilmiyorum fakat, Ayarlar > özel ayarlar > ön kamera efektlerini kapattığınızda da aynı efekt çıkıyor mu?
 
Üst Alt