- Adım
- Veli
- Cihazım
- Redmi Note 4X
- Yaş
- 52
- Konum
- Aydın-Merkez
- Katılım
- 6 Aralık 2016
- Konular
- 10
- Mesajlar
- 2.789
- Tepkime puanı
- 5.081
- Puanları
- 188
Ürün kötüleme mi?
Daha neler göreceğiz bakalım...
Daha neler göreceğiz bakalım...
Fena fikir değil, açılmadan satmayı denemekYine değişim cihazı gelirse hiç kullanmadan ilan koyup satın hocam bence![]()
Ürünü yeni aldım dostum, daha önce kullanmadığım için forumuna da girmedim. Aynı mağazadan haylou gt1 kulaklık aldım ve çok memnunum, ayrıca arkadaşlarım arasında xiaomi kullanan ve memnun olanlar da çok, daha önceki cihazımla ilgili yaşadığım sorunu da burdan paylaşmıştım. saygılar.Geçmiş olsun.
Yeni üye olup ya da ilk konusundan direkt boyle bir konu acanlara inanmıyorum hocam. Sizinle alakali degil bu şekilde olan hiçbirine inanmıyorum. İyi forumlar.
ne demek isitediğinizi anlayamadım!Ürün kötüleme mi?
Daha neler göreceğiz bakalım...![]()
iki kez sorun yaşayıp, bunu forumda dile getirmişsiniz normal olarak... Ürünü kötüleme/inandırıcılık gibi yorumlar ve görüşler olmuş...ne demek isitediğinizi anlayamadım!
Öncelikle kesinlikle kötü bir niyetim olamaz fakatDikkat ettiyseniz ürünü kötülemedim, cihaz sorun çıkarmadığı zamanlarda 10 saate yakın ekran süresi gördü kaldı ki fiyat ve özellikleri de gayet başarılı ancak bu seride yaşadığım ve türkiye mağazasından sıfır aldığım her iki cihaz da toplamda 25 gün içinde su koyverdi, bence bu normal değil. 3 sene apple 5 buçuk sene samsung kullandım, bir kere servis görmedim. (apple 4s-samsung note4) ve şu an 3 gündür telefonsuzum) ürün çalışmadıktan sonra iyi olsa ne olur
iki kez sorun yaşayıp, bunu forumda dile getirmişsiniz normal olarak... Ürünü kötüleme/inandırıcılık gibi yorumlar ve görüşler olmuş...
Sırada, rakip firmanın elemanı olduğunuz iddiası olmalı...![]()
Yok be dostum, ben tr garantili mistoredan alınma mi9t128gb cihazda iki kez üst üste sorun yaşadım. 128 i belirtiyorum belki 64 gb la gelen seride problem bu sorunlar. yurt dışı kayıtlıları bilemem. tr ye gelen seri anladığım kadarı ile sıkıntılı. ürün gamındaki diğer cihazlarda buna benzer sorunları bilmiyorum. ancak goggleda bile mi9t şarj sorunu yazssan bir ton şikayet çıkıyor. ordada belirttim xiaomiden demedim ki bu seriden uzak durun dedim.Öncelikle kesinlikle kötü bir niyetim olamaz fakat
"Bu seriden uzak durun derim, aman ha sakınnnnn!".
Kelimesi kötüleme gibi geldi bana.
Söylediğinizin aksine Xiaomi nin son dönemdeki en iyi telefonlarından bence 5 senedir Xiaomi bir çok seri kullandım.
Birçok garantili alan arkadaş da bu problemlere rastlıyorum biraz garip bir durum .
yurt dışı ürünlerde sorun duymadım şu ana kadar, güle güle kullanın.Aliexspress'de Xiaomi MC Store'dan satın aldım 16 gün önce telefon bana ulaşdı sıfır fabrika çıkışı olarak. Başda forum da bir kaç kötü olay yaşayan arkadaşların konusuna rastladım normalden fazla en azından önceki kullandığım cihaza kıyasla, önceden Mi A1 kullanıyordum ve forum nerdeyse bozuk ürün alıb madur kalana rastlamadım. Bu yüzden biraz korktum neticede Aliexpress'den satın almışım iade veya geri ödeme işlemleri uzun ve yorucu, tabii yaparlarsa. Ama 16 günlük kullanımımda hiç bir sorunla karşılaşmadım ne software'de ne de hardware kısmındq, miui 11'de yaşanan kronik pil sorununa bile, miui 10 ile arada nerdeyse fark yok bile diye bilirim.