Çözüldü mi9t 128 gb global rom

veliazak

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Veli
Cihazım
Redmi Note 4X
Yaş
50
Konum
Aydın-Merkez
Katılım
6 Aralık 2016
Konular
10
Mesajlar
2.789
Tepkime puanı
5.081
Puanları
188
Ürün kötüleme mi?

wasntme~~

Daha neler göreceğiz bakalım... haha--
 

mimix

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
umut
Cihazım
mi9t
Yaş
43
Konum
istanbul
Katılım
18 Aralık 2019
Konular
3
Mesajlar
35
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Yine değişim cihazı gelirse hiç kullanmadan ilan koyup satın hocam bence Yes~~
Fena fikir değil, açılmadan satmayı denemek :) ben tüketici heyetine gitmeyi düşündüm. Yine de olumlu bakmayı deneyip para iadesi bekleyeceğim umutla :)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Geçmiş olsun.
Yeni üye olup ya da ilk konusundan direkt boyle bir konu acanlara inanmıyorum hocam. Sizinle alakali degil bu şekilde olan hiçbirine inanmıyorum. İyi forumlar.
Ürünü yeni aldım dostum, daha önce kullanmadığım için forumuna da girmedim. Aynı mağazadan haylou gt1 kulaklık aldım ve çok memnunum, ayrıca arkadaşlarım arasında xiaomi kullanan ve memnun olanlar da çok, daha önceki cihazımla ilgili yaşadığım sorunu da burdan paylaşmıştım. saygılar.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ne dem
Ürün kötüleme mi?

wasntme~~

Daha neler göreceğiz bakalım... haha--
ne demek isitediğinizi anlayamadım!
 
Son düzenleme:

veliazak

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Veli
Cihazım
Redmi Note 4X
Yaş
50
Konum
Aydın-Merkez
Katılım
6 Aralık 2016
Konular
10
Mesajlar
2.789
Tepkime puanı
5.081
Puanları
188
ne demek isitediğinizi anlayamadım!
iki kez sorun yaşayıp, bunu forumda dile getirmişsiniz normal olarak... Ürünü kötüleme/inandırıcılık gibi yorumlar ve görüşler olmuş...

Sırada, rakip firmanın elemanı olduğunuz iddiası olmalı... :D
 

Theo7

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
uls
Cihazım
Mi Note 3
Konum
Eskisehir
Katılım
30 Haziran 2016
Konular
9
Mesajlar
172
Tepkime puanı
55
Puanları
28
Dikkat ettiyseniz ürünü kötülemedim, cihaz sorun çıkarmadığı zamanlarda 10 saate yakın ekran süresi gördü kaldı ki fiyat ve özellikleri de gayet başarılı ancak bu seride yaşadığım ve türkiye mağazasından sıfır aldığım her iki cihaz da toplamda 25 gün içinde su koyverdi, bence bu normal değil. 3 sene apple 5 buçuk sene samsung kullandım, bir kere servis görmedim. (apple 4s-samsung note4) ve şu an 3 gündür telefonsuzum :)) ürün çalışmadıktan sonra iyi olsa ne olur
Öncelikle kesinlikle kötü bir niyetim olamaz fakat
"Bu seriden uzak durun derim, aman ha sakınnnnn!".
Kelimesi kötüleme gibi geldi bana.
Söylediğinizin aksine Xiaomi nin son dönemdeki en iyi telefonlarından bence 5 senedir Xiaomi bir çok seri kullandım.

Birçok garantili alan arkadaş da bu problemlere rastlıyorum biraz garip bir durum .
 

SeDark

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Asad
Cihazım
Xiaomi Mi 9T
Meslek
Öğrenci
Konum
Baku
Katılım
12 Haziran 2018
Konular
22
Mesajlar
143
Tepkime puanı
74
Puanları
28
Aliexspress'de Xiaomi MC Store'dan satın aldım 16 gün önce telefon bana ulaşdı sıfır fabrika çıkışı olarak. Başda forum da bir kaç kötü olay yaşayan arkadaşların konusuna rastladım normalden fazla en azından önceki kullandığım cihaza kıyasla, önceden Mi A1 kullanıyordum ve forum nerdeyse bozuk ürün alıb madur kalana rastlamadım. Bu yüzden biraz korktum neticede Aliexpress'den satın almışım iade veya geri ödeme işlemleri uzun ve yorucu, tabii yaparlarsa. Ama 16 günlük kullanımımda hiç bir sorunla karşılaşmadım ne software'de ne de hardware kısmındq, miui 11'de yaşanan kronik pil sorununa bile, miui 10 ile arada nerdeyse fark yok bile diye bilirim.
 

mimix

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
umut
Cihazım
mi9t
Yaş
43
Konum
istanbul
Katılım
18 Aralık 2019
Konular
3
Mesajlar
35
Tepkime puanı
22
Puanları
8
iki kez sorun yaşayıp, bunu forumda dile getirmişsiniz normal olarak... Ürünü kötüleme/inandırıcılık gibi yorumlar ve görüşler olmuş...

Sırada, rakip firmanın elemanı olduğunuz iddiası olmalı... :D
:) malesef.. paylaşımlarımı okusa arkadaşlar bırakın rakip firmanın ajanı olmamı teknolojiden pek anlamadığımı farkederlerdi. ekran süresini bu forum sayesinde öğrenmiş biriyim ben.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Öncelikle kesinlikle kötü bir niyetim olamaz fakat
"Bu seriden uzak durun derim, aman ha sakınnnnn!".
Kelimesi kötüleme gibi geldi bana.
Söylediğinizin aksine Xiaomi nin son dönemdeki en iyi telefonlarından bence 5 senedir Xiaomi bir çok seri kullandım.

Birçok garantili alan arkadaş da bu problemlere rastlıyorum biraz garip bir durum .
Yok be dostum, ben tr garantili mistoredan alınma mi9t128gb cihazda iki kez üst üste sorun yaşadım. 128 i belirtiyorum belki 64 gb la gelen seride problem bu sorunlar. yurt dışı kayıtlıları bilemem. tr ye gelen seri anladığım kadarı ile sıkıntılı. ürün gamındaki diğer cihazlarda buna benzer sorunları bilmiyorum. ancak goggleda bile mi9t şarj sorunu yazssan bir ton şikayet çıkıyor. ordada belirttim xiaomiden demedim ki bu seriden uzak durun dedim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Aliexspress'de Xiaomi MC Store'dan satın aldım 16 gün önce telefon bana ulaşdı sıfır fabrika çıkışı olarak. Başda forum da bir kaç kötü olay yaşayan arkadaşların konusuna rastladım normalden fazla en azından önceki kullandığım cihaza kıyasla, önceden Mi A1 kullanıyordum ve forum nerdeyse bozuk ürün alıb madur kalana rastlamadım. Bu yüzden biraz korktum neticede Aliexpress'den satın almışım iade veya geri ödeme işlemleri uzun ve yorucu, tabii yaparlarsa. Ama 16 günlük kullanımımda hiç bir sorunla karşılaşmadım ne software'de ne de hardware kısmındq, miui 11'de yaşanan kronik pil sorununa bile, miui 10 ile arada nerdeyse fark yok bile diye bilirim.
yurt dışı ürünlerde sorun duymadım şu ana kadar, güle güle kullanın.
 
Son düzenleme:

mimix

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
umut
Cihazım
mi9t
Yaş
43
Konum
istanbul
Katılım
18 Aralık 2019
Konular
3
Mesajlar
35
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Son durum : Ürünü çalışmaz halde verdim, hiçbir müdahale talep etmememe rağmen çalışır halde geri gönderiyor teknik servis. Cihazı hard reset/reboot artık hangisi bilmiyorum açmışlar, yetkili serviste 8 gün test için duran telefon sadece 12 saat teste tabi tutulup sorun yok dendi. şu anda bir yazılım düzeltmesi yapılıp yapılmadığını bile bilmiyorum. mağaza müdürü çok ilgiliydi, pazartesi günü yeniden görüşüp belki yeniden 0 cihazla değişim olabileceğini söyledi, talep ettiğim para iadesi yapılmadı. bakalım pazartesi ne olacak!
 

mimix

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
umut
Cihazım
mi9t
Yaş
43
Konum
istanbul
Katılım
18 Aralık 2019
Konular
3
Mesajlar
35
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Son durum : Bana eski cihazımın sorunsuz olduğunu ve para iadesi olmayacağını söylediler. Fakat yeniden 0 cihaz verdiler ve ben 3. cihazımı kapalı kutu olarak teslim alıp Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. yaklaşık 10 gün kadar önce, karar bu yakınlarda çıkar buradan paylaşırım.
 

mimix

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
umut
Cihazım
mi9t
Yaş
43
Konum
istanbul
Katılım
18 Aralık 2019
Konular
3
Mesajlar
35
Tepkime puanı
22
Puanları
8
sonuç : Tüketici hakem heyeti karşı tarafın savunmasını istedikten sonra, firma hukuk bürosundan yetkili bir personel beni aradı ve uzlaşmak için davet etti. Cihazı benden teslim alıp işlemleri başlattılar. Hoşgörülü ve ilgili geri dönüşten iki gün sonra para iadesi tarafıma yapıldı.
 
Üst Alt