ayıplı ürün

  1. C

    Çözüldü Delta Servis Veyahut Görevlilerinin Yaptıkları Sorumsuzluk

    Öncelikle iyi günler dilerim herkese, iyi forumlar arkadaşlar.. N11 sitesinden MYS ticaret faturalı 21/07/2017 tarihinde kutusundan çıkarırken bile kenarları hafif soyulmuş ve soyulmaya meyilli vaziyette Mi 6 cihazımı satın aldım, internette araştırdığım kadarıyla çoğu kişi KENDİ KENDİNE...
  2. slopelock

    Çözüldü Delta Servis Ayıplı Üründen Doğan Haklarıma Kendisi Karar Veriyor!

    Arkadaşlar Delta Servis ile yaşadığım olayı sizlere de aktarmak istiyorum. Kipa Çorlu'dan aldığım Xiaomi Mi6'yı ekranı ayıplı/kusurlu olduğu için Delta Servis'e verdim. Verirken de özellikle değişim istemediğimi, değişim veya iade için satıcının benden talep ettiği servis raporunu istediğimi...
  3. C

    Hepsiburada redmi pro maceram

    Merhaba Hepsiburada dan redmi pro cihaz aldım. Tabi satıcısı Hepsiburada büyük firma dedik, güvendik neler mi yaşadık 1. Cihazı satın almadan önce Hepsiburada ya yazarak satış sonrası ve garanti hususunda güvence aldım. Hepsiburada biz kefiliz alabilirsiniz dedi güvendik siparişi verdik. 2. Ürün...
Üst Alt