Çözüldü mi9t 128 gb global rom

mimix

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
umut
Cihazım
mi9t
Yaş
43
Konum
istanbul
Katılım
18 Aralık 2019
Konular
3
Mesajlar
35
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Daha önce vadi mistoredan aldığım mi9t 128gb telim ilk 3 günde şarj problemi nedeni ile yenisi ile değiştirimişti.

Bu yeni cihazda ortalama 7 saat 9,5 saat ekran süreleri aldım.

ANCAK yenisi de 14 gün içinde birden saçmaladı. Ekranı beklemedeyken karardı ve ses de gitti. Hiçbir işlem yapamıyordum. Biri aradığında hat açık görünüyor karşı tarafa çalma sesi geliyordu ancak ben telefondan ne görebiliyor ne de duyabiliyordum.

Mağazaya tam şarjla götürdüm, orda açmayı başardıklarında şarjı yüzde 20 kalmıştı., 3 saat te yüzde 80 e yakın şarj tüketmiş. Ayıplı cihazı verdim ve bu sefer tamir ya da yenileme yerine para iadesi istedim. E sorunlar bitmeyince! Bakalım ne olacak? Öyle soğudum ki bir ayda telefonun sorunları ile uğraşmaktan. Bu seriden uzak durun derim, aman ha sakınnnnn!
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

akro72

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ibrahim
Cihazım
Mi 9T
Yaş
42
Konum
batman
Katılım
5 Mart 2018
Konular
1
Mesajlar
41
Tepkime puanı
29
Puanları
18
Bende de mi 9t 128 GB var. Hiç sıkıntı yaşamadım 3 aydır. Tamamiyle sorun sizdeki telefona özel olabilir.
 

mstfmirac

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
Mİ 9 T
Konum
Gaziantep
Katılım
12 Mayıs 2019
Konular
16
Mesajlar
154
Tepkime puanı
36
Puanları
28
4 aydır kullanıyorum hiç bir sıkıntım problemim yok hocamın dediği gibi sizin cihazınıza özel olabilir problem. Ve benimki yurtdışı cihazı

Redmi K20 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

mimix

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
umut
Cihazım
mi9t
Yaş
43
Konum
istanbul
Katılım
18 Aralık 2019
Konular
3
Mesajlar
35
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Bende de mi 9t 128 GB var. Hiç sıkıntı yaşamadım 3 aydır. Tamamiyle sorun sizdeki telefona özel olabilir.
Bilmiyorum, ben Türkiye garantili seriden aldım, bir ay olmadan üst üste iki cihazda da sorun yaşadım. belki sizdeki başka bir seridir. teknoloji biraz da şans işi sanırım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

4 aydır kullanıyorum hiç bir sıkıntım problemim yok hocamın dediği gibi sizin cihazınıza özel olabilir problem. Ve benimki yurtdışı cihazı

Redmi K20 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
yurt dışı cihazlarda ben de sorun duymadım buna benzer sanırım bize gelen seri sıkıntılı ya da ben çok şanssızım. Sorunu çözücekler mi önemli olan bu..
 

XiaoMiu

Emekli Yönetici
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Harun
Cihazım
Poco X3 NFC
Konum
İstanbul
Katılım
10 Mart 2018
Konular
188
Mesajlar
4.617
Tepkime puanı
10.808
Puanları
238
3.11. Acil Yardım, Pls, Lütfen Bakın, Help vb. şeklide başlık açılması yasaktır, başlık düzenlenmiştir.

 

Theo7

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
uls
Cihazım
Mi Note 3
Konum
Eskisehir
Katılım
30 Haziran 2016
Konular
9
Mesajlar
172
Tepkime puanı
55
Puanları
28
Daha önce vadi mistoredan aldığım mi9t 128gb telim ilk 3 günde şarj problemi nedeni ile yenisi ile değiştirimişti.

Bu yeni cihazda ortalama 7 saat 9,5 saat ekran süreleri aldım.

ANCAK yenisi de 14 gün içinde birden saçmaladı. Ekranı beklemedeyken karardı ve ses de gitti. Hiçbir işlem yapamıyordum. Biri aradığında hat açık görünüyor karşı tarafa çalma sesi geliyordu ancak ben telefondan ne görebiliyor ne de duyabiliyordum.

Mağazaya tam şarjla götürdüm, orda açmayı başardıklarında şarjı yüzde 20 kalmıştı., 3 saat te yüzde 80 e yakın şarj tüketmiş. Ayıplı cihazı verdim ve bu sefer tamir ya da yenileme yerine para iadesi istedim. E sorunlar bitmeyince! Bakalım ne olacak? Öyle soğudum ki bir ayda telefonun sorunları ile uğraşmaktan. Bu seriden uzak durun derim, aman ha sakınnnnn!
Yaşadığınız deneyim kötü olmuş ama her ürün grubunda bu tür problemler olabiliyor biraz şans işi.
Yurtdışı kayıtsız aldım.
Sürekli rom root işlerini kurcalamama rağmen henüz tık demedi .
Sizin yaşadığınız bu deneyim iyi değil ama malı kötülemek için yeterli de değil, birçok kişinin üzerinde uzlastiğı bir konu var ki 9t son dönemin kronik problemsiz ve f/p ürünü ama maalesef sizin için öyle olmamış.
Geçmiş olsun, umarım istediğiniz şekilde sonuçlanır süreç.
 

mimix

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
umut
Cihazım
mi9t
Yaş
43
Konum
istanbul
Katılım
18 Aralık 2019
Konular
3
Mesajlar
35
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Yaşadığınız deneyim kötü olmuş ama her ürün grubunda bu tür problemler olabiliyor biraz şans işi.
Yurtdışı kayıtsız aldım.
Sürekli rom root işlerini kurcalamama rağmen henüz tık demedi .
Sizin yaşadığınız bu deneyim iyi değil ama malı kötülemek için yeterli de değil, birçok kişinin üzerinde uzlastiğı bir konu var ki 9t son dönemin kronik problemsiz ve f/p ürünü ama maalesef sizin için öyle olmamış.
Geçmiş olsun, umarım istediğiniz şekilde sonuçlanır süreç.
Dikkat ettiyseniz ürünü kötülemedim, cihaz sorun çıkarmadığı zamanlarda 10 saate yakın ekran süresi gördü kaldı ki fiyat ve özellikleri de gayet başarılı ancak bu seride yaşadığım ve türkiye mağazasından sıfır aldığım her iki cihaz da toplamda 25 gün içinde su koyverdi, bence bu normal değil. 3 sene apple 5 buçuk sene samsung kullandım, bir kere servis görmedim. (apple 4s-samsung note4) ve şu an 3 gündür telefonsuzum :)) ürün çalışmadıktan sonra iyi olsa ne olur
 

YakupB

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yakup
Cihazım
Mi9t
Meslek
Bilgisayar Mühendi
Yaş
28
Konum
Türkiye
Katılım
1 Kasım 2019
Konular
7
Mesajlar
53
Tepkime puanı
14
Puanları
8
Daha önce vadi mistoredan aldığım mi9t 128gb telim ilk 3 günde şarj problemi nedeni ile yenisi ile değiştirimişti.

Bu yeni cihazda ortalama 7 saat 9,5 saat ekran süreleri aldım.

ANCAK yenisi de 14 gün içinde birden saçmaladı. Ekranı beklemedeyken karardı ve ses de gitti. Hiçbir işlem yapamıyordum. Biri aradığında hat açık görünüyor karşı tarafa çalma sesi geliyordu ancak ben telefondan ne görebiliyor ne de duyabiliyordum.

Mağazaya tam şarjla götürdüm, orda açmayı başardıklarında şarjı yüzde 20 kalmıştı., 3 saat te yüzde 80 e yakın şarj tüketmiş. Ayıplı cihazı verdim ve bu sefer tamir ya da yenileme yerine para iadesi istedim. E sorunlar bitmeyince! Bakalım ne olacak? Öyle soğudum ki bir ayda telefonun sorunları ile uğraşmaktan. Bu seriden uzak durun derim, aman ha sakınnnnn!
Yaklaşık 3 ay önce akasya mi store dan mi9t 128gb aldım. Hiçbir sıkıntı yaşamadım. Sorun aldığınız cihazlarda sanırım. Geçmiş olsun.
 

Stoya

Süper Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SERDAR
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Ev Erkeği
Yaş
46
Konum
Muğla
Katılım
12 Temmuz 2019
Konular
104
Mesajlar
20.103
Çözümler
64
Tepkime puanı
16.174
Puanları
338
Dikkat ettiyseniz ürünü kötülemedim, cihaz sorun çıkarmadığı zamanlarda 10 saate yakın ekran süresi gördü kaldı ki fiyat ve özellikleri de gayet başarılı ancak bu seride yaşadığım ve türkiye mağazasından sıfır aldığım her iki cihaz da toplamda 25 gün içinde su koyverdi, bence bu normal değil. 3 sene apple 5 buçuk sene samsung kullandım, bir kere servis görmedim. (apple 4s-samsung note4) ve şu an 3 gündür telefonsuzum :)) ürün çalışmadıktan sonra iyi olsa ne olur

Yine değişim cihazı gelirse hiç kullanmadan ilan koyup satın hocam bence Yes~~
 

sese61

Security
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Selçuk
Cihazım
Mi 9
Meslek
Güvenlik
Konum
Trabzon
Katılım
5 Şubat 2016
Konular
18
Mesajlar
1.180
Tepkime puanı
1.647
Puanları
138
Geçmiş olsun.
Yeni üye olup ya da ilk konusundan direkt boyle bir konu acanlara inanmıyorum hocam. Sizinle alakali degil bu şekilde olan hiçbirine inanmıyorum. İyi forumlar.
 
Üst Alt