- Adım
- Kaan
- Cihazım
- Lavender & 9S
- Konum
- Turkiye
- Katılım
- 1 Ekim 2017
- Konular
- 8
- Mesajlar
- 910
- Tepkime puanı
- 334
- Puanları
- 78
20.5.7 hocam20.5.7 mi önerirsiniz arkadaslar, yoksa burada ki 20.4.30 mu?
MI 8 SE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
20.5.7 hocam20.5.7 mi önerirsiniz arkadaslar, yoksa burada ki 20.4.30 mu?
Hocam 20.4.30 dan 20.5.7 ye geçerken 4 wipe mı yapmalıyım nasıl geçicem20.5.7 hocam
MI 8 SE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Twrp den dalvik system cache temizleyip , telefonun içine kopyaladığım , xiaomi.eu_multi_MI8SE_20.5.7_v12-10.zip i kurmak yeterlimi? Extra bişey yapmaya gerek varmı ?
Hocam 20.4.30 dan 20.5.7 ye geçerken 4 wipe mı yapmalıyım nasıl geçicem
?Twrp sürümü bu şekilde 20.5.7 sorunsuz yükleyebilirmiyim
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Miroom stabil son sürüm kullanmaktayım android versiyonumda 10
Hocam yani direkt ota ile güncelleyebilirim ekstra birşey yapmama gerek yok saolunEn Son Rom Olan 20.5.57 İndirdim Ve Temiz Bir Kurulum Yaptım Ve Gözlemlediklerim Paylaşmak İstedim Geçicek Arkadaşlara Referans Olur.
Geçmek İsteyen Arkadaşlar Öncelikle Bilmeleri Gereken Rom Stabil Çalışmıyor Donma Takılmalar Var Animasyonlar Arasında Geçiş Yaparken Kasıyor Azıcık Olsada Bir Yerden Sonra Göze Batıyor.
Gcam Kullanmaz Hale Geliyor Ve Youtube Vanced Rootlu Bir Biçimde Kuramıyorsunuz Ancak Rootsuz Şekilde Yükleyebilirsiniz.
Bazı Arkadaşlar WhatsApp da İsimlerin Gözükmediğini Söylemiş Çözümü İse WhatsApp İconuna Basılı Tutup Uygulama Hakkında Dedikten Sonra İzinlerden Depolama Ve Kişilere İzin Verince Düzeliyor Eğer Hala Devam Ediyorsa Hata Önbelleği Temizleyin.
Dolby v7.2 Ve Dolby Atmos v5 Çalışıyor.
Pil Nasıl Derseniz Kendim Full Şarjla 5-6 Saati Gördüm İyi Gidiyor Ancak Bazı Kişilerde 3-4 Saat Ekran Süresi de Verebiliyor.
Bildirim Paneli iPhone Gibi Olmuş Kötü Durmuyor Ancak Alışmanız Biraz Vakit Alabilir.
Herhangi Bir Sorunuz Olursa Yazarsanız Cevaplayabilirim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Modem Dosyasını Flashlamanız Gerek Root İstiyorsanızda Magisk Yüklemeniz Gerekmekte
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Oto Güncellemeden Geçebilirsiniz Ama Twrple Yükleyecekseniz 4 Wipe Yapmanıza da Gerek Yok
Temiz kurulum yapmanız gerek hocam