Yardım Mi 8 Ritzy Servis

yukselbulut

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yüksel
Cihazım
Mi 9T Pro
Meslek
Esnaf
Yaş
38
Konum
Hatay
Katılım
7 Mart 2018
Konular
8
Mesajlar
70
Tepkime puanı
37
Puanları
18
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
global beta 10
Telefon Modeli
mi8
Bootloader Kilidi
Kapalı
Merhabalar 26.04.2019 tarihinde telefonumu ritzy yetkili serviste kaydı açıldı.Telefonu alalı henüz 3 ay olmuştu.Kendi kendine kapandı bir kaç kere ve birdaha açılmadı.Telefonda herhangi bir darbe,herhangi bir çizik veya düşme yok.Olay kendi kendine gerçekleşti.ogün bugündür ritzy teknik servis sayfasında YÜKSEK ONARIMDA diye gözükmekte.Defalarca aramama rağmen sanki devlet sırrı gibi bana adam gibi bilgi vermediler.Bugün tekrar arayıp ısrarlı bir şekilde telefonuma ne olduğunu sordum,5 dakika hatta bekledikten sonra telefonumun Ana kartının onarımının yapıldığını henüz deneme aşamasında olduğunu söylediler.Henüz 3 aylık tek bir çiziği dahi olmayan telefonumu ne diye ana kart onarımını yaparlarki ? Müşteri hizmetlerine o telefonun ana kartı onarılıp gelirse Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapacağımı belirttim.Sonuçta elektronik bir cihaz ve herhangi bir kullanıcı hatası yok.Bu durumda ritzy servis haklımı ? Yani benim telefonum onarılmasımı gerekli.Cihazı sıfırıyla değiştirme gibi bir imkanları yokmu ?Eğer onarım mevcutsa Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapmam gereklimi ?Bu konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim.
 

kimyagERdem

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
35
Konum
Denizli
Katılım
23 Şubat 2017
Konular
24
Mesajlar
1.140
Tepkime puanı
648
Puanları
128
Kardeşim burası sorular ve yardım talep başlığı.Ben bir soru sordum cevabımı aldım.Gereksiz ve boş yere tartışmaya lüzum yok.Benim gözümde Mi servisleri Türkeyedeki en kalitesiz servis ağına sahiptir.Daha öncesinden aynı sorunu delta ilede yaşadık.O sevmediğimiz samsung bile telefonun dış yüzeyi soyuluyor diye yenisini gönderdi bana,yada sizin tabirinizce ben şanslıydım.Arkadaşım bu cihaz elektronik.Elektronik eşyalarda kullanıcı hataları olmadığı zaman bire bir aynı ürünle değişim yapmak zorundalar.Otomobil ayrı,buzdolabı ayrıdır.Otomobilin immobilizer'i elektroniktir,bozulduğu vakit genelde tamir yerine garantiliyse sıfırıyla değiştiriyorlar.Ev ise bir muammadır.Evi aldın herşeyi tam takır çalışıyor.Yağmur yağdı evin içini su aldı.Ne olacak şimdi? Sen yaptıracaksın o bambaşka bir konu.Bu şekilde uzar gider.Elektronik eşyalarla,Diğer günlük kullandığımız eşyaları karşılaştırma yaparsak olmaz.
Şu elektronik eşyada birebir değiştirmek zorunda demişsiniz hocam ya bu tüketici kanununun neresinde yazıyor? Öncelikle tamir oluyorsa tamir edilir, olmuyorsa eğer yenisi ile değiştirilir veya para iadesi yapılır.
 
Oyla:

Sekko

Emekli Yönetici
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sercan
Cihazım
Poco X3 NFC
Yaş
34
Konum
Bursa
Katılım
4 Şubat 2019
Konular
129
Mesajlar
4.512
Tepkime puanı
7.934
Puanları
238
Şu elektronik eşyada birebir değiştirmek zorunda demişsiniz hocam ya bu tüketici kanununun neresinde yazıyor? Öncelikle tamir oluyorsa tamir edilir, olmuyorsa eğer yenisi ile değiştirilir veya para iadesi yapılır.
Hocam bunu anlatmaya çalışıyorum anlatamıyorum
 
Oyla:

yukselbulut

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yüksel
Cihazım
Mi 9T Pro
Meslek
Esnaf
Yaş
38
Konum
Hatay
Katılım
7 Mart 2018
Konular
8
Mesajlar
70
Tepkime puanı
37
Puanları
18
Arkadaşlar yeni bir konu açıp forumu kirletmek istemedim güncel olarak telefon hakkında bu konu hakkında burdan yazacağım.
Daha öncesinden telefon değişimi istemiştim anakart değişecek dendi,biraz yakınsamda olsun bu şeklidede kullanılır dedim.Telefonu bugün itibariyle mng kargo bana teslim etti.Telefonu açtım herşey olurunda işi çözmüşlerdi.Yalnız telefon kasasının anasını ağlatmışlar.Bir teknik servis nasıl olurda böyle bir hataya düşer özellikle 3 aylık telefon çizik yok diye belritmeme rağmen telefonu hırpalayıp gönderebilir anlamadım doğrusu.Tamam anakartı değiştirdiniz ama bu kasaya biraz özen göstermezmi insan.Bir tane dahi çizik,darbe ezik olmayan telefonum geldiğinde ön ve arka camında derin çizikler olduğunu gördüm.Bunun yanı sıra Ses kısma tuşunun üstündeki kasa kısmı 1 cm şeklinde çizilmiş ve alt metal gözüküyordu.Arka cam kapağın üst kısmını yapıştaramamışlar ve açık olarak tarafıma yollamışlar.Telefonun anakartını değiştirmişler yalnız telefonun açılması 2 dakikaya yakın sürdü.Aşırı derecede yavaş ve eskisinden çok fazla ısınıyor.Hiç kızmadan teknik servisi aradım.Telefondaki sorunları belirttim.Bu şekildemi gönderilmesi gerekti diye sordum.1 dakikalık hat bekleme sonrasında,telefonu Müdür Berkay beyin dikkatine diye tekrar göndermemi rica ettiler.Aynı gün içerisinde telefonu tekrar yolladım.Telefonun tekrar değişimini şayet üzerine ücret ödenmesi gerekiyorsa öderim,lakin bu telefonu lütfen bu şekilde bana yollamayın diye not düştüm.Umarım müdür bey vicdanlı bir adamdır.Umarım telefonun değişimini sağlarlar.
cantara hocam konuya bir el atarsan memnun olurum.
 
Son düzenleme:
Oyla:
Üst Alt