Yardım Mi 8 Lite V10.2.2.0 Sürümü Mobil Veri,Şebeke,4G Sorunu [ Bilinen ilk çözüm yöntemleri eklendi ]

hurt91

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Uğur
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
35
Konum
Konya
Katılım
21 Ocak 2019
Konular
5
Mesajlar
15
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Yahu bıktım bu mobil verinin kopmasından bu telefonu iade edebilir miyiz lanet ettim telefona garantisi hala 23 ay mevcut.

Bilinen çözüm yöntemleri :

eu rom diğer hatlarda 3g öncelikli seçiyorum.

taşıyıcı kısmına girip belirtilmemiş seçerseniz hat 4g desteği buluncca 4g ye geçiyor eğer bulunduğun yerde 4g zayıfsa 3g den devam ediyor bu şekilde kopma olmuyor ama bölgende 4g kötü ise taşıyıcıdan belirtilmemiş seçebilirsin o zaman telefon kafasına göre çektiği şebekeye giriyor yok 4g zayıf ise belirtilmemiş değil elle seçmen gerekiyor o zamanda 4g 3g edge vs.... hepsini seçebilisin asla kopma olmuyor eminim 4g kapsama alanına girince kopmadan bağlantı değişiyor ve hızın 80 lere kadar geliyor. telefonda sorun yok sorun şebekelerde şimdi bunu iyice araştırdım aradaşlar sizde bakabilirsiniz türkcell ve vodofone 4g yatırımını kısmış en son yapılan ihalede tüm 4g şebekelerini telekom almış (internette en son şebeke ihalesi yazarsanız görürsünüz) bu telefon band20 destekliyor ama türkcell ve vodafone band20 ihalesine girmemiş band20 ve 800-850-1900 vs... gibi ihalelerde band aralıkları var 1 den 20 hatta 40 a kadar yani sorun kısaca şebekeden ya da telefonu değiştireceksiniz başka çözümü yok telefonların band aralıkları hakkında detaylı bilgi gsmarena dan bakabilirsiniz mi 8 lite tüm bandları destekliyor global versonda çin bandları tamamen farklı zaten telefonun orjinal mi çin mi olduğunu kontrol edin çinse hiç uğraçmayın adamların band sistemi çok farklı neyse bandı kontrol ettikten sonra şebekenin size o bölgede hangi banddan hismet verdiğini bulursanız o zaman sıkıntı kopma vs... olmuyor karışmamıştır umarım kafalar...


son olarak hattı 3g ye alıp taşıyıcıyı 4g ye çevirirsen telefon çalışıyor bende
yada 3g ye alıp taşıyıcıyı belirtmezseniz gene çekiyor 4g servis yakalarsa oraya giriyor

işin garibi ben açık alanda türkcell ile 3g de 50 -60 7- indirme alırken

4g de 20-25 alıyorum ????

bu da sanırım kullanıcı çokluğu ve türkcellin 4g yatırımlarını durdurmasından band aralıkları alımlarına ara vermesinden aşırı yüklenmeden oluyor .

herkes 4g kullanıyor ama verimini kontrol etmiyor diye düşünüyorum.

dip not geçeyim aslında 4.5 g diye bir halt yok buda uydurma biliyorsunuz ? tüm sıkıntı alt yapıda yani yeni telefonlar çok iyi ama türkiye geriye gidiyor...

ben de telefonu yeni aldım alır almaz bilmeden güncelleme yaptım. sonra mobil veri sorunu ile tanıştım. internetteki tüm çözümleri denedim. youtube dahil. hatta vodafonla yarım saatlik bir telefon görüşmesi yaptım olmadı. sonra telefonu servise gönderdim. sürüm düşürmüşler 9,6,5,0 sürümünü yüklemişler. servisten geleli 3 gün oldu ve sıkıntı olmadı. bu arada bu sorun yazılımsal ve kronik bir sorun. millet bilip bilmeden konuşuyor. serviste 10 gün kaldı adamlarla neredeyse ahbap oldum her gün her gün telefonla görüştüm. iade raporu istedim dediler ki telefonda bir sıkıntı yok sadece son güncelleme de bir problem var. durum bu. ayrıca çok net söylüyorum delta servis özellikle uyardı 10,02,2 yazılımını tekrar yüklemeyin problem bu yazılımdan kaynaklanıyor dedi.

Yukarıda bahsi geçen sürüm

Fastboot :



Recovery :



MiFlash 2016.04.01.0 64Bit
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

hasanbasdereli

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
hasan
Cihazım
Note 6 Pro
Yaş
40
Konum
Karaman
Katılım
16 Ocak 2019
Konular
9
Mesajlar
486
Tepkime puanı
299
Puanları
78
DBM den kasettiği nedir acaba bende şuanda -113 dBm gözüküyor?
 
Oyla:

OrcunGurpinar

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Orçun
Cihazım
Mi 8 Lite
Konum
Ankara
Katılım
23 Kasım 2018
Konular
17
Mesajlar
324
Tepkime puanı
124
Puanları
58
-97 benimkide, -100den büyük diyorsa -97 -100den büyük -'yi göz önünde bulunduruyor mu acaba :D bu çinlilerin kafası bi garip emin olamadım :D:D
 
Oyla:

hasanbasdereli

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
hasan
Cihazım
Note 6 Pro
Yaş
40
Konum
Karaman
Katılım
16 Ocak 2019
Konular
9
Mesajlar
486
Tepkime puanı
299
Puanları
78
-97 benimkide, -100den büyük diyorsa -97 -100den büyük -'yi göz önünde bulunduruyor mu acaba :D bu çinlilerin kafası bi garip emin olamadım :D:D


abi lanet olsun ya. sonunda filozof olacağız bu mi 8 lite yüzünden. hayır takılanda olmuyor letgodan :@
 
Oyla:

utopya66

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
orkun
Cihazım
mi 8 lite
Yaş
45
Konum
tekirdağ
Katılım
20 Mart 2019
Konular
0
Mesajlar
12
Tepkime puanı
13
Puanları
3
Dostlar bir şekilde ya kendiniz ya da servis aracılığı ile 9.6.5 sürümünü yükleyin. Otomatik indir ve otomatik kur seçeneğini deaktif edin. Sonra da keyfinize bakın. Ve bir sonraki sürümü bekleyin. Bende 10.2.2. varken telefonu kiracaktim. Ama şimdi 5 gün oldu servisten geleli bir kere bile takılmadı. Tamamen yazılım. Bekleyeceğiz çare yok. Ayrıca servis bu sebepten değişim ve iade raporu vermiyor. İstanbul'da olan arkadaşlar mi Store'dan neden gidip bilgi almiyoar acaba.
 
Oyla:

hasanbasdereli

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
hasan
Cihazım
Note 6 Pro
Yaş
40
Konum
Karaman
Katılım
16 Ocak 2019
Konular
9
Mesajlar
486
Tepkime puanı
299
Puanları
78
ben istanbulda ikamet etmiyorum. serviside beklemek işime gelmiyor. cihazı satıp mi 8 se ye geçeceğim.
 
Oyla:

ayranci.veli

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
veli
Cihazım
Mi Note 10 Pro
Meslek
Uçak Teknisyeni
Yaş
26
Konum
İstanbul
Katılım
13 Mart 2018
Konular
9
Mesajlar
60
Tepkime puanı
6
Puanları
8
Hi,



Thank you for contacting Xiaomi Customer Support. I am Kuldeep and sorry to know that you are facing issue regarding the 4G option.



I would request you to check the network bands of your device in the specifications. If it does not match to the particular carrier bandwidth, so we cannot assure you that your device works with the network of your region because this particular product is designed on the basic requirement of that particular region.



Also, would request you to consult your telecom operator whether their SIM card is compatible with the phone in the network. And then please follow the below steps to check this problem:

• Please dial *#06# on your phone, and then check whether you can see the IMEI number. If you could, the phone might be in normal condition

• Please re-install the SIM card and check whether it's good for use

• Please dial *#*#4636#*#*, and check the "phone information", you'll find the network information here. If it's above -100dBm, the network condition is ok

• Please change another SIM card on the phone and check whether it's working

• Please change a new SIM card from your telecom carrier and then check whether it could use



Manual Network

1. Go to "Settings"

2. Select "Sim and Mobile Network"

3. Select "Sim" ( through which using the internet)

4. Select "Cellular Network"

5. Select "Manual"



If the issue persists, then I would request you to follow the below mentioned steps.

Sign Out from your Mi Account

1. Go to Settings

2. Select Mi Account

3. Then confirm to Sign Out



Create a Backup

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Select Local Backups

5. Select Backup

6. Select Accounts and Contacts & Deselect System

7. Then select Backup so that a Backup would be created



For Finding Backup File

1. Go to Internal Storage

2. Select Miui

3. Select Backup

4. Select All Backup



(Note:- Please save the Backup file in your system so that your important data would be prevented)



Factory Data Reset

1. Go to Settings

2. Go to Additional Settings

3. Go to Backup and Reset

4. Tap on Factory Data Reset



For ROM Flash follow below steps:

1. Visit

2. Click on downloads, select the appropriate model

3. Click on China version and download full ROM (Stable version)

4. Copy the downloaded zip file to a downloaded_rom folder in the internal storage of the device. (If you do not have the folder named downloaded_rom in your device, then request you to create a new folder by this name)

5. Go into tools select updater

6. Tap on the top right corner(...) and choose update package

7. Browse for the folder downloaded_rom and select ROM file

8. Tap on update



Restore the Backup

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Select Local Backups

5. Select Backup File

6. Select Restore in order to complete this process



If the issue persists, kindly coordinate with the point of purchase or service provider for further assistance. We are sorry to inform you that as of now we are not selling this product through our official global website, so we are unable to assist you further in this regards.



Please write us back in case you need any further assistance, we will be happy to help you.



Regards,

Kuldeep

Xiaomi Customer Support

Ben şebeke sorunu için böyle bir geri dönüş aldım zaten denediğimiz şeyler bir faydası yok yani güncelleme beklicez bakalım
 
Oyla:

emnvrnl

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
emin
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Yaş
41
Konum
Adana
Katılım
3 Ocak 2019
Konular
5
Mesajlar
134
Tepkime puanı
51
Puanları
28
Hi,



Thank you for contacting Xiaomi Customer Support. I am Kuldeep and sorry to know that you are facing issue regarding the 4G option.



I would request you to check the network bands of your device in the specifications. If it does not match to the particular carrier bandwidth, so we cannot assure you that your device works with the network of your region because this particular product is designed on the basic requirement of that particular region.



Also, would request you to consult your telecom operator whether their SIM card is compatible with the phone in the network. And then please follow the below steps to check this problem:

• Please dial *#06# on your phone, and then check whether you can see the IMEI number. If you could, the phone might be in normal condition

• Please re-install the SIM card and check whether it's good for use

• Please dial *#*#4636#*#*, and check the "phone information", you'll find the network information here. If it's above -100dBm, the network condition is ok

• Please change another SIM card on the phone and check whether it's working

• Please change a new SIM card from your telecom carrier and then check whether it could use



Manual Network

1. Go to "Settings"

2. Select "Sim and Mobile Network"

3. Select "Sim" ( through which using the internet)

4. Select "Cellular Network"

5. Select "Manual"



If the issue persists, then I would request you to follow the below mentioned steps.

Sign Out from your Mi Account

1. Go to Settings

2. Select Mi Account

3. Then confirm to Sign Out



Create a Backup

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Select Local Backups

5. Select Backup

6. Select Accounts and Contacts & Deselect System

7. Then select Backup so that a Backup would be created



For Finding Backup File

1. Go to Internal Storage

2. Select Miui

3. Select Backup

4. Select All Backup



(Note:- Please save the Backup file in your system so that your important data would be prevented)



Factory Data Reset

1. Go to Settings

2. Go to Additional Settings

3. Go to Backup and Reset

4. Tap on Factory Data Reset



For ROM Flash follow below steps:

1. Visit

2. Click on downloads, select the appropriate model

3. Click on China version and download full ROM (Stable version)

4. Copy the downloaded zip file to a downloaded_rom folder in the internal storage of the device. (If you do not have the folder named downloaded_rom in your device, then request you to create a new folder by this name)

5. Go into tools select updater

6. Tap on the top right corner(...) and choose update package

7. Browse for the folder downloaded_rom and select ROM file

8. Tap on update



Restore the Backup

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Select Local Backups

5. Select Backup File

6. Select Restore in order to complete this process



If the issue persists, kindly coordinate with the point of purchase or service provider for further assistance. We are sorry to inform you that as of now we are not selling this product through our official global website, so we are unable to assist you further in this regards.



Please write us back in case you need any further assistance, we will be happy to help you.



Regards,

Kuldeep

Xiaomi Customer Support

Ben şebeke sorunu için böyle bir geri dönüş aldım zaten denediğimiz şeyler bir faydası yok yani güncelleme beklicez bakalım
Biz daha çoookkkk güncelleme bekleriz çok.

MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:
Üst Alt