Yardım Mi 8 Lite V10.2.2.0 Sürümü Mobil Veri,Şebeke,4G Sorunu [ Bilinen ilk çözüm yöntemleri eklendi ]

hurt91

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Uğur
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
35
Konum
Konya
Katılım
21 Ocak 2019
Konular
5
Mesajlar
15
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Yahu bıktım bu mobil verinin kopmasından bu telefonu iade edebilir miyiz lanet ettim telefona garantisi hala 23 ay mevcut.

Bilinen çözüm yöntemleri :

eu rom diğer hatlarda 3g öncelikli seçiyorum.

taşıyıcı kısmına girip belirtilmemiş seçerseniz hat 4g desteği buluncca 4g ye geçiyor eğer bulunduğun yerde 4g zayıfsa 3g den devam ediyor bu şekilde kopma olmuyor ama bölgende 4g kötü ise taşıyıcıdan belirtilmemiş seçebilirsin o zaman telefon kafasına göre çektiği şebekeye giriyor yok 4g zayıf ise belirtilmemiş değil elle seçmen gerekiyor o zamanda 4g 3g edge vs.... hepsini seçebilisin asla kopma olmuyor eminim 4g kapsama alanına girince kopmadan bağlantı değişiyor ve hızın 80 lere kadar geliyor. telefonda sorun yok sorun şebekelerde şimdi bunu iyice araştırdım aradaşlar sizde bakabilirsiniz türkcell ve vodofone 4g yatırımını kısmış en son yapılan ihalede tüm 4g şebekelerini telekom almış (internette en son şebeke ihalesi yazarsanız görürsünüz) bu telefon band20 destekliyor ama türkcell ve vodafone band20 ihalesine girmemiş band20 ve 800-850-1900 vs... gibi ihalelerde band aralıkları var 1 den 20 hatta 40 a kadar yani sorun kısaca şebekeden ya da telefonu değiştireceksiniz başka çözümü yok telefonların band aralıkları hakkında detaylı bilgi gsmarena dan bakabilirsiniz mi 8 lite tüm bandları destekliyor global versonda çin bandları tamamen farklı zaten telefonun orjinal mi çin mi olduğunu kontrol edin çinse hiç uğraçmayın adamların band sistemi çok farklı neyse bandı kontrol ettikten sonra şebekenin size o bölgede hangi banddan hismet verdiğini bulursanız o zaman sıkıntı kopma vs... olmuyor karışmamıştır umarım kafalar...


son olarak hattı 3g ye alıp taşıyıcıyı 4g ye çevirirsen telefon çalışıyor bende
yada 3g ye alıp taşıyıcıyı belirtmezseniz gene çekiyor 4g servis yakalarsa oraya giriyor

işin garibi ben açık alanda türkcell ile 3g de 50 -60 7- indirme alırken

4g de 20-25 alıyorum ????

bu da sanırım kullanıcı çokluğu ve türkcellin 4g yatırımlarını durdurmasından band aralıkları alımlarına ara vermesinden aşırı yüklenmeden oluyor .

herkes 4g kullanıyor ama verimini kontrol etmiyor diye düşünüyorum.

dip not geçeyim aslında 4.5 g diye bir halt yok buda uydurma biliyorsunuz ? tüm sıkıntı alt yapıda yani yeni telefonlar çok iyi ama türkiye geriye gidiyor...

ben de telefonu yeni aldım alır almaz bilmeden güncelleme yaptım. sonra mobil veri sorunu ile tanıştım. internetteki tüm çözümleri denedim. youtube dahil. hatta vodafonla yarım saatlik bir telefon görüşmesi yaptım olmadı. sonra telefonu servise gönderdim. sürüm düşürmüşler 9,6,5,0 sürümünü yüklemişler. servisten geleli 3 gün oldu ve sıkıntı olmadı. bu arada bu sorun yazılımsal ve kronik bir sorun. millet bilip bilmeden konuşuyor. serviste 10 gün kaldı adamlarla neredeyse ahbap oldum her gün her gün telefonla görüştüm. iade raporu istedim dediler ki telefonda bir sıkıntı yok sadece son güncelleme de bir problem var. durum bu. ayrıca çok net söylüyorum delta servis özellikle uyardı 10,02,2 yazılımını tekrar yüklemeyin problem bu yazılımdan kaynaklanıyor dedi.

Yukarıda bahsi geçen sürüm

Fastboot :



Recovery :



MiFlash 2016.04.01.0 64Bit
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Cb1111-1

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Coşkun
Cihazım
Xiaomi Mi 8lite
Yaş
44
Konum
Ankara
Katılım
7 Ağustos 2017
Konular
5
Mesajlar
247
Tepkime puanı
146
Puanları
58
Aynı maili yolladım umarım sorun yaşayan arkadaş için faydalı olur...
 
Oyla:

Bojack

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
28
Konum
izmir
Katılım
15 Haziran 2018
Konular
70
Mesajlar
407
Tepkime puanı
157
Puanları
58
Hi. I have Mi 8 lite 6/128. Android 9pq1.181007 and miui 10.2.2.0 global rom.

Last week you published android 9 update. With these update there is no solution for any problems. A lot of Mi 8 lite users in Turkey have data connection problem.People's 4g or Lte connections not working well. Mi 8 lite has data connection problem. Users waited Android 9 to solve this connection problem but nothing has changed. In forums people tell each other that "dont buy this Mobile phone" because this Mobile phone has these problems

1-4g lte connection failed continuesly

2-Push notifications dont work on some applications( even though all the permissons and settings are correct.)

3-Cell stand-by comsumes battery too much. (it is the proof of 4g lte connection problem)

Please publish a New update for these problems.


MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
kendi cihazıma göre değiştirip yolladım bende ENOUGH yazdım birde hahahaha
 
Oyla:

utopya66

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
orkun
Cihazım
mi 8 lite
Yaş
45
Konum
tekirdağ
Katılım
20 Mart 2019
Konular
0
Mesajlar
12
Tepkime puanı
13
Puanları
3
ben de telefonu yeni aldım alır almaz bilmeden güncelleme yaptım. sonra mobil veri sorunu ile tanıştım. internetteki tüm çözümleri denedim. youtube dahil. hatta vodafonla yarım saatlik bir telefon görüşmesi yaptım olmadı. sonra telefonu servise gönderdim. sürüm düşürmüşler 9,6,5,0 sürümünü yüklemişler. servisten geleli 3 gün oldu ve sıkıntı olmadı. bu arada bu sorun yazılımsal ve kronik bir sorun. millet bilip bilmeden konuşuyor. serviste 10 gün kaldı adamlarla neredeyse ahbap oldum her gün her gün telefonla görüştüm. iade raporu istedim dediler ki telefonda bir sıkıntı yok sadece son güncelleme de bir problem var. durum bu. ayrıca çok net söylüyorum delta servis özellikle uyardı 10,02,2 yazılımını tekrar yüklemeyin problem bu yazılımdan kaynaklanıyor dedi.
 
Oyla:

emnvrnl

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
emin
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Yaş
41
Konum
Adana
Katılım
3 Ocak 2019
Konular
5
Mesajlar
134
Tepkime puanı
51
Puanları
28
ben de telefonu yeni aldım alır almaz bilmeden güncelleme yaptım. sonra mobil veri sorunu ile tanıştım. internetteki tüm çözümleri denedim. youtube dahil. hatta vodafonla yarım saatlik bir telefon görüşmesi yaptım olmadı. sonra telefonu servise gönderdim. sürüm düşürmüşler 9,6,5,0 sürümünü yüklemişler. servisten geleli 3 gün oldu ve sıkıntı olmadı. bu arada bu sorun yazılımsal ve kronik bir sorun. millet bilip bilmeden konuşuyor. serviste 10 gün kaldı adamlarla neredeyse ahbap oldum her gün her gün telefonla görüştüm. iade raporu istedim dediler ki telefonda bir sıkıntı yok sadece son güncelleme de bir problem var. durum bu. ayrıca çok net söylüyorum delta servis özellikle uyardı 10,02,2 yazılımını tekrar yüklemeyin problem bu yazılımdan kaynaklanıyor dedi.
Şu forumdaki en faydalı bilgilendirme yazısını sen yazmışsın hocam eline sağlık. Adamlara mail atıp yeni güncelleme istemem ve hataları bildirmem de iyi olmuş o zaman.

MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

Bojack

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
28
Konum
izmir
Katılım
15 Haziran 2018
Konular
70
Mesajlar
407
Tepkime puanı
157
Puanları
58
Şu forumdaki en faydalı bilgilendirme yazısını sen yazmışsın hocam eline sağlık. Adamlara mail atıp yeni güncelleme istemem ve hataları bildirmem de iyi olmuş o zaman.

MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
hocam cevap attılar ama ingilizcem o kadar yok ne diyolar yardimci olabilir misiniz
Hi,

Thank you for contacting Xiaomi Customer Support. I am Kuldeep and sorry to know that you are facing issue regarding the 4G option.

I would request you to check the network bands of your device in the specifications. If it does not match to the particular carrier bandwidth, so we cannot assure you that your device works with the network of your region because this particular product is designed on the basic requirement of that particular region.

Also, would request you to consult your telecom operator whether their SIM card is compatible with the phone in the network. And then please follow the below steps to check this problem:
• Please dial *#06# on your phone, and then check whether you can see the IMEI number. If you could, the phone might be in normal condition
• Please re-install the SIM card and check whether it's good for use
• Please dial *#*#4636#*#*, and check the "phone information", you'll find the network information here. If it's above -100dBm, the network condition is ok
• Please change another SIM card on the phone and check whether it's working
• Please change a new SIM card from your telecom carrier and then check whether it could use

Manual Network
1. Go to "Settings"
2. Select "Sim and Mobile Network"
3. Select "Sim" ( through which using the internet)
4. Select "Cellular Network"
5. Select "Manual"

If the issue persists, then I would request you to follow the below mentioned steps.

Sign Out from your Mi Account
1. Go to Settings
2. Select Mi Account
3. Then confirm to Sign Out

Create a Backup
1. Go to Settings
2. Select Additional Settings
3. Select Backup and Reset
4. Select Local Backups
5. Select Backup
6. Select Accounts and Contacts & Deselect System
7. Then select Backup so that a Backup would be created

For Finding Backup File
1. Go to Internal Storage
2. Select Miui
3. Select Backup
4. Select All Backup

(Note:- Please save the Backup file in your system so that your important data would be prevented)

Factory Data Reset
1. Go to Settings
2. Go to Additional Settings
3. Go to Backup and Reset
4. Tap on Factory Data Reset

For ROM Flash follow below steps:
1. Visit
2. Click on downloads, select the appropriate model
3. Click on China version and download full ROM (Stable version)
4. Copy the downloaded zip file to a downloaded_rom folder in the internal storage of the device. (If you do not have the folder named downloaded_rom in your device, then request you to create a new folder by this name)
5. Go into tools select updater
6. Tap on the top right corner(...) and choose update package
7. Browse for the folder downloaded_rom and select ROM file
8. Tap on update

Restore the Backup
1. Go to Settings
2. Select Additional Settings
3. Select Backup and Reset
4. Select Local Backups
5. Select Backup File
6. Select Restore in order to complete this process

If the issue persists, kindly coordinate with the point of purchase or service provider for further assistance. We are sorry to inform you that as of now we are not selling this product through our official global website, so we are unable to assist you further in this regards.

Please write us back in case you need any further assistance, we will be happy to help you.
 
Oyla:

emnvrnl

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
emin
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Yaş
41
Konum
Adana
Katılım
3 Ocak 2019
Konular
5
Mesajlar
134
Tepkime puanı
51
Puanları
28
hocam cevap attılar ama ingilizcem o kadar yok ne diyolar yardimci olabilir misiniz
Hi,

Thank you for contacting Xiaomi Customer Support. I am Kuldeep and sorry to know that you are facing issue regarding the 4G option.

I would request you to check the network bands of your device in the specifications. If it does not match to the particular carrier bandwidth, so we cannot assure you that your device works with the network of your region because this particular product is designed on the basic requirement of that particular region.

TELEFONUN BANT GENİŞLİĞİ İLE OPERATÖRÜN SUNDUĞU BANT GENİŞLİĞİNİ KIYASLA EĞER BUNLAR TUTMUYORSA TELEFONUN TUTMAYAN BANT ARALIĞINDA DÜZGÜN ÇALIŞACAĞINI GARANTİ EDEMEYİZ

Also, would request you to consult your telecom operator whether their SIM card is compatible with the phone in the network. And then please follow the below steps to check this problem:
SİM KARTIN TELEFONLA UYUMLU OLUP OLMADIĞINI KONTROL ET
• Please dial *#06# on your phone, and then check whether you can see the IMEI number. If you could, the phone might be in normal condition

YUKARIDAKİ TUŞLAMAYI YAP ARAMA EKRANINDA IMEI NUMARASI GÖRÜNÜYORSA TELEFON NORMAL KONDİSYONDADIR
• Please re-install the SIM card and check whether it's good for use
SİM KARTI ÇIKAR VE GERİ TAK KULLANIM İÇİN İYİ Mİ DEĞİL Mİ KONTROL ET.
• Please dial *#*#4636#*#*, and check the "phone information", you'll find the network information here. If it's above -100dBm, the network condition is ok

BU TUŞLAMAYI YAP. VE TELEFON BİLGİSİ KISMINA GİR. DBM DEĞERİ 100 DBM NİN ÜZERİNDEYSE SORUN YOK DEMEKTİR
• Please change another SIM card on the phone and check whether it's working

BAŞKA BİR SİM KARTLA DA DENE ÇALIŞIP ÇALIŞMADIĞINI KONTROL ET
• Please change a new SIM card from your telecom carrier and then check whether it could use
GSM OPERATÖRÜNDEN YENİ BİR SİM KART AL VE KULLANIM İÇİN UYGUN OLUP OLMADIĞINI KONTROL ET

Manual Network
1. Go to "Settings"
2. Select "Sim and Mobile Network"
3. Select "Sim" ( through which using the internet)
4. Select "Cellular Network"
5. Select "Manual"
ŞEBEKEYİ MANUEL SEÇME

If the issue persists, then I would request you to follow the below mentioned steps.
EĞER SORUN DEVAM EDERSE Mİ HESABINDAN ÇIKIŞ YAP
Sign Out from your Mi Account
1. Go to Settings
2. Select Mi Account
3. Then confirm to Sign Out
YEDEKLEMELERİ YAP
Create a Backup
1. Go to Settings
2. Select Additional Settings
3. Select Backup and Reset
4. Select Local Backups
5. Select Backup
6. Select Accounts and Contacts & Deselect System
7. Then select Backup so that a Backup would be created

For Finding Backup File
1. Go to Internal Storage
2. Select Miui
3. Select Backup
4. Select All Backup

(Note:- Please save the Backup file in your system so that your important data would be prevented)
SONRASINDA DA FABRİKA AYARLARINA DÖN
Factory Data Reset
1. Go to Settings
2. Go to Additional Settings
3. Go to Backup and Reset
4. Tap on Factory Data Reset

For ROM Flash follow below steps:
1. Visit
2. Click on downloads, select the appropriate model
3. Click on China version and download full ROM (Stable version)
4. Copy the downloaded zip file to a downloaded_rom folder in the internal storage of the device. (If you do not have the folder named downloaded_rom in your device, then request you to create a new folder by this name)
5. Go into tools select updater
6. Tap on the top right corner(...) and choose update package
7. Browse for the folder downloaded_rom and select ROM file
8. Tap on update

Restore the Backup
1. Go to Settings
2. Select Additional Settings
3. Select Backup and Reset
4. Select Local Backups
5. Select Backup File
6. Select Restore in order to complete this process

If the issue persists, kindly coordinate with the point of purchase or service provider for further assistance. We are sorry to inform you that as of now we are not selling this product through our official global website, so we are unable to assist you further in this regards.

Please write us back in case you need any further assistance, we will be happy to help you.



MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

emnvrnl

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
emin
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Yaş
41
Konum
Adana
Katılım
3 Ocak 2019
Konular
5
Mesajlar
134
Tepkime puanı
51
Puanları
28
Zamanım olmadığından özet şeklinde yazdım acele ile. Her bir kısmın altına büyük harflerle yazdım adamların ne demek istediğini. Ben denedim o tuşlamaları IMEI görünüyor tabi ki dbm değeri de söylediğinin üzerinde.

MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

Bojack

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
28
Konum
izmir
Katılım
15 Haziran 2018
Konular
70
Mesajlar
407
Tepkime puanı
157
Puanları
58
Zamanım olmadığından özet şeklinde yazdım acele ile. Her bir kısmın altına büyük harflerle yazdım adamların ne demek istediğini. Ben denedim o tuşlamaları IMEI görünüyor tabi ki dbm değeri de söylediğinin üzerinde.

MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
peki hocam bullshit diye cevap atayım mı sizce :D
 
Oyla:

emnvrnl

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
emin
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Yaş
41
Konum
Adana
Katılım
3 Ocak 2019
Konular
5
Mesajlar
134
Tepkime puanı
51
Puanları
28
peki hocam bullshit diye cevap atayım mı sizce :D
You are a big dissappointment
Yaz. Daha kibar olur. Siz büyük bir hayal kırıklığısınız demek.

MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:
Üst Alt